semmosessa kotona tehdyssä..
mistä te saatte voimia olla syömättä herkkuja, vaikka tekis mieli?
vai tekeekö teillä niitä ollenkaan mieli?
kiitos!:)
monta kaloria on pullassa?
17
16248
Vastaukset
- Jorma Kalevi
Se on ihan sama paljonko siinä on kaloreita. Jos syöt terveellisesti ja liikut säännöllisesti ja muutenkin pidät itsestäsi huolta niin yksi pulla silloin tällöin ei muuta kuin piristää mieltäsi.
- dfjn
täällä on toi laihdutuskeskustelu erikseen.. kovin moni jo anoreksiaan sairastunut tuskin hirveesti mitään pullia vetelee
www.kalorilaskuri.fi
laske sieltä - on taas
dfjn kirjoitti:
täällä on toi laihdutuskeskustelu erikseen.. kovin moni jo anoreksiaan sairastunut tuskin hirveesti mitään pullia vetelee
www.kalorilaskuri.fi
laske sieltänäitä jotka eivät tiedä mistä puhuvat. Kaikki minun tuntemani anorektikot sortuvat joskus syömään erittäin kaloripitosia ruokia. Ja se johtuu siitä kun on ollut liian kauan aliravittu, niin ruumis toimii nopeammin kuin aivot. Ei pysty vastustamaan ruumista. Ruumis voittaa lopulta ja sinun on pakko syödä. En usko että olet ollut tarpeeksi kauan anorektikko tietääksesi tuon. Vaikka anorektikot pelkäävät syömistä yli kaiken, niin jossain vaiheessa tapahtuu sortuminen.
- voi olla
dfjn kirjoitti:
www.kalorilaskuri.fi
laske sieltäanoreksiaa, johon liittyy ahmimista. Ei mitenkään outoa. Että kyllä anorektikkokin voi sortua pullaan :D
- gfvj
on taas kirjoitti:
näitä jotka eivät tiedä mistä puhuvat. Kaikki minun tuntemani anorektikot sortuvat joskus syömään erittäin kaloripitosia ruokia. Ja se johtuu siitä kun on ollut liian kauan aliravittu, niin ruumis toimii nopeammin kuin aivot. Ei pysty vastustamaan ruumista. Ruumis voittaa lopulta ja sinun on pakko syödä. En usko että olet ollut tarpeeksi kauan anorektikko tietääksesi tuon. Vaikka anorektikot pelkäävät syömistä yli kaiken, niin jossain vaiheessa tapahtuu sortuminen.
no kerro mikäs tämä aika sitten on? oma painoindeksin on alle 15 bmi ja useita kuukausia olen sen 300 kcal/pvä syönyt, eikä ole pakko mitään pullia vedellä.
- tseyu
on taas kirjoitti:
näitä jotka eivät tiedä mistä puhuvat. Kaikki minun tuntemani anorektikot sortuvat joskus syömään erittäin kaloripitosia ruokia. Ja se johtuu siitä kun on ollut liian kauan aliravittu, niin ruumis toimii nopeammin kuin aivot. Ei pysty vastustamaan ruumista. Ruumis voittaa lopulta ja sinun on pakko syödä. En usko että olet ollut tarpeeksi kauan anorektikko tietääksesi tuon. Vaikka anorektikot pelkäävät syömistä yli kaiken, niin jossain vaiheessa tapahtuu sortuminen.
"Kaikki minun tuntemani anorektikot sortuvat joskus syömään erittäin kaloripitosia ruokia. Ja se johtuu siitä kun on ollut liian kauan aliravittu, niin ruumis toimii nopeammin kuin aivot."
Toi vielä särähti korvaani. Sillon kun kroppa tulee vastaan, niin tuskin se hirveesti auttaa, jos jotain pullaa syö :D Ravintoarvo pyöreä nolla. - kyllä
tseyu kirjoitti:
"Kaikki minun tuntemani anorektikot sortuvat joskus syömään erittäin kaloripitosia ruokia. Ja se johtuu siitä kun on ollut liian kauan aliravittu, niin ruumis toimii nopeammin kuin aivot."
Toi vielä särähti korvaani. Sillon kun kroppa tulee vastaan, niin tuskin se hirveesti auttaa, jos jotain pullaa syö :D Ravintoarvo pyöreä nolla.mutta jos sorrut syömään, ruumis tietää että pullassa on paljon rasvaa ja hiilihydraatteja, jotka vaikuttavat nopeasti ja juuri siinä aliravitsemustilassa keho huutaa rasvaa ja hiilareita kun löytyy enää pelkkää luuta ja nahkaa.
