...nämä median suursuosikit, kuten Matti Nykänen tai vaikka Jasmin Mäntylä voi lopettaa näitä iänikuisia toilailujaan. Alkaisivat elää normaalia elämää, mutta kykenevätkö he siihen? Onkohan heillä ihan oma käsitys normaalista elämästä?
Usein niin ihmettelen, että miksi...
2
394
Vastaukset
- ToinenJortikka
Rahan takia!
Matissa on sen verran vielä miestä, että hän haluaa tulla omillaan toimeen, eikä loisia Mervin kotonassa. Julkisuus pitää keikkapalkkiot kovina surkeasta lauluäänestä ja kappaleista huolimatta. Ja Matti saa tietysti selvää käteistä, ulkomaan matkoja ja siideriä vastineeksi lehtijutuista.
Jasmin Mäntylähän on taas pennitön noubadi vannabii julkkis, joka on yrittänyt epätoivoisesti rahoittaa elämäänsä julkisuudella.
Raha (ja seksi) se on, joka tätä maailmaa pyörittää...- Ninsku P.
Oon itse aunut monia vuosia Oulussa, eli samassa kaupungissa kuin Jasmin. Keskustan eräässä liikkeeessä oon töissä ja siksi melkein viikoittain törmään Jasminiin.
Sen voin sanoa että ei kyllä pennittömältä ikinä vaikuta. Tuhlaa hirveesti ja koko ajan käy ostoksilla. Täälläkin päin se tekee kyllä tasaisin väliajoin töitä joten ei se pelkillä lehtijutuilla itteään elätä. Ja on luonnossa tosi nätti ja mukava tyttö.
Enkä ole kukaan hänen kaverinsa täällä vain häntä puolustamassa, tiedän hänet vaan paremmin kuin moni teistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1125458Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku413595Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖523485Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle933348- 811887
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt341777450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1341667Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.431619Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1521325- 161189