...nämä median suursuosikit, kuten Matti Nykänen tai vaikka Jasmin Mäntylä voi lopettaa näitä iänikuisia toilailujaan. Alkaisivat elää normaalia elämää, mutta kykenevätkö he siihen? Onkohan heillä ihan oma käsitys normaalista elämästä?
Usein niin ihmettelen, että miksi...
2
360
Vastaukset
- ToinenJortikka
Rahan takia!
Matissa on sen verran vielä miestