Rikoin kerran syviä periaatteitani ja panin lihavaa naista. Seurauksena oli valtaisa morkkis. Ihme, että seisoi koko toimituksen ajan. Kai sitä oli joku alitajuinen tarve todistella sille naiselle omaa miehuuttaan. Mutta ei tarvitse enää. Jos joskus hetkellisessä mielenhäiriössä ajaudun vastaavaan tilanteeseen niin kiellän pikkukaveria toimimasta.
panin läskiä
28
17559
Vastaukset
- läski likka
voisin ottaa sut väkisin...et pääsisi ihrojeni alta karkuunkaan ja takaan, että pikkukaveris jököttää pelkästä säikähdyksestä!
- .
Siin o muijal oikee asenne =)
- Frank Armoton
Surkeessa jamassa täytyy ihmisen olla kun tollasta tekstiä tänne rustaa. Eikö siinä vois sitten jo antaa sen verran periksi että hyppäis tosiaan järveen, se ikäänkuin saneeraisi maisemaa.
- eve
mul ei ois pokka kirjottaa tollasta kaikkien nähtäväksi... mieti muita ja haista vittu!!!
- Lihava, mutta KYVYKÄS nainen
Taitaapi olla pojalla pieni ja vajaa kuntoinen kun yrittää itselleen vakuutella että morkkis johtui naisesta eikä pippelin pienuudesta tai sen kunnosta...
Pitäisköhän sinun kysyä oikeilta miehiltä miten pippeliä käytetään? Sillä nimittäin voi tehdä paljon muutakin kivaa kun vaan kusta ja vetää käteen, ajattele jopa me lihavat naiset tiedämme sen!
Eipä ole kukaan koskaan valittanut ettei seksi kanssani olisi hyvää, päin vastoin kehuttu ja yllätytty on, on sanottu ettei olisi uskonut miten paljon parempaa se olikaan kanssani kun vertaa sitä langan laihoihin muijiin, tietty niissäkin kuten meissä kaikissa on poikkeuksia...- Frank Armoton
Tommosta roskaa tällä keskustelupalstalla on enemmän kun lääkäri määrää. En oikein ymmärrä mistä hitosta tollainen lihavien naisten haukkuminen juontaa. Itse en ole ikinä maannut muitten kun Isojen Tyttöjen kanssa, kyllä kait tähän (keski) ikään mennessä olisin jo kokeillut normaalipainoista jos olis ollut jotain valittamista.
- Kiho
Frank Armoton kirjoitti:
Tommosta roskaa tällä keskustelupalstalla on enemmän kun lääkäri määrää. En oikein ymmärrä mistä hitosta tollainen lihavien naisten haukkuminen juontaa. Itse en ole ikinä maannut muitten kun Isojen Tyttöjen kanssa, kyllä kait tähän (keski) ikään mennessä olisin jo kokeillut normaalipainoista jos olis ollut jotain valittamista.
Taitaa olla tilanne niin, että et saa kun läskeiltä ja yrität vain kohottaa itsetuntoasi sanomalla, että et muita kaipaakaan.
Ja läskit muijat antaa helposti kohottaakseen omaa itsetuntoaan,kun edes jollekin kelpaa.
Joten ei muuta kun kivoja hetkiä vyöryvien lihapullien kanssa. - Frank Armoton
Kiho kirjoitti:
Taitaa olla tilanne niin, että et saa kun läskeiltä ja yrität vain kohottaa itsetuntoasi sanomalla, että et muita kaipaakaan.
Ja läskit muijat antaa helposti kohottaakseen omaa itsetuntoaan,kun edes jollekin kelpaa.
Joten ei muuta kun kivoja hetkiä vyöryvien lihapullien kanssa.Paskaa, sanon minä! Kovin on tiukassa tuo myytti siitä että lihavilta irtoaa helpolla. Eipä valitettavasti ole käynyt toteen minun kohdallani.
