meidän kaveriporukka

kirjailija

Meillä ei ole runkkurinkiä vaan kukin hoitaa ne hommat tahollaan. Osa vakituisen naisensa kanssa, osa yksin. Yksi äijä tosin alkaa aina kahden promillen humalassa lähennellä toisia, mutta se johtuu vain siitä kun se ei oo ikinä saanut keltään. Muut vähän liikaakin. Heteroita ollaan kaikki.

Ei muuten edes pahemmin puhuta seksistä. Liian tylsä aihe.

49

33097

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keväällä kun käytiin uimassa niin kaverit runkkas mua.

      • No sulla on kivoja kavereita


      • JoonasSalonen kirjoitti:

        No sulla on kivoja kavereita

        Itse olen seuraan löytänyt. Pidän kaverestani. Ne on aika kilpailuhenkisiä. Kisa nillä oli tuolloinkin.


    • Okiukjh

      Surullinen tarina. Otan osaa.

    • vainotettuauttaa
    • Kannattaisi kääntyä joskus osaavan ammattilaisen tai alalle aikovan puoleen. Osaava runkkaus vaatii harjoittelua ja loputtomasti toistoa.

    • pekkahaavistostaisopres
    • ikipietulainen

      runkkaan aina iltaisin ennen nukkumaan menoa.

      • Anonyymi

        voi kun sais imaista


    • ikipietulainen

      kivaa se runkkaus on.

      • Wanker53Hesasta

        Se olisi mukavampaa,kun sen tekisi joku muu tai itse saisi runkata vanhemman kullia!


      • Anonyymi
        Wanker53Hesasta kirjoitti:

        Se olisi mukavampaa,kun sen tekisi joku muu tai itse saisi runkata vanhemman kullia!

        tai tällanen vanhempi setä sais useemman nuoren runkattavaks ja imettäväks


      • Anonyymi
        Wanker53Hesasta kirjoitti:

        Se olisi mukavampaa,kun sen tekisi joku muu tai itse saisi runkata vanhemman kullia!

        nyt maistuis joskus sain imee kahta laiturilla onkivaa poikaa ku ite uimassa


    • visilonerpietul

      lauttakaa kuvia,

    • otalääkkeesi

      laittakaa sille kuvia kun
      noin ruikuttaa,

    • ericforester

      laitettu on kivoja kuvia.

    • miekatauroiksi

      jo helppottiko kuvan katselu ??

    • pietueroska

      kyllä helpotti ja tulin yhä uudestaan...

    • antinpenaali

      hienoa kun auttoi.

    • Mä olen nuorempi kuin mun kaverit. Liikutaan kuitenkin samassa porukassa kun ollaan serkkuja. Saunottiin mökillä. Vanhemmat meni käymään läheisellä tanssilavalla.
      Pojat innostu runkkaa mua. Niillä oli kisa kuka saa multa siemenet lentämään kauemmaksi. Sit multa ei tullut enää mitään. Ne joi vanhempien siidereitä ja päätti koitti kuka saa mut laukeamaan nopeimmiten. Mun kikkeli oli aamulla ihan kipeä.

      • Anonyymi

        käynyt samoin mutta lopulta kaikki halus vielä panna kyllä tosiaan aamulla alapää hellä


    • kdynp

      Tässä tulee lerssin kuvia. Klikkaa auki.

    • miminimerkki
      • Anonyymi

        ootko yhä mesissä ??


    • runkkauksenmasteri

      en lähetä sulle mitään kuvia.

      • Kuva on vähän tylsä. Kuvaile sanoin millainen sulla on.


    • pietuerionen

      miksi et ??

    • Runkkupoika

      Minä olen meidän porukan lelu ja varmasti täysin vapaa ehtoisesti. He riisuvat mut ja minä laitan käteni niskani taakse valmiiksi. Sen jälkeen ne vievät mut selkäni puuta vasten ja sitovat mut siihen
      kiinni ja sitten se leikki alkaa. Eli ne runkkaavat mut ja mittaavat kuka sai pojalta lentämään kauvemmaksi siltä mällin. Ja voittaja saa mut palkinnoksi eli mun penikselleni tuli töitä. Enkä tarkoita
      naida miehiä perseseen. Se ei ollut normaalia 60 luvulla meillä päin. Mutta runkkaus 12-17 poikaa oli
      ukkojen huvi kun ei telkusta tullut urheilua oli poika sopivasti paikalla. Eli minut kutsuttiin paikalle ja
      menin varmasti vapaa ehtoisesti heille kun tiesin on heillä joskus tili päivä ja minua ei silloin unohdeta.

    • sejasamamies

      kiva tarina.
      toivottavasti nautintosi oli hyvä.

    • Runkkupoika

      Me poikasetkin runkattiin ja pidettiin huoli että meillä kävi käry niissä hommissa kun runkattiin omaa tai toisen kalua. Aluksi tuli heiltä jotka tulivat paikalle vain läppäsy taka puolelle. Mutta kun meillä pojilla rupesi sekin toimimaan niin tuli vitsaa heiltä herkemmin meidän poikien perä päähän. Ja kun tuli vielä lisää ikää ne veivät meidät sisälle ja housut pois koivista jos ne olivat mukana. Ja piiskaa tai remmiä riippuen kuka sai meidät itse teossa kiinni. Ja sitten pöydälle selälleen ja ne tyhjensi mut ja kaverini samantien. Ja kun tultiin yli rippi koulu ijän tuli meille eka naiminen. Ja se oli kokemusta meille pojille. Nyt vain haaveilen ja luven mitä sinäkin olet tänne kirjoittanut.

      • Anonyymi

        mulle kävi niin kun yhdelle annoin peppua heti seuraavana viikonloppuna oli 6 jonos tottakai jokainen sai


    • Anonyymi

      ai,kun ihanaa kun joku vaalii perinteitä.

    • Anonyymi

      perinteet kunniaan...

    • Anonyymi

      nimenomaan vanhat perinteet kunniaan..

    • Anonyymi

      kylläpä pitäisi perinnepäivät olla

      • Anonyymi

        sanos muuta runkkuperinnepäivät..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sanos muuta runkkuperinnepäivät..

        kyllä nyt kelpaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä nyt kelpaa

        miksipä ei kelpaisi


    • Anonyymi

      Mitä siinä nyt on niin erikoista, jos miehet runkkaa keskenään? Kyllä sitä on tullut kavereiden kanssa runkattua. Isokyrpäiset varsinkin, me runkataan kimpassa.

      • Anonyymi

        niin sitä pitää


      • Anonyymi

        se on huomattu että saa mitä tilasit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on huomattu että saa mitä tilasit.

        aivan niin.
        sitä saa mitä tilaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aivan niin.
        sitä saa mitä tilaa.

        tämä on muistissa kyllä.


      • Anonyymi

        siinä vaan äkkiä tulee himo miltä tuo tuntuis kerran kokeillut hyvältä tuntui nyt takasin rinkiin ja seuraava


    • Anonyymi

      mää olin kans tommosessa rigissä yhen kerran pukeuduin naiseks voi juma kuinka sain kyrpää illalla ja aamulla

    • Anonyymi

      meidän kaveri piirissä minä olen se helpottaja runkkaan otan suihin jotkut saa myös peppua jos haluu

      • Anonyymi

        se kiima kun näkee kovat kullit pakko saada suuhun ja peppuun ihanaa olla kaikkien käytössä


    Ketjusta on poistettu 55 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5957
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3764
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2053
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1249
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      919
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe