australiaan syyskuus

matkaaja06

Moi!

Kukaan lähössä 20.9 ausseihin? Ite oon silloin menossa Work&Travelin kautta, ihmettelen, ku sitä haukutaan niin paljon, mut oon jo tähän mennessä saanu tosi hyvää palvelua, siis Suomessa ja ollu tosi tyytyväinen, mut ehkä se on henk.kohtasta et kuka saa palvelua ja minkälaista, tai sit siellä ausseissa ilmenee jotain? Mut silti hyvillä mielin matkaan ja ainakin matkustelee ja bilettää, jossei töitä löydy. Mut joo kirjotelkaa, jos ootte lähössä sinne tän vuoden puolella, ja jos on jotain vinkkejä, mitä kannattaa tehä tai esim. mitä kannattaa ottaa mukaan matkalle ja mitä ei?

11

957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heippa

      W&T haukutaan, kun se maksaa niin paljon ja hyödyt on olemattomat. Palvelu kyllä oli täällä loistavaa ja oli mukava kun lentokentällä oli kuljetus joka vei "ilmaiseen" majapaikkaan, mutta esim. työllistymistakuu täyttyy sillä että saat työn joka kestää 5 tuntia yhtenä päivänä.. Ei siis paljon lohduta tai auta rahatilannetta, ja jos ajattelee keräävänsä kaikki rahat työn teolla, niin harvemmalta onnistuu..

      Vaatteita ei kannata ottaa paljoa, koska sieltä niitä haluaa varmasti ostaa! Mukaan kannattaa ottaa suomalaista musiikkia, jota ehti vuoden aikana tulla ihmeen ikävä. B)
      Mut periaatteessa periltä kyllä kertyy kaikkea ja myös löytyy ja halvemmalla, ettei mukaan kannata ottaa kuin ehkä neljäsosa siitä, mitä ensin meinaa ottaa.
      Hauskaa matkaa!
      Itse suuntaan sinne uudestaan vuoden vaihteessa! Nyt jo matkakuume! :D

    • me2

      Moikka!En oo lähös ihan 20.päivä, vaan viikkoa myöhemmin. En millän malttais enää oottaa!!:) Minkäs ikänen oot ja kuinka kauan meinasit olla reissun päällä?

      • whpoika20v

        moi, mä tupsahdan sydneyhyn 30.9....olen ausseissa vajaat kolme kuukautta.....jos suomalainen seura kiinnostaa nii vois hengailla yhdessä taijtn...? :) tuun siis yksin


      • matkaaja06
        whpoika20v kirjoitti:

        moi, mä tupsahdan sydneyhyn 30.9....olen ausseissa vajaat kolme kuukautta.....jos suomalainen seura kiinnostaa nii vois hengailla yhdessä taijtn...? :) tuun siis yksin

        heip!

        eli matka alkaa jo lähenee, alkaa tulla vähän kiire saada muutot ja muut asiat kuntoon. mut kohta jo oon lentokoneessa matkalla sydneyyn,jee:)!!! eli oon 19v. tyttö helsingistä ja meinasin olla matkalla ihan fiiliksen mukaan, vuotta ajattelin?! koska mul on kauheesti suunnitelmia;meen käymään myös uudessa seelannissa ja fijillä ja tietysti lentäen kotiin bangkokin kautta ja sinne sitten jäädä viettämään viikko tai kaks.:) tai ainaki ois tarkotuksena, suunnitelmat muuttuu varmaan monta kertaa, mut pääasia ois et ois hauskaa. joten hauskanpitäjät, teidän seuraa kaivataan :)?!


      • me2
        whpoika20v kirjoitti:

        moi, mä tupsahdan sydneyhyn 30.9....olen ausseissa vajaat kolme kuukautta.....jos suomalainen seura kiinnostaa nii vois hengailla yhdessä taijtn...? :) tuun siis yksin

        whpoika, mitäs oot suunnitellu tekeväs ausseissa? aiotko tehhä töitä vai vaan kierrellä ja ottaa rennosti?:) yksin oon minäkin lähössä ja oon sydneyssä 29.9 :)alun vois viettää vähän kuppia ottaen ja tutustuen paikkoihin:)


      • matkaaja06
        me2 kirjoitti:

        whpoika, mitäs oot suunnitellu tekeväs ausseissa? aiotko tehhä töitä vai vaan kierrellä ja ottaa rennosti?:) yksin oon minäkin lähössä ja oon sydneyssä 29.9 :)alun vois viettää vähän kuppia ottaen ja tutustuen paikkoihin:)

        hei!
        tänää tuli lentoliput postissa,tää alkaa olee jo ihan todellista,en oo jotenki osannu asennoituu,mut nyt tuli hirvee jännitysfiilis.me2 minkä ikänen?onks sul jotain suunnitelmii et kauan oot ja mihin oot menos sydneystä?ois kiva kuulla:)


