panin läskiä

kirjailija

Rikoin kerran syviä periaatteitani ja panin lihavaa naista. Seurauksena oli valtaisa morkkis. Ihme, että seisoi koko toimituksen ajan. Kai sitä oli joku alitajuinen tarve todistella sille naiselle omaa miehuuttaan. Mutta ei tarvitse enää. Jos joskus hetkellisessä mielenhäiriössä ajaudun vastaavaan tilanteeseen niin kiellän pikkukaveria toimimasta.

28

17167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • läski likka

      voisin ottaa sut väkisin...et pääsisi ihrojeni alta karkuunkaan ja takaan, että pikkukaveris jököttää pelkästä säikähdyksestä!

      • .

        Siin o muijal oikee asenne =)


      • Pidän susta.


    • Frank Armoton

      Surkeessa jamassa täytyy ihmisen olla kun tollasta tekstiä tänne rustaa. Eikö siinä vois sitten jo antaa sen verran periksi että hyppäis tosiaan järveen, se ikäänkuin saneeraisi maisemaa.

    • eve

      mul ei ois pokka kirjottaa tollasta kaikkien nähtäväksi... mieti muita ja haista vittu!!!

    • Lihava, mutta KYVYKÄS nainen

      Taitaapi olla pojalla pieni ja vajaa kuntoinen kun yrittää itselleen vakuutella että morkkis johtui naisesta eikä pippelin pienuudesta tai sen kunnosta...
      Pitäisköhän sinun kysyä oikeilta miehiltä miten pippeliä käytetään? Sillä nimittäin voi tehdä paljon muutakin kivaa kun vaan kusta ja vetää käteen, ajattele jopa me lihavat naiset tiedämme sen!
      Eipä ole kukaan koskaan valittanut ettei seksi kanssani olisi hyvää, päin vastoin kehuttu ja yllätytty on, on sanottu ettei olisi uskonut miten paljon parempaa se olikaan kanssani kun vertaa sitä langan laihoihin muijiin, tietty niissäkin kuten meissä kaikissa on poikkeuksia...

      • Frank Armoton

        Tommosta roskaa tällä keskustelupalstalla on enemmän kun lääkäri määrää. En oikein ymmärrä mistä hitosta tollainen lihavien naisten haukkuminen juontaa. Itse en ole ikinä maannut muitten kun Isojen Tyttöjen kanssa, kyllä kait tähän (keski) ikään mennessä olisin jo kokeillut normaalipainoista jos olis ollut jotain valittamista.


      • Kiho
        Frank Armoton kirjoitti:

        Tommosta roskaa tällä keskustelupalstalla on enemmän kun lääkäri määrää. En oikein ymmärrä mistä hitosta tollainen lihavien naisten haukkuminen juontaa. Itse en ole ikinä maannut muitten kun Isojen Tyttöjen kanssa, kyllä kait tähän (keski) ikään mennessä olisin jo kokeillut normaalipainoista jos olis ollut jotain valittamista.

        Taitaa olla tilanne niin, että et saa kun läskeiltä ja yrität vain kohottaa itsetuntoasi sanomalla, että et muita kaipaakaan.

        Ja läskit muijat antaa helposti kohottaakseen omaa itsetuntoaan,kun edes jollekin kelpaa.

        Joten ei muuta kun kivoja hetkiä vyöryvien lihapullien kanssa.


      • Frank Armoton
        Kiho kirjoitti:

        Taitaa olla tilanne niin, että et saa kun läskeiltä ja yrität vain kohottaa itsetuntoasi sanomalla, että et muita kaipaakaan.

        Ja läskit muijat antaa helposti kohottaakseen omaa itsetuntoaan,kun edes jollekin kelpaa.

        Joten ei muuta kun kivoja hetkiä vyöryvien lihapullien kanssa.

        Paskaa, sanon minä! Kovin on tiukassa tuo myytti siitä että lihavilta irtoaa helpolla. Eipä valitettavasti ole käynyt toteen minun kohdallani.
        Lähes ainoat kerrat kun nainen on minua lähestynyt ehdotuksella, on se ollut normaalipainoinen tai hoikka. Ja tietty olen myös antanut pakit. Omien kokemusteni mukaan siinä missä vähän pyöreä (80-100kg) vielä saattaa antautua inhimmillisellä työmäärällä, vaativat reilusti pyöremmät naiset vastaavasti aivan hirveän pehmityksen. Se tietty on totta etten koskaan ole ollut mikään "kaunis poika" -mutta niinkuin todettu, ei se niitä laihojakaan ole haitannut.


      • ismo99

        taisi osua arkaan paikkaan? vai onko sekin peitossa


    • kaikki ruokanen

      niin tein minäkin ja teen uudelleen ja uudelleen.jos sallitaan ja annetaan.parasta kyytiä mitä koskaan oon saanu.rakastan,lihavaa naista.nami,nami.

    • Rose

      se on oikein hyvä,et oot aloittanut selibaatin,tolasille se on todellakin ainoo vaihtoehto,jonkinmoiset onnittelut,kai...(hehheh)

    • aikuinen

      Aika kakaramaista käytöstä, mahtoikohan tuokaan viesti olla ihan totta..?

      • ritke

        saispa joskus Sallyn näköseltä,kokoselta ja yhtä häijyltä.mä ainakin tulisin heti reidelle.


    • Oletko kakara ?

      Siis taas harvinaisen "vammaista" tekstiä...hooh...joo...ihan miten vaan...hah...!

    • laiha

      olen laiha mutta arvostan kaikkia ihmisiä ja sinä tunnut olevan moukka......

      • girl

        Tyhmää arvostella ulkomuodon peruusteella!


      • 117.3kg
        girl kirjoitti:

        Tyhmää arvostella ulkomuodon peruusteella!

        laiha ja kuiva, lihava ja litimärkä että loiskuu!


      • anniina

        Täysin samaa mieltä... itse olen todella hoikka (43kg), mutta arvostan kaiken kokoisia naisia! Mieletöntä typeryyttä mennä muhinoimaan ja sitten tuntea morkkista ja vieläpä toisen kiloista, huh!!! Mutta totuus taitaa olla että epävarma mies tarvitsee rinnalleen "kaunottaren" todistaakseen itselleen kyseenalaista vetovoimaansa... itsevarma ja fiksu mies nai ylpeydellä myös isompi kokoista naisihmistä!


    • Hanna 52kg

      Joopa...tämä on taas niitä jätkiä, jotka unelmoivat panevansa joskus missiä, mutta eivät pääse ikinä edes puhe etäisyydelle. Ei tarvi miettiä miksi, ku luki sun juttus!

    • Annuli

      taidat olla oikeen
      *kusessa*


      Sääliä *snif*

      • igor

        minä panen aina vain laskia tyttöjä niissä on mistä ottaa kiinni pherleke


    • Runoilija

      On se niin rankkaa, kun ihanat, isot naiset niin himottaa, mutta kun pelottaa, että oma penis on niin lyhyt ettei sillä mitään tee. Hei camoon kyllähän me Naiset isolla N:llä nauretaan vaan tommosille pojille. Oma mieheni on heti kuumana kun hyökkään ratsaille ja otan sen ihanan peniksen tiukkaan vaginaani sisälle. Sinä arvon kirjailija saat vaan haaveilla siitä.

    • bbwsekikäs56

      olen kauan käynyt panemassa 136kg ihanaa muijaa....isot rinnat...posliini pillu...hän on todella hyvä sängyssä....saa naida joka reikään...

    • Oltiin viettämässä läksiäisiä. Olo siinä kaupungissa oli loppunut eikä paluuta olisi. Illalla riehui ravintolassa paikallinen läski nainen. Yritti epätoivoissaan iskeä mistä itselleen. Päätyi lopulta yhteen meistä. Luvattiin ottaa se mukaan jos se antaa pillua kaikille, vähintään kahteen reikään yhtä aikaa. Läski suostui.

      • laardikakkonen

        Mutta epäonneksenne ette löytäneet läskin pillua sen velttoina roikkuvien ihopoimujen seasta.


      • Kyllä löytyi. Alle satakiloinen.


      • alamittainen_saalis

        Alle satakiloista ei lasketa. :(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1807
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1667
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      789
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      775
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe