Rauman sienipaikat?

Sienestäjä

Onko niitä? Jos on niin missä?

13

3371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niitä

      mutta kukapa nyt hyvistä apajista muille kertoo????

      • Sienetön

        Tänä vuonna ei ole sieniä koska kesä oli ennätyskuiva.


      • Retpulli
        Sienetön kirjoitti:

        Tänä vuonna ei ole sieniä koska kesä oli ennätyskuiva.

        Mees kysymään vaikka jos Nyymanni riisus saappaas. Gyl piräs siäni löytymän, puuttumati.


      • Sienestäjä
        Retpulli kirjoitti:

        Mees kysymään vaikka jos Nyymanni riisus saappaas. Gyl piräs siäni löytymän, puuttumati.

        oikein vieläkin naurattaa hah ha, tikahdun nauruun hah ha, taidat olla pelle kun saat ihmiset nauramaan hah ha


      • sienestäjä kanssa
        Sienestäjä kirjoitti:

        oikein vieläkin naurattaa hah ha, tikahdun nauruun hah ha, taidat olla pelle kun saat ihmiset nauramaan hah ha

        toki niitä sieniä löytyy, nyt jo olen löytänyt paikan jossa hyviä alkuja.


      • Sienestäjä myös
        sienestäjä kanssa kirjoitti:

        toki niitä sieniä löytyy, nyt jo olen löytänyt paikan jossa hyviä alkuja.

        jos saan udella, kulamaalta vai?


      • sienestäjä kanssa
        Sienestäjä myös kirjoitti:

        jos saan udella, kulamaalta vai?

        on niitä niin harvassa, ettei ihan jokaiselle tohdi paikkaa paljastaa. Etsippä oma apaja.


      • Afred J. Kwak
        sienestäjä kanssa kirjoitti:

        toki niitä sieniä löytyy, nyt jo olen löytänyt paikan jossa hyviä alkuja.

        Kaarojärjen ympäröivissä metsissä saattaa olla muutama suppilovahvero ja uudellalahdella kanttarellejä.


      • Svamp
        Sienestäjä kirjoitti:

        oikein vieläkin naurattaa hah ha, tikahdun nauruun hah ha, taidat olla pelle kun saat ihmiset nauramaan hah ha

        Oot, Onneton Patriootti!


    • guguguugugug

      Sieniä voi vielä putkahtaa esille
      Sienituntijoiden mukaan tämän vuoden sienikesää ei ole täysin menetetty, vaikka kuivuus on estänyt sienien nousemisen totuttuihin aikoihin.

      Arvio liittyy tuoreen Sienikoulu-oppaan ja sen dvd-version julkistamisen yhteydessä tehtyyn kyselyyn. Oppaan tekijä joutsalainen toimittaja-ohjaaja Pekka Myyryläinen on vielä toiveikas. Hän kyseli alkuviikosta sienikauppiaiden, sienitutkijoiden ja puoliammattilaisten sienenkerääjien arviota loppukesästä.

      Myyryläisen mukaan Väli-Suomen mäntykankaille saattaa nousta männynherkkutatteja.. Enimmäkseen koivikoissa viihtyvää kantarellia ehtii myös ilmestyä, sillä sitä kasvaa joinakin syksyinä lokakuulle asti.

    • Anonyymi

      Salmenrannantie haapasaaressa sieltä olen löytänyt parhaat suppilovahveropaikat. N 100 m Salmenrannantietä ja käänny oikealle metsään pieni ylämäki n 20 m ja mäenpäällä metsässä kasvaa suppilo ja kosteikkovahveroita todella reilusti riittää kyllä kaikille sienestäjille. Muutenkin tuo Myllysalmen lähimetsä on riittoisaa sienimetsää.

      • Anonyymi

        Hyvin näytti suppiksia tuolta Salmenrannantieltä löytyvän .
        Poimin sieltä tänään korin täyteen =) Iso kiitos paikka vinkistä


      • Anonyymi

        Suosittelen aloitteleville sienestäjille tätä paikkaa. Suppilo ja kosteikkovahveroa ainakin nyt runsain mitoin .
        Takuuvarma sienisaalis ja suht koht helppo paikka .
        Auton voi jättää tienvarteen mukavasti parkkiin ja kävellä muutamakymmenen metriä polkua pitkin metsään ++++


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4562
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe