mistä johtuu kun ryhmäruusuihini on tullut vaaleata härmää ja miten saan sen pois? Olen kasvattanut ruusuja liki 20 vuotta eikä aikaisemmin ole sellaista ilmennyt.
Laitoin keväällä ruusupenkin uuteen uskoon, vaihdoin uudet mullat ja istutin Europena merkkiset r-ruusut, aikaisemmin olin kasvattanut Nina weibul ruusuja.
Kysyisin vielä, voinko antaa lannoitetta tähän aikaan vuodesta, olisi paljon nuppuja aukeamatta?
Tietäsikö
joku
1
285
Vastaukset
- ellit
Sitä en tiedä miksi, mutta joskus tulee todella kuivassa ja kuumassa,joskus taas kun on oikein märkää.Meillä oli viime kesänä ,mutta ei ole ollut tänä kesänä.Sumuttele niitä lehtiä vaikkapa mäntysuopavedellä,jos se vähän auttaisi.
Kannattaa ottaa härmäiset lehdet tarkkaan pois syksyllä maasta, etteivät jää sinne levittämään niitä itiöitänsä.
Ei enään tähän aikaan lannoitetta,nyt alkaa syyslannoitukset. Kyllä ne nuput aukeavat vielä silloinkin,vaikka olisi hallakin käynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.791435- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 51912
- 42787
- 47772
- 113716