Ravintoarvohan on pyöreä nolla pullassa. Juuri silloinhan pitäisi syödä terveellisesti, mutta kun kun porkkanassa ei ole paljon rasvaa niin keho hamuaa suklaata ja pullaa :/
- mie vaan
100-200 kaloria.. jos on korvapuusti tai voipulla niin varmaan 100, tavallinen pikkupulla tai siivu pullapitkosta on noin 100.. pullataikina on paljon kevyempää kuin kääretortun taikina tai murotaikina, koska pullataikinassa vain vähän rasvaa ja sokeria..
- kyllä
tosi ohut siivu että siinä on vain n. 100kcal
- rommirusina_x
pullaviipaleessa n.100kcal(noin 30g/viipale), sitten pyöreässäpullassa n. 150 kcal (50g), korvapuustista löytyy 250-300kcal(koosta riippuenn. n.60g)) samoin kuin jotkut rahkatäytteiset tai hillopullat 200-250 (n.60-70g pulla)
- Nimetön
kiitos kaikille vastanneille, mutta tohon kysymykseen ei vielä kukaan ole vastannut:
mistä te saatte voimia olla syömättä herkkuja, vaikka tekis mieli?
vai tekeekö teillä niitä ollenkaan mieli?- dgdg
en se on ihan kyllä henkilöst kiinni mut mä oon iha sairaan huono olla syömättä herkkui! en vaa pysty :S mut nyt se auttaa et jos vaikka sopii kavereiden kaa et on jollain pulla/herkkujensyönti lakossa tietyn aikaa nii se ainakin mua tsemppaa. en tiiä et mikä siin just on mut jotai taikaa heha. Ja sit mua auttaa sekin et kun katon jonkun kuvaa jolla on mielestäni ihana kroppa.
no tää mun juttu ei kyl nyt oikee kanskaa vastannu toho alkuperäsee kysymyksee mut pääsinpähä kirjoittamaan hähää ;P - dgdg
dgdg kirjoitti:
en se on ihan kyllä henkilöst kiinni mut mä oon iha sairaan huono olla syömättä herkkui! en vaa pysty :S mut nyt se auttaa et jos vaikka sopii kavereiden kaa et on jollain pulla/herkkujensyönti lakossa tietyn aikaa nii se ainakin mua tsemppaa. en tiiä et mikä siin just on mut jotai taikaa heha. Ja sit mua auttaa sekin et kun katon jonkun kuvaa jolla on mielestäni ihana kroppa.
no tää mun juttu ei kyl nyt oikee kanskaa vastannu toho alkuperäsee kysymyksee mut pääsinpähä kirjoittamaan hähää ;Ppitäs täs vaa saada taas joku lakkoilee ku ei noi kamut oo oikee innokkaita =D
- Evetsy
ite saan voimii siitä, ku mietin sitä va'an lukemaa, eikä pitkän ajan jälkee ees tee mieli, esim ku on sen 2kk ollu vetämät mtn sellast hyvää, ni ei sitä sit tee ees mieli, ku ei jaksa ees muistaa, milt se maistuu..
ei siin vaihees mitää voimaa enää tarvii, ku ei vaan tee mieli.. - thipd
dgdg kirjoitti:
pitäs täs vaa saada taas joku lakkoilee ku ei noi kamut oo oikee innokkaita =D
hei dgdg alatkos mun kans lakkoilee? itsellä sama juttu..auttaa jos on joku kenen kans voi yhessä olla syömättä herkkuja! laita mailiosottees jos haluat..:)
- nasha
ai voimaa olla syömättä? Ajatus siitä, että menisin vetämään esim.jonkun viinerin(yks kotipulla ehkä menis, jos oisin ollu kiltisti koko viikon:)) on niin "pelottava", ettei houkutusta köytännössä synny lainkaan.
Mulla tulee niin kauhea itseinhonpuuska jonkun herkun syömisen jälkeen, että jopa mä alan pelätä itseäni...Pelkään että mitä saatan tehdä itselleni..SIKSI, jätän syömättä, että ois vielä huominenkin...
Kuulostaa aika kauheelta, mutta niin se vain on...Se on tuota itseinhon voimaa. - pieni.ja.hento
käyn katsomassa Googlen kuvahaulla Nicole Rotchien kuvia ja hyvin maistuu pelkkä vesi.
Mutta kyllä joskus tulee sorruttua..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491516Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761345Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86993- 17982
- 86936
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187876Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82811
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi93797Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740