Eläinklinikka, Lauritsala

koiran polvileikkaus

Joudutaan luultavasti viemään 6 kuukautinen koiramme leikattavaksi (satutti polvensa). Millainen paikka on Lauritsalan eläinklinikka?
Onko kokemuksia siellä tehdyistä leikkauksista?

20

5814

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinen asiakas

      Itselläni ei ole ainankaan mitään myönteistä kerrottavaa kyseisestä paikasta. Eläinlääkäri on todella töykeä kaikkia kohtaan.
      Tikalla olen oman koirani käyttänyt eikä ole vielä valittamisen aihetta tullut, mukavat lääkärit ja hoitajat.

      • mutta

        Tikka ei tee leikkauksia. Pitäisi lähteä Kouvolaan tai Lahteen.


      • käytettiin

        Hyvää palvelua muuten mut mieslääkäri oli töykeä.Käytiin pari vuotta sitten.


    • ducati_83

      Eli Saimaan eläinklinikka on siis kysymyksessä..?

      Niin.. mitä tulee tuohon töykeyteen niin ehkä eläinlääkärin tulisi omata hieman ihmissuhdetaitojakin, mutta ihan mukava tyyppi Pekka loppujen lopuksi on - kuulemma. Kumpi on sitten lopulta tärkeämpää - lemmikin vai omistajan hyvä palvelu?

      Mutta lyhyesti: ammattitaitoisempaa eläinlääkäriä lähialueelta et löydä.

    • Kokemuksella

      EN suosittele tikkan enkä saimaan eläinklinikkaa. Itse hoidatan koirani isomissa asioissa Lahden eläinklinikalla ja pienemmissä ruokolahdella Hillenmäellä. Hyvät kokemukset niistä. Tikalta henk koht huonoja kokemuksia ja Lauritsalast läheisiltä ihmisiltä useampikin huono juttu kerrottavana.

      • hyvä lääkäri

        ...Kannattaa viedä koira kouvolaan leikattavaksi, Kouvolan eläinklinikka, ja lääkäri nimeltä Esa Kesti on hyvä lääkäri ja ottaa koiran huomioon. Parhaimpia suomessa.


      • eläinlääkäriin

        mulla on lahdesta hyviä kokemuksia koirien hoidosta olen erittäin tyytyväinen sieltä saatuun palveluun ja hoitoon antavat neuvoja jopa puhelimessa lappeenranassa kun kysyy neuvoa niin vastaus on pitää tuoda koira vastaanotolle nähtäväksi


      • ainakaan minulle..
        eläinlääkäriin kirjoitti:

        mulla on lahdesta hyviä kokemuksia koirien hoidosta olen erittäin tyytyväinen sieltä saatuun palveluun ja hoitoon antavat neuvoja jopa puhelimessa lappeenranassa kun kysyy neuvoa niin vastaus on pitää tuoda koira vastaanotolle nähtäväksi

        kyllä minä ainakin olen soittanut juuri tuonne saimaan eläinklinikalle ja saanut vastauksia puhelimessa eivätkä ole sanoneet että tuopas se koira tänne niin sitten voidaan auttaa.


      • koiran polvileikkaus
        hyvä lääkäri kirjoitti:

        ...Kannattaa viedä koira kouvolaan leikattavaksi, Kouvolan eläinklinikka, ja lääkäri nimeltä Esa Kesti on hyvä lääkäri ja ottaa koiran huomioon. Parhaimpia suomessa.

        Tikalta suositeltiin Esa Kestiä. Olisi vain helpompi jos leikkauksen voisi suorittaa Lpr:ssa, ettei tarvitsisi lähteä Kouvolaan saakka.

        Kesti on kuulemma kallis?


      • päivittelyä
        koiran polvileikkaus kirjoitti:

        Tikalta suositeltiin Esa Kestiä. Olisi vain helpompi jos leikkauksen voisi suorittaa Lpr:ssa, ettei tarvitsisi lähteä Kouvolaan saakka.

        Kesti on kuulemma kallis?

        Epäilemättä se olisi helpompaa hoitaa samalla paikkakunnalla, vielä helpompaahan se olisi jos ell suorittaisi leikkauksen kotona ;)
        Ehkä mä olen outo tai muuten vaan välitän liikaa koiristani mutta mulle ei ole mikään ongelma lähteä Kouvolaan "saakka" koiran kanssa lääkäriin jos tiedän että siellä saan asianmukaista hoitoa ja lääkäri osaa asiansa.
        Lappeenrannassa ei ole yhtään sellaista eläinlääkäriä jolle veisin koirani leikattavaksi jos kysessä ismopi operaatio.

