Pori-rock on käsite. Suomessa ei ole kuin kaksi paikkaa, joihin liitetään rokki: Pori-rock ja Manse-rock.
Muistellaas vähän bändejä, rokkareita, keikkoja yms.
Itselle muistuu mieleen Vähärauman Rientola ja siellä mmonta kertaa läpibailatut Dollybirdin keikat. Soavea kului hiuksiin ja Golden Vodkaa juotiin :)
Pori-rock -muistoja
6
1840
Vastaukset
- Nikkersonni
oli niin vitun kova!! Vielä pojista olis komepäkkii tekemään vai onko ne enään elävien kirjoissa? Hyviä settejä veti Kaitsu, Muntse ja kumppanit!!!
- appendix
aika...siinä parhaat.
- jano-72
kultaista -80 lukua kun käytiin Rientolassa ja kuplahallilla kattomassa Yötä ja sitte Anniksella Psyykee kyllä oli ihanaa olla nuori -80 luvun Porissa, silloin oli myös rock- futis tapahtuma stadionilla kuka muistaa???
- rock futis
jano-72 kirjoitti:
kultaista -80 lukua kun käytiin Rientolassa ja kuplahallilla kattomassa Yötä ja sitte Anniksella Psyykee kyllä oli ihanaa olla nuori -80 luvun Porissa, silloin oli myös rock- futis tapahtuma stadionilla kuka muistaa???
Taisin kaksi kertaa olla stadionilla rock-futiksessa nyt en kyllä muista että kuinka monta kertaa ko. tapahtuma järjestettiin. oliko se vaan nuo kaksi kertaa? Olin about 10-v vasta silloin. Äidin mukana tuli noissa tapahtumissa käytyä kun ei kuulemma yksin kehdannut, kun ikää oli silloin yli 40=)esim Dingoa kävin katsomas puuvilla tehtaalla. Mä olen kyllä suunnitellut käyväni rock-konserteissa eläke-ikäisenäkin...
- Joku vaan
rock futis kirjoitti:
Taisin kaksi kertaa olla stadionilla rock-futiksessa nyt en kyllä muista että kuinka monta kertaa ko. tapahtuma järjestettiin. oliko se vaan nuo kaksi kertaa? Olin about 10-v vasta silloin. Äidin mukana tuli noissa tapahtumissa käytyä kun ei kuulemma yksin kehdannut, kun ikää oli silloin yli 40=)esim Dingoa kävin katsomas puuvilla tehtaalla. Mä olen kyllä suunnitellut käyväni rock-konserteissa eläke-ikäisenäkin...
Tykkäskö joku ihan oikeasti Psyykestä?
Myöhemminhän jätkät soitti raskaampaa musaa.
Muistetaan rock-futis tapahtumat. Yhdessähän Hakulisen jussi sai pallosta päähänsä ja vietiin sairaalaan, vai miten se nyt menikään.
Dingo-fani olin ja kaikki keikat kersana äitin ja isän kanssa juostiin läpi :-) - pyöveli666
Joku vaan kirjoitti:
Tykkäskö joku ihan oikeasti Psyykestä?
Myöhemminhän jätkät soitti raskaampaa musaa.
Muistetaan rock-futis tapahtumat. Yhdessähän Hakulisen jussi sai pallosta päähänsä ja vietiin sairaalaan, vai miten se nyt menikään.
Dingo-fani olin ja kaikki keikat kersana äitin ja isän kanssa juostiin läpi :-)muistaaks kukaa suistomaa soi tapahtumaa, oli aika laadukkaita esiintyjiä ja halvat liput, mut porilaiset jäykkikset ei vaan lähteny sillonkaan liikkeelle. ei tän kaupunkii enää pian ketää esiintyy tuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635459Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti193712Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172706- 1331996
- 161765
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1171514- 951337
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171086- 681052
- 8787