Samana päivänä syntyneet kuu- vesimies- naiset, mitä valitsitte elämänne tehtäväksi?
Menittekö nuorina naimisiin?
Rakensitteko isot perheet, ts monta lasta?
syntynyt 28/5 - kuu vesimiehessä
10
740
Vastaukset
- puolestanne
Kuu vesimiehessä ei ole pitkään aviossa ja kun aurinko on kaksosissa, niin haepakkoo on oleva.
- mitä se on?
Mikä on "haepakkoo"?
- helih89
Oon itte syntyny 28.5.
Mies suhteet on menny aina päin persettä... Olisiko vika minussa tai sit ei... pelkään, etten osaa sitoutua. Ahdistun, jos meis tietää, mitä haluaa ja minä en. Minä tarvin aikaa miettiä, että mitä teen, milloin teen... En osaa elää aikataulujen kanssa, enkä koskaan suunnittele tekeväni mitään "silloin ja silloin"
En ehkä voi vastata tuohon alkuperäseen kysymykseen, mutta oli pakko kirjottaa tähän.. :)- Veeena||
Ok.. ensiinnäki mää!!.. halusin tähän liittyy ta,,... ääh siis tarkotan siitä!! että oon kaksonen.. ja oon syntyny 30.5
Pitäähän tästä muillekki ilmottaa
300527524545 parasta!! 30.5 kannattaa syntyy - tara
Veeena|| kirjoitti:
Ok.. ensiinnäki mää!!.. halusin tähän liittyy ta,,... ääh siis tarkotan siitä!! että oon kaksonen.. ja oon syntyny 30.5
Pitäähän tästä muillekki ilmottaa
300527524545 parasta!! 30.5 kannattaa syntyyVeeeena, oletko kännissä vai tyhmä vai molempia???
- syntyny
28.5 mutta kuu vaa´assa :b ja vähä samallaista on..aina arpoo..ja helposti ahistaa. välillä se kyllä rassaa, ois se kivaa olla tasanen ihminen. vai olisko?
- -S-
28.5 syntynyt 25 vee nainen..
Suhteita ollut muutamia pitkiä.. tai no 3 v pisin mutta aina jossakin vaiheessa kaikki muuttuu vain ystävyydeksi tai muuten vain kariutuu..
Naimisiin ei ole koskaan ollut hinkua enkä lapsiakaan välttämättä halua koskaan.. Haluan itse olla elämäni herra.. jep itsekästähän se on..
nyt alan viimein olla elämääni tyytyväinen yksinasuessani sinkkuna :)- --------
Olen elänyt avoliitossa 7 vuotta 2 lasta. nyt yksin, eikä löydy ketään, kyllästyn kaikkiin...
teen sh:n työtä. olen ikuisesti yksin, vaikka oisin kaksin. Etsin aina jotai suurempaa rakkautta, tavoittelen sitä mitä en voi saada ja sen minkä saisin ei kelpaa... - opi rakastamaan itseäsi
-------- kirjoitti:
Olen elänyt avoliitossa 7 vuotta 2 lasta. nyt yksin, eikä löydy ketään, kyllästyn kaikkiin...
teen sh:n työtä. olen ikuisesti yksin, vaikka oisin kaksin. Etsin aina jotai suurempaa rakkautta, tavoittelen sitä mitä en voi saada ja sen minkä saisin ei kelpaa...Kukaan muu ei rakasta minua enemmän kuin minä itse. Ei kannata roikkua kenen hyvänsä perässä. Parempi yksin kuin jonkin "paremman sijaisen".
Mitä enemmän täytyn rakkaudesta, sitä enemmän rakastettava olen. Ei voi rakastaa toista, jos ei rakasta itseään. On oltava rakkauden arvoinen. Se on puoleensa vetävää. - ip1
-------- kirjoitti:
teen sh:n työtä. olen ikuisesti yksin, vaikka oisin kaksin. Etsin aina jotai suurempaa rakkautta, tavoittelen sitä mitä en voi saada ja sen minkä saisin ei kelpaa...2805... meidät on varmaan tehty ronkeleiksi, olevinaan kukaan ei ole tarpeeksi hyvä. Ennen yksin kuin huonossa suhteessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522216
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3511485Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971473- 2091428
- 681121
- 35988
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59960Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31959Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta29891Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46859