        Ja mitä tulee huhuihin Sarkasesta niin valitettavasti niistä osa on ihan totista totta.
        Tietysti tarinat muuttuu matkalla mutta se mitä on lähipiirissä ja omalla kohdalla tapahtunut riittää minulle erittäin hyvin syyksi etten yhtäkään eläintäni sinne vie.


      • Anonyymi
        koiran polvileikkaus kirjoitti:

        Tikalta suositeltiin Esa Kestiä. Olisi vain helpompi jos leikkauksen voisi suorittaa Lpr:ssa, ettei tarvitsisi lähteä Kouvolaan saakka.

        Kesti on kuulemma kallis?

        Kannattaa lähteä, jos suositellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa lähteä, jos suositellaan.

        Onnittelut 👍


    • ...leikattiin

      Kisulle tehtiin toimenpide onnistuneesti, mutta kyllä asiakaspalvelussa on toivomisenvaraa...

    • ainankin

      saatu ihan hyvää palvelua sarkasella, jos on joskus jotain töksäyttänyt olen töksäyttänyt takaisin.
      Olen myös sitä mieltä että tärkeintä on eläimen hyvä hoito ei se miten hyvää palvelua ihminen eläinlääkärissä saa. Monet ovat myös pelänneet kysyä Pekalta hoitoon liittyvissä asioissa, itse aina kysyn jos ei jotain minulle selvästi kerrota ja joka kerta olen saanut asiallisen vastauksen asialliseen kysymykseen.

      • asiakas

        Itsekin kuulin saimaan eläinklinikasta vaikka mitä "kamalaa" kerrottavaa mutta kun koiraani olen siellä käyttänyt, ei se lääkäri mielestäni ollutkaan mitenkään töykeä.

        Kyllä minä ainakin uskallan kysyä pekalta ihan mitä vaan koiraani liittyen kun ei aina kaikkia asioita voi itse ymmärtää.


      • Koiruli
        asiakas kirjoitti:

        Itsekin kuulin saimaan eläinklinikasta vaikka mitä "kamalaa" kerrottavaa mutta kun koiraani olen siellä käyttänyt, ei se lääkäri mielestäni ollutkaan mitenkään töykeä.

        Kyllä minä ainakin uskallan kysyä pekalta ihan mitä vaan koiraani liittyen kun ei aina kaikkia asioita voi itse ymmärtää.

        että mistä nuo jutut ylipäätään on saanut alkunsa. Ise olen käyttänyt koiraani vuosikaudet Sarkasella ja olemme molemmat, koira sekä minä saaneet aivan asiallista palvelua. Samaa sanovat monet ystäväni, jotka ovat eläimiään siellä käyttäneet.


      • asiakas
        Koiruli kirjoitti:

        että mistä nuo jutut ylipäätään on saanut alkunsa. Ise olen käyttänyt koiraani vuosikaudet Sarkasella ja olemme molemmat, koira sekä minä saaneet aivan asiallista palvelua. Samaa sanovat monet ystäväni, jotka ovat eläimiään siellä käyttäneet.

        Joku on varmaan joskus saanut huonoa kohtelua ko.klinikalla ja on sitten päättänyt pistää hurjat huhut liikkeelle, en tiedä.

        Pekka on mielestäni ihan asiallinen, hommansa osaava lääkäri. Ihan mukava siellä on koiraa käyttää.


    • Mökön mamma

      Käytin kissani siellä ensimmäisessä rokotuksessa reilu vuosi sitten. Noh, eläinlääkäri haukkui minut paristakin asiasta. Ei kertonut minulle, että kuukauden päästä olisi pitänyt mennä tehosterokotukseen, sanottiin vaan, että vuoden päästä sitten uudestaan. Kysyttiin vielä, et laitetaanko kutsu postissa ja vastasin että mielellään. Eipä sitä kutsua sieltä ikinä tullut.

      Kissani ei siis saanut kuukauden päästä tehosterokotusta, kuten olisi pitänyt, koska enpä tyhmänä tiennyt, että semmoiseen olisi pitänyt viedä.

      • pikku nuhanenä

        sarkasella ilmotti että tollasella sekasella maatiaiskissalla ei voi olla muuta kun kissarutto, ja siihen se kuolee - ei mahda minkää. Pätilältä antibiootit kissainfluenssaan ja se kissaruttoinen kuoleva maatiaiskissan pentu on jo kolme vuotias komea kolli.
        Veisin muualle sen koirulin jos mahdollista


    • ---------

      ei oo kokemusta,mutta olen kuullut paljon tästä sarkasesta.ei ole asiakaspalvelija tyyppi.eikä tykkää sakemanneista.suosittelen pätilän jaanaa,pitää vastaanottoa toikansuontie,toyota liikkeen vastapäätä.on mukava ja asiallinen.siellä minä käytän sakemanniani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1023
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe