Joka pojan unelma.

Nötikim.

Oletteko koskaan miettinyt tätä? Kaikki ketkä täällä Nipasta vittuilevat, olisivat halunneet itse olla Nipa.

11

916

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et varmaankaan

      kauhean väärässä ole

      • eve!

        et ole ...


      • Neumann4-ever
        eve! kirjoitti:

        et ole ...

        Olen ihan samaa mieltä.. Tai siis he voivat olla vain kateellisia, kun eivät itse ole yhtä kuuluisia... No jaa.. Onhan täällä ehkä moni jotka ovat niitä "oikeita" Dingo-faneja 80-luvulta ja ihan "nyt"-ajalta, eivät halua olla itse Neumann (tai ei sitä tiedä) vaan ihailevat sitä... Nooh, meitä on moneen junaan.. :)


      • Dingo aikoinaan
        Neumann4-ever kirjoitti:

        Olen ihan samaa mieltä.. Tai siis he voivat olla vain kateellisia, kun eivät itse ole yhtä kuuluisia... No jaa.. Onhan täällä ehkä moni jotka ovat niitä "oikeita" Dingo-faneja 80-luvulta ja ihan "nyt"-ajalta, eivät halua olla itse Neumann (tai ei sitä tiedä) vaan ihailevat sitä... Nooh, meitä on moneen junaan.. :)

        ja alkuperäisine jäsenineen oli ajassa mukana ja osana aikansa kuvaa,mitä ihmettä nämä nykytyypit koettavat raahautua perässä ilman kykyä luoda tai uudistua, tämä uusi shitti o silkkaa rahastusta, kaikella kunnioituksella. Plösöjä, vanhoja äijiä,kaksi elähtänyttä ja kulahtanutta tyypiä ei korvaa koskaan sitä mitä alkuperäinen Dingo jäsenineen toi koko keitokseen.Ei Beatleskaan ratsastanut bändin maineellaan yhden tai kahden typin keskittyessä soolouraan, miksi piestä kuollutta hevosta Nipa ja Eve?
        Tekisitte musaa omalla nimellänne, jos teistä on siihen.Mielipiteisiin faneilla on kai oikeus.Uusi suuntanne on pettymys.


      • !!!
        Dingo aikoinaan kirjoitti:

        ja alkuperäisine jäsenineen oli ajassa mukana ja osana aikansa kuvaa,mitä ihmettä nämä nykytyypit koettavat raahautua perässä ilman kykyä luoda tai uudistua, tämä uusi shitti o silkkaa rahastusta, kaikella kunnioituksella. Plösöjä, vanhoja äijiä,kaksi elähtänyttä ja kulahtanutta tyypiä ei korvaa koskaan sitä mitä alkuperäinen Dingo jäsenineen toi koko keitokseen.Ei Beatleskaan ratsastanut bändin maineellaan yhden tai kahden typin keskittyessä soolouraan, miksi piestä kuollutta hevosta Nipa ja Eve?
        Tekisitte musaa omalla nimellänne, jos teistä on siihen.Mielipiteisiin faneilla on kai oikeus.Uusi suuntanne on pettymys.

        Paljon ainakin keikoilla on jengiä, jotka ihan fiiliksis rokittaa poikien tahdissa, oli sit uudempi tai vanhempi kipale! Ja entäs sitten Popeda ja Eput? Eihän nekään täysin alkuperäisen täl hetkel tahkoo etiä päin... Ja Eve nyt ainaki tekee myös soolo keikkaa omil veisuil:) Ja mitä plösöyteen tulee... Ootko nähnyt Eveä? Varsin tiukas kunnos. Peksi, Ari ja Erik ovat myös laihoja! Ainut kellä vatsaa on kertynyt on Nipa... Eikä todellakaan haittaa mua ainakaan! Paremmalta se Nipa nyt näyttää ku 80-luvul, jolloin oli ihan rimppakinttu! Nipa paranee vanhetessaan:)


      • eve!
        !!! kirjoitti:

        Paljon ainakin keikoilla on jengiä, jotka ihan fiiliksis rokittaa poikien tahdissa, oli sit uudempi tai vanhempi kipale! Ja entäs sitten Popeda ja Eput? Eihän nekään täysin alkuperäisen täl hetkel tahkoo etiä päin... Ja Eve nyt ainaki tekee myös soolo keikkaa omil veisuil:) Ja mitä plösöyteen tulee... Ootko nähnyt Eveä? Varsin tiukas kunnos. Peksi, Ari ja Erik ovat myös laihoja! Ainut kellä vatsaa on kertynyt on Nipa... Eikä todellakaan haittaa mua ainakaan! Paremmalta se Nipa nyt näyttää ku 80-luvul, jolloin oli ihan rimppakinttu! Nipa paranee vanhetessaan:)

        mä menisin nipan ja even takia keikalle vaikka bändillä ei ois nimee ja vaikka joku ihan vammanen nimi oliskin....... mä menen oikeesti keikalle ihan vaan EVEN JA NIPAN TAKIA...ps;ja jos joku ei oo tájunnut vieläkään dingosta ei tuu koskaan enää sellasta kuin se oli 80 luvulla ei oo pakko fanittaa jos ei edes tuota tajua-....


      • !!!
        eve! kirjoitti:

        mä menisin nipan ja even takia keikalle vaikka bändillä ei ois nimee ja vaikka joku ihan vammanen nimi oliskin....... mä menen oikeesti keikalle ihan vaan EVEN JA NIPAN TAKIA...ps;ja jos joku ei oo tájunnut vieläkään dingosta ei tuu koskaan enää sellasta kuin se oli 80 luvulla ei oo pakko fanittaa jos ei edes tuota tajua-....

        Ei kaikki tuu koskaan tajuun Dingoo... Ensinnäkin Nipan sanoitukset on ainakin mun mielestä niin loistavia kielikuvia, että muutaman kerran tarvitsee joitain kipaleita kuunnella, ennen kuin ne aukeaa! Aluksi voi tuntuu varsin hölmöltä jokin kappale, jos sitä vaan kuuntelee. Tarvii myös osata lukee rivien välistä ja ymmärtää, niin aivan loistavia asioita löytyy lauluista:)


      • JJK90
        !!! kirjoitti:

        Ei kaikki tuu koskaan tajuun Dingoo... Ensinnäkin Nipan sanoitukset on ainakin mun mielestä niin loistavia kielikuvia, että muutaman kerran tarvitsee joitain kipaleita kuunnella, ennen kuin ne aukeaa! Aluksi voi tuntuu varsin hölmöltä jokin kappale, jos sitä vaan kuuntelee. Tarvii myös osata lukee rivien välistä ja ymmärtää, niin aivan loistavia asioita löytyy lauluista:)

        .....jos verrataan aikanaan Epuissa vaikuttaneen Mikko Saarelan sanoituksiin tai Martin nykysiin

        Myöskin Kolmannen Naisen(Joka on ihan kuollu) Hanhiniemi on hyvä sanottaja

        Uskokaa nyt pois että Dingo OLI loistava,on keskinkertanen


    • JJK90

      No vaikka mää olen Dingosta vittuillukkin niin en kyllä haluais olla niinkun Neumann

      Jos joku esikuva pitää valita niin kyllä se on Eppujen kitaristi Pantse eikä Neumann

      • uskomaan että nipa tai eve

        olisivat täysin lahjattomia luudereita, onhan nipalla helmiä omalla soolourallaankin, mutta tämä nykyinen on kauheeta verrattuna mihin poikien lahjat riittäisi..ehkä tämän hapuilun ja karmeiden, vanhalla hyvällä reseptillä tehtyjen levyjen jälkeen poijjaat pääsevät asian ytimeen,ottavat mukaan olmennen ulkopuolisen joka voisi tuoda jotain uutta paikallaan polkeviin snoituksiin ja renkutuksiin.
        Jokaisen artistin uralle mahtuu notkahduksia, mutta kyllä Nipa ja Eve vielä joku päivä onnistuvat todella tekemään jotain koskettavaa.Niinhän se sanonta menee että sen saa mistä luopuu.Miettimisen arvoinen asia, Nipa ja Eve.


      • krisy
        uskomaan että nipa tai eve kirjoitti:

        olisivat täysin lahjattomia luudereita, onhan nipalla helmiä omalla soolourallaankin, mutta tämä nykyinen on kauheeta verrattuna mihin poikien lahjat riittäisi..ehkä tämän hapuilun ja karmeiden, vanhalla hyvällä reseptillä tehtyjen levyjen jälkeen poijjaat pääsevät asian ytimeen,ottavat mukaan olmennen ulkopuolisen joka voisi tuoda jotain uutta paikallaan polkeviin snoituksiin ja renkutuksiin.
        Jokaisen artistin uralle mahtuu notkahduksia, mutta kyllä Nipa ja Eve vielä joku päivä onnistuvat todella tekemään jotain koskettavaa.Niinhän se sanonta menee että sen saa mistä luopuu.Miettimisen arvoinen asia, Nipa ja Eve.

        kyllä Neumann on kaikista paras ja ne uudet biisit on ihan huonoja niihin vanhoihin verrattuina. Neumann on siisti tyyppi ja ne sen 80- luvun hiustyyli kuvasi hyvin sen luonnetta.. :)Nyky Neumann on jo "vanha" mutta vielä se on se ihana Nipa joka hurmasi äitini 80-luvulla.. Äitini kautta olen Dingoon tykästynyt kun 90-luvulla vasta synnyin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe