...nämä median suursuosikit, kuten Matti Nykänen tai vaikka Jasmin Mäntylä voi lopettaa näitä iänikuisia toilailujaan. Alkaisivat elää normaalia elämää, mutta kykenevätkö he siihen? Onkohan heillä ihan oma käsitys normaalista elämästä?
Usein niin ihmettelen, että miksi...
2
320
Vastaukset
- ToinenJortikka
Rahan takia!
Matissa on sen verran vielä miestä, että hän haluaa tulla omillaan toimeen, eikä loisia Mervin kotonassa. Julkisuus pitää keikkapalkkiot kovina surkeasta lauluäänestä ja kappaleista huolimatta. Ja Matti saa tietysti selvää käteistä, ulkomaan matkoja ja siideriä vastineeksi lehtijutuista.
Jasmin Mäntylähän on taas pennitön noubadi vannabii julkkis, joka on yrittänyt epätoivoisesti rahoittaa elämäänsä julkisuudella.
Raha (ja seksi) se on, joka tätä maailmaa pyörittää...- Ninsku P.
Oon itse aunut monia vuosia Oulussa, eli samassa kaupungissa kuin Jasmin. Keskustan eräässä liikkeeessä oon töissä ja siksi melkein viikoittain törmään Jasminiin.
Sen voin sanoa että ei kyllä pennittömältä ikinä vaikuta. Tuhlaa hirveesti ja koko ajan käy ostoksilla. Täälläkin päin se tekee kyllä tasaisin väliajoin töitä joten ei se pelkillä lehtijutuilla itteään elätä. Ja on luonnossa tosi nätti ja mukava tyttö.
Enkä ole kukaan hänen kaverinsa täällä vain häntä puolustamassa, tiedän hänet vaan paremmin kuin moni teistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kohunäyttelijä Aku Hirviniemi täyttää tänään pyöreät 40 vuotta. Onnea kaikesta huolimatta!
Näyttelijä, juontaja Hirviniemi on ollut otsikoissa ja hänen keikkojaan sekä tuotantojaan on peruttu julkisuuteen nousse2125112Onko Pajari gerontofiili?
Poliitikko Harry ”Hjallis” Harkimo, 70, kertoi itsenäisyyspäivänä seurustelevansa Jasmine Pajarin, 35, kanssa. Fuengiro93149Uskomatonta, Sanna Marinille ei haluttu antaa näkyvyyttä Linnan juhlissa
Kymmenen Uutiset juuri ennen Marinin saapumista ja Areenakin kyykkäsi. Kyllä SDP:läinen politiikan supertähti on paha on3022325Miten sinä juhlistat Suomen itsenäisyyttä 6.12. - Onko millaisia perinteitä?
Itsenäisyyspäivä on näinä aikoina entistä tärkeämpi osa suomalaisuutta ja merkittävä juhlan aihe meistä monelle. Miten s4412307Sofia & Stefan
Kas kummaa, yhtäaikaa Dubaissa? Pääsikö Sofia pitkästä aikaa Dubain kotiin? 😂 Instaan muistettu laittaa kuva "vesi ton1081499- 1141459
Kiitos että olet
Tiedän, että sinä olet ja ajattelet minua välillä. Se tuo minulle voimaa, et tiedäkään miten paljon. Vaikka meistä ei tu531393Muistan kuinka isovanhemmat kertoivat teinipoikia VIEDYN VÄKISIN kodeistaan SOTAAN
Suomen sotien aikaan erittäin nuoria teinipoikia vietiin väkisin kodeistaan ja lähetetiin sotimaan. Meinaatteko ettei t2611062Laita tähän ketjuun jokin tunniste teistä mistä hän voisi sinut
tunnistaa. Jokin teidän kahden välillä tapahtuneesta tai mistä olette kahden kesken keskustelleet. Älkää laittako nimiä241042Nainen, joudutko muuttamaan pois vuokseni
Koska koko ajan olet vaarassa törmätä minuun ja se on tosi kiusallinen ja vaivaannuttava tilanne sinulle. Miten olla koh871026