haluaisin

joku

tietää kuinka kaksos nainen ja mies sopii yhteen? kokemuksia? kiitos etukäteen...

6

759

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mörkiis

meinaatko kaksisnaista sekä kaksoismiestä? sopii oikein mainiosti yhteen sen voin vaikka luvata :)

• joku

tarkoitin joo kaksosnaista ja kaksosmiestä. kiitos vastauksestasi..

• jokujoo69

kahden kaksosen yhteiselämä on rankkaa, antoisaa eikä varmalla kyllästytä.

• hyviä ystäviä

Maailman paras ystäväpari.

Jos kaksosnainen ymmärtää että kaksosmies tarvitsee vapautta niin teillä on edessänne räiskyvän riemukas tulevaisuus.

Kaksosmies kyllä ymmärtää, mitä itsenäisyys ja vapaudentarve suhteessa on ja tulee antamaan kaksosnaiselleen kaiken luottamuksensa.

Pitäkää kiinni hatustanne - tässä yhdessäolossa on vauhtia! Tulette pitämään hauskaa yhdessä. Säästäkää tosin toisenne kertomuksiltanne kaiksesta siitä hauskasta, jota kumpikin koette suhteenne ulkopuolella! Oppikaa mitä vapaus on - että olla vapaa ja antaa toisen olla vapaa - ja vaalia siitä mitä teillä on yhteistä ja yhdessä! Hyvä siitä tulee!

• Kokemusta on

Itse olen kaksonen ja seurustelin kuusi vuotta kaksosmiehen kanssa. Saimme yhdessä lapsen myös kaksonen. Talossa löytyi elämää ja vilskettä, mutta suhteesta ei tullut mitään. Usein sanotaan, että kaksosessa on kaksi ihmistä samassa ruumiissa... Eli seurustelusuhde kaksosten välillä vaati diplomatiaa ja suhteen vaalimista. Me kaksoset ei yleensä olla kovin pitkäjännitteisiä ja suhde loppui siihen, että taisteluita ja kiistoja tuli aivan liikaa turhista asioista...

• Jade-Maria

Olen pari kertaa seurustellut kaksoismiehen kanssa ja olen itse myös kaksonen. Näin jälkeenpäin ajatellen olen huomannut, että kaksoset sopii hyvin yhteen. Harvoin ihmiset ymmärtää mun huumoria mutta kaksoismiesten kanssa on ollut ihan hullu huumori ja saanut nauraa kippurassa monen monta kertaa. Ajatusmaailma on myös ollut samanlainen ja myös tulevaisuuden suunnitelmat. Ainut missä on tullut ongelmia on kaksoismiehen mustasukkainen luonne jota mä en voi sietää ollenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2216
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      351
      1485
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      97
      1473
    4. 209
      1428
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1121
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      988
    7. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      960
    8. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      959
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      29
      891
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      859
    Aihe