Lähes ainoat kerrat kun nainen on minua lähestynyt ehdotuksella, on se ollut normaalipainoinen tai hoikka. Ja tietty olen myös antanut pakit. Omien kokemusteni mukaan siinä missä vähän pyöreä (80-100kg) vielä saattaa antautua inhimmillisellä työmäärällä, vaativat reilusti pyöremmät naiset vastaavasti aivan hirveän pehmityksen. Se tietty on totta etten koskaan ole ollut mikään "kaunis poika" -mutta niinkuin todettu, ei se niitä laihojakaan ole haitannut. - ismo99
taisi osua arkaan paikkaan? vai onko sekin peitossa
- kaikki ruokanen
niin tein minäkin ja teen uudelleen ja uudelleen.jos sallitaan ja annetaan.parasta kyytiä mitä koskaan oon saanu.rakastan,lihavaa naista.nami,nami.
- Rose
se on oikein hyvä,et oot aloittanut selibaatin,tolasille se on todellakin ainoo vaihtoehto,jonkinmoiset onnittelut,kai...(hehheh)
- aikuinen
Aika kakaramaista käytöstä, mahtoikohan tuokaan viesti olla ihan totta..?
- ritke
saispa joskus Sallyn näköseltä,kokoselta ja yhtä häijyltä.mä ainakin tulisin heti reidelle.
- Oletko kakara ?
Siis taas harvinaisen "vammaista" tekstiä...hooh...joo...ihan miten vaan...hah...!
- laiha
olen laiha mutta arvostan kaikkia ihmisiä ja sinä tunnut olevan moukka......
- girl
Tyhmää arvostella ulkomuodon peruusteella!
- 117.3kg
girl kirjoitti:
Tyhmää arvostella ulkomuodon peruusteella!
laiha ja kuiva, lihava ja litimärkä että loiskuu!
- anniina
Täysin samaa mieltä... itse olen todella hoikka (43kg), mutta arvostan kaiken kokoisia naisia! Mieletöntä typeryyttä mennä muhinoimaan ja sitten tuntea morkkista ja vieläpä toisen kiloista, huh!!! Mutta totuus taitaa olla että epävarma mies tarvitsee rinnalleen "kaunottaren" todistaakseen itselleen kyseenalaista vetovoimaansa... itsevarma ja fiksu mies nai ylpeydellä myös isompi kokoista naisihmistä!
- Hanna 52kg
Joopa...tämä on taas niitä jätkiä, jotka unelmoivat panevansa joskus missiä, mutta eivät pääse ikinä edes puhe etäisyydelle. Ei tarvi miettiä miksi, ku luki sun juttus!
- Annuli
taidat olla oikeen
*kusessa*
Sääliä *snif*- igor
minä panen aina vain laskia tyttöjä niissä on mistä ottaa kiinni pherleke
- Runoilija
On se niin rankkaa, kun ihanat, isot naiset niin himottaa, mutta kun pelottaa, että oma penis on niin lyhyt ettei sillä mitään tee. Hei camoon kyllähän me Naiset isolla N:llä nauretaan vaan tommosille pojille. Oma mieheni on heti kuumana kun hyökkään ratsaille ja otan sen ihanan peniksen tiukkaan vaginaani sisälle. Sinä arvon kirjailija saat vaan haaveilla siitä.
- bbwsekikäs56
olen kauan käynyt panemassa 136kg ihanaa muijaa....isot rinnat...posliini pillu...hän on todella hyvä sängyssä....saa naida joka reikään...
Oltiin viettämässä läksiäisiä. Olo siinä kaupungissa oli loppunut eikä paluuta olisi. Illalla riehui ravintolassa paikallinen läski nainen. Yritti epätoivoissaan iskeä mistä itselleen. Päätyi lopulta yhteen meistä. Luvattiin ottaa se mukaan jos se antaa pillua kaikille, vähintään kahteen reikään yhtä aikaa. Läski suostui.
- laardikakkonen
Mutta epäonneksenne ette löytäneet läskin pillua sen velttoina roikkuvien ihopoimujen seasta.
- alamittainen_saalis
Alle satakiloista ei lasketa. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086