      • me2
        matkaaja06 kirjoitti:

        hei!
        tänää tuli lentoliput postissa,tää alkaa olee jo ihan todellista,en oo jotenki osannu asennoituu,mut nyt tuli hirvee jännitysfiilis.me2 minkä ikänen?onks sul jotain suunnitelmii et kauan oot ja mihin oot menos sydneystä?ois kiva kuulla:)

        moi vaan:) oon 19v ja oon reissun päällä noin puol vuotta:) tarkkoja suunnitelmia ei viel oo, mut aluks ainakii jonkii aikaa sydneyssä ja sit kattoo et mihin tie vie:) sukulaisii käyn ainaskii moikkaa melbournessa ja sit tietty pitää yrittää nähä mahollisimman paljon eri paikkoja! :) kolmisen viikkoo on enää miun lähtöö ja alkaa kyllä jo jännittää..! meinasitko olla kuinka kauan sydneyssä matkaaja06?


      • matkaaja06
        me2 kirjoitti:

        moi vaan:) oon 19v ja oon reissun päällä noin puol vuotta:) tarkkoja suunnitelmia ei viel oo, mut aluks ainakii jonkii aikaa sydneyssä ja sit kattoo et mihin tie vie:) sukulaisii käyn ainaskii moikkaa melbournessa ja sit tietty pitää yrittää nähä mahollisimman paljon eri paikkoja! :) kolmisen viikkoo on enää miun lähtöö ja alkaa kyllä jo jännittää..! meinasitko olla kuinka kauan sydneyssä matkaaja06?

        yötä!
        meinasin olla sydneyssä varmasti ainakin kuukauden,oon menossa English language companyn 2vk:n kielikurssille,et vähä palais mieleen,mitä oon jo koulussa oppinu,ja muutenki,et tulee varmuutta siihen puhumiseen ymym.et siinä menee eka 2vk 4 pv ennen tota kurssia,et haluun varmaan sen kurssin jälkeenki sit sydneyssä olla?mut mäkään en suunnittele,koska suunnitelmat voi muuttua niin paljon sinne mentäessä:D mul on tosin 5000kilsan bussipassi,et sil ois tarkotus mennä Cairnsiin asti ja sieltä lentää Melbourneen,mut noi kaikki sen vuoden aikana:)en ees saa unta,ku mietin niin paljon,et mitä siel tapahtuu ja sit kaikkii näit duuni&kämppäasioit pyörii mielessä,niin paljon hoidettavaa ja lähtöön on enää alle 2vk :O:D mut nyt unille.ehkäpä me me2 törmätään sydneyssä:)


      • me2
        matkaaja06 kirjoitti:

        yötä!
        meinasin olla sydneyssä varmasti ainakin kuukauden,oon menossa English language companyn 2vk:n kielikurssille,et vähä palais mieleen,mitä oon jo koulussa oppinu,ja muutenki,et tulee varmuutta siihen puhumiseen ymym.et siinä menee eka 2vk 4 pv ennen tota kurssia,et haluun varmaan sen kurssin jälkeenki sit sydneyssä olla?mut mäkään en suunnittele,koska suunnitelmat voi muuttua niin paljon sinne mentäessä:D mul on tosin 5000kilsan bussipassi,et sil ois tarkotus mennä Cairnsiin asti ja sieltä lentää Melbourneen,mut noi kaikki sen vuoden aikana:)en ees saa unta,ku mietin niin paljon,et mitä siel tapahtuu ja sit kaikkii näit duuni&kämppäasioit pyörii mielessä,niin paljon hoidettavaa ja lähtöön on enää alle 2vk :O:D mut nyt unille.ehkäpä me me2 törmätään sydneyssä:)

        eli ihan hyvältä suunnitelmalta kuulostaa:)viim ekii yönä näin unta sydneystä:) mut koitetaan jaksaa oottaa ja ehkä me törmätään:)


      • whpoika20v
        me2 kirjoitti:

        eli ihan hyvältä suunnitelmalta kuulostaa:)viim ekii yönä näin unta sydneystä:) mut koitetaan jaksaa oottaa ja ehkä me törmätään:)

        Moi!
        tossa on mun e-maili osoite molemmille niin ottakaa yhteyttä jos kiinnostaa :) olis tosiaa kiva saada seuraa!
        [email protected]


      • whpoika20v
        me2 kirjoitti:

        whpoika, mitäs oot suunnitellu tekeväs ausseissa? aiotko tehhä töitä vai vaan kierrellä ja ottaa rennosti?:) yksin oon minäkin lähössä ja oon sydneyssä 29.9 :)alun vois viettää vähän kuppia ottaen ja tutustuen paikkoihin:)

        moi, kyl mä ajattelin tehdä töitä ihan matkanjälkeisen rahatilanteenkin takia, ettei tili ihan tossa kolmessa kuukaudessa tyhjenis :)
        ajattelin olla sydneyssä suurimman osan aikaa, mut suunnitelmissa olis käydä myös melbournessa ja sit jossain ylempänä itärannikolla, mutta saa nähdä sit.
        see ya!
        pekka


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      702
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      701
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe