http://www.musicfinland.com/sml/muusikko/muusikko_2004/10_mika.html
Mika Pohjonen!
24
6125
Vastaukset
- mä vaan
Todella ylimielinen tyyppi !
- Kaikki musiikki köy
Vai MIka ylimielinen, taidat olla sitä itse. Mika on luonut erittäin hyvän uran itselleen ja me hyvästä musiikista pitävät saavat nauttia tästä lahjakkaasta miehestä, itse et taide lahjoja omata lainkaan jos et ymmärrä Mikan musiikkia, joten Mika on hyvä, hyvä.
- "itsetehdyt"
...........lehtilottaliina.
- lihas lihis
on lihis
- Rällä
Ajatella minkä uran kaveri on tehnyt! Kuukaudessa teki teoriasuorituksia, mitä Tapani Kansa ei pystynyt tekemään 7 vuodessa!
- hmm...
Rällä kirjoitti:
Ajatella minkä uran kaveri on tehnyt! Kuukaudessa teki teoriasuorituksia, mitä Tapani Kansa ei pystynyt tekemään 7 vuodessa!
Tapani Kansa on vähän sen oloinen, ettei hänellä ole tarpeeksi kärsivällisyyttä ja pitkäjänteisyyttä tuollaiseen opiskeluun.
Ja Mika Pohjonenhan aloitti jo ihan pienestä nuo musiikin teoriaopinnotkin.
- joku vaan
On varmaan lahjakas ja taitava, mutta minusta tuo Mika Pohjonen vaikuttaa myös aika ylimieliseltä jampalta. Heti kun on päässyt muka ns. "parempiin piireihin", niin on halveeraamassa kevyttämusiikkia.
- utelias
sen vaimo joutuu imeskelemään sen varpaita?
- Orson W
utelias kirjoitti:
sen vaimo joutuu imeskelemään sen varpaita?
Olen saanut ihan hyvän kuvan Mikasta. Ei hän ole rehvastellut itsestään vaan saavutukset kertovat hänestä. Esim. T.Kansa on vuosikymmenet rehvastellut taidoillaan, mutta mitään näkyvää ei ole tullut. Mika meni laulukokokeisiin, hänet kiinnitettiin oopperankuoroon ja siitä äkkiä solistitehtäviin. Kukaan järkevä ihminen ei kai voi kiistää hänen saavutuksiaan.
- joku vaan
Orson W kirjoitti:
Olen saanut ihan hyvän kuvan Mikasta. Ei hän ole rehvastellut itsestään vaan saavutukset kertovat hänestä. Esim. T.Kansa on vuosikymmenet rehvastellut taidoillaan, mutta mitään näkyvää ei ole tullut. Mika meni laulukokokeisiin, hänet kiinnitettiin oopperankuoroon ja siitä äkkiä solistitehtäviin. Kukaan järkevä ihminen ei kai voi kiistää hänen saavutuksiaan.
Mika Pohjonen onkin saanut kaiken paljon helpommalla, kuin T.Kansa.
Mutta Tapsalla on kauniimpi ääni, kuin Mikalla. Mikan ääni on kylmä ja kolkko, vailla tunnetta ja sävyjä. - täh!
joku vaan kirjoitti:
Mika Pohjonen onkin saanut kaiken paljon helpommalla, kuin T.Kansa.
Mutta Tapsalla on kauniimpi ääni, kuin Mikalla. Mikan ääni on kylmä ja kolkko, vailla tunnetta ja sävyjä.Aika törkeä väite ! Oopperasolistiksi ei koskaan pääse helpolla. Sen eteen on tehtävä paljon töitä, eikä Mika ole saanut mitään ilamiseksi.
- Ihmettelijä!
täh! kirjoitti:
Aika törkeä väite ! Oopperasolistiksi ei koskaan pääse helpolla. Sen eteen on tehtävä paljon töitä, eikä Mika ole saanut mitään ilamiseksi.
Joku vaan väitti kuinka Mika on päässsyt helpolla. Todellakin tyhmä, törkeä väite! Sitä paitsi Mika laulaa korkeat äänet niin, että kylmät väreet käy selkäpiissä. Missä on muuten se Tapsan korkea C jonka väittää pystyvänsä laulamaan. Kukaan ei ole kai koskaan kuullut. G on korkein mitä Tapsa on laulanut. Mika laulaa oopperassa monta korkeaa C:tä illan aikana.
- PÖH!
Orson W kirjoitti:
No, miten hyvin se Mika Pohjonen menestyi Lappeenrannan laulukilpailuissa ? Ei se ainakaan voittanut... Mahtoiko päästä finaliinkaan?
- Ralle
PÖH! kirjoitti:
No, miten hyvin se Mika Pohjonen menestyi Lappeenrannan laulukilpailuissa ? Ei se ainakaan voittanut... Mahtoiko päästä finaliinkaan?
Miesten sarjan kolmas. Eli hyvin pärjäsi ja siitä on kehittynyt koko ajan.
- Voitti
Ralle kirjoitti:
Miesten sarjan kolmas. Eli hyvin pärjäsi ja siitä on kehittynyt koko ajan.
Voitti Kangasniemen kilpailun 2002. Kuinka monta voittoa tai finalisijaa on Tapani Kansalla?
Voitti kirjoitti:
Voitti Kangasniemen kilpailun 2002. Kuinka monta voittoa tai finalisijaa on Tapani Kansalla?
Lappeenrannan laulukilpailuissahan on erittäin korkea taso ja Tapsa selvisi tuolloin välieriin asti. Se on hieno saavutus sekin.
Tapsa sanoi itse eräässä haastatattelussa, että:
" Siinä missä minulla on maalinauha tai yleisö, olen menestynyt kisoissa hyvin, mutta jostakin syystä juryn kanssa en ole pärjännyt- Oli sitten kyseessä kevyt tai raskas musiikki".
Mika Pohjosen oopperapestin nyt vielä ymmärtää. Hänellä on sentään lahjoja ja taitoja ( Sai tangomarkkinoillakin kaikilta tuomareilta kympin aikoinaan), mutta sitä ihmettelen suuresti, jos se kammottava Mikko Kilkkinen oopperaan huolitaan ( hänä kuulemma on nyt jättämässä tanssilavat, kun aikoo oopperalaulajaksi. Saisi jättää mielummin laulamisen kokonaan).
Sellaista hirvittävää vatsahaavaista mylvintää ei kuuntele kukaan tervejärkinen. Todella teennäinen ja painunut ääni tyypillä.- Telle
Kilkkisen puheet ovat vain puheita. Laitan sen saman sarjaan kuin väitteen, että Tapani Kansa olisi päässyt oopperaan, mutta hän valitsi viihteen.
- Divertimento
Telle kirjoitti:
Kilkkisen puheet ovat vain puheita. Laitan sen saman sarjaan kuin väitteen, että Tapani Kansa olisi päässyt oopperaan, mutta hän valitsi viihteen.
Mika Pohjosesta täytyy sanoa, että hän ei ole mitenkään kehunut itseään julkisuudessa, kuten esim. Tapani Kansa, jonka itse täytyy kertoa kuinka hyvä hän on. Mika on tehnyt ja täytyy tunnustaa, että mies on saavuttanut myös jotain.
- PÖH!
Divertimento kirjoitti:
Mika Pohjosesta täytyy sanoa, että hän ei ole mitenkään kehunut itseään julkisuudessa, kuten esim. Tapani Kansa, jonka itse täytyy kertoa kuinka hyvä hän on. Mika on tehnyt ja täytyy tunnustaa, että mies on saavuttanut myös jotain.
Tyypillinen Suomijuntin mielipide. Kun artisti ei ole mikään nöyristelijä ja " En minä mitään osaa"- tyyppi, niin hänen sanomisiaan pidetään kerskailuna. Mitä enemmän osaa taitojaan vähätellä ja mitätöidä, niin se on olevinaan sitten muka jotenkin niin hienoa.
- Mika-fani
Divertimento kirjoitti:
Hyvin sanottu !!!
- Nohnoh!
PÖH! kirjoitti:
Tyypillinen Suomijuntin mielipide. Kun artisti ei ole mikään nöyristelijä ja " En minä mitään osaa"- tyyppi, niin hänen sanomisiaan pidetään kerskailuna. Mitä enemmän osaa taitojaan vähätellä ja mitätöidä, niin se on olevinaan sitten muka jotenkin niin hienoa.
On eri asia olla tietoinen kyvyistään kuin olla pelkkä kerskailija Tapani Kansan tapaan. Hän kehuu korkeita C säveliään, joita kukaan ei ole koskaan kuullut, kehuu "valtavaa" äänialaansa, joka ei nyt niin ihmeellisen suuri ole, kehuu kuinka hänellä on liikaa swingiä oopperaan, kukaan ei ole häntä sinne pyytänyt. Pelkkiä omakehuja hän on vaan esittänyt. Jos kaveri on hyvä, hänen ei itse kannattaisi itseään ylistää. Mutta Tapani Kansa on aika keskinkertainen laulaja, jolla on liian suuret luulot itsestään. Sanohan PÖH yksikin(1) laulaja, joka on kehunut ääntään ja esityksiään julkisesti. Et taida löytää edes yhtä laulajaa. Kansa sitten kehuukin itseään muiden edestä. Onko sinun mielestä kaikki mitä Tapani Kansa tekee tai sanoo, aina puolusteltavissa. Hyväksyisitkö naapurissasi samoja kehumisen ja moukkamaisuuden piirteitä, jos hän olisi vaikka insinööri? Kehuisi kuinka älykäs hän on ja ammatissaan arvostettu. Mieti asiaa ja puolusta sitten vasta idoliasi.
- oikein!
Nohnoh! kirjoitti:
On eri asia olla tietoinen kyvyistään kuin olla pelkkä kerskailija Tapani Kansan tapaan. Hän kehuu korkeita C säveliään, joita kukaan ei ole koskaan kuullut, kehuu "valtavaa" äänialaansa, joka ei nyt niin ihmeellisen suuri ole, kehuu kuinka hänellä on liikaa swingiä oopperaan, kukaan ei ole häntä sinne pyytänyt. Pelkkiä omakehuja hän on vaan esittänyt. Jos kaveri on hyvä, hänen ei itse kannattaisi itseään ylistää. Mutta Tapani Kansa on aika keskinkertainen laulaja, jolla on liian suuret luulot itsestään. Sanohan PÖH yksikin(1) laulaja, joka on kehunut ääntään ja esityksiään julkisesti. Et taida löytää edes yhtä laulajaa. Kansa sitten kehuukin itseään muiden edestä. Onko sinun mielestä kaikki mitä Tapani Kansa tekee tai sanoo, aina puolusteltavissa. Hyväksyisitkö naapurissasi samoja kehumisen ja moukkamaisuuden piirteitä, jos hän olisi vaikka insinööri? Kehuisi kuinka älykäs hän on ja ammatissaan arvostettu. Mieti asiaa ja puolusta sitten vasta idoliasi.
Erittäin naseva ja sivaltava kommentti. Näytti vetävän Tapsan paapojatkin hiljaiseksi :)
Tapsan moukkamaista käytöstä puolustellaan usein ns. "taiteilija tempperamentilla ". Varsin naurettava selitys, kun useimmat taiteilijat esim.oopperalaulajat käyttäytyvät fiksusti ja esimerkillisesti myöskään milläänlailla omaa osaamistaan ylistämättä. - PÖH!
Nohnoh! kirjoitti:
No, joopa joo.
En nyt osaa nimetä, että kuka artisti olisi varsinaisesti suoraan kehunut ääntään tai esiintymistään, mutta kyllä tälläinen "rehvakkuus" voi paistaa olemuksestakin, vaikkei artisti varsinaisesti itseään julkisesti kehuisikaan.
Mika Pohjosen olemuksessa on mielestäni jotain sellaista ylimielistä ja itsekeskeistä. En osaa selittää sitä sen tarkemmin, mutta näin vain minun mielestäni on.
Okei, myönnettäköön, että Tapsa on valitettavasti antanut itsestään rehvakkaan vaikutelman lausunnoillaan, mutta on väärin sanoa ,että Tapsa olisi pelkkä kerskailija. Kyllä hänellä on näyttöä osaamisestaan myös. Kyllähän kai teidänkin on myönnettävä, että Tapsa on ammattitaitoinen laulaja? Mistä muuten voit olla täysinvarma siitä, että Tapsaa ei olisi oopperaan kosiskeltu ?
En myöskään suinkaan aina hyväksy, Tapsan sanomisia tai käyttäytymistä. Tapsan käytöstä ei voi puolustella silloin kun hän on mahdottomimmillaan, mutta en ole mielestäni myöskään fanin tehtävä lähteä häntä siitä julkisesti mollaamaankaan, koska niitä arvostelijoitahan riittää muutenkin.
Täytyy vaan hyväksyä se, että Tapsa on aikapaljon monisärmäisempi persoona, kuin moni muu esiintyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6312663Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4182086Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232080- 751686
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201649Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe651512- 1271284
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.201121Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231100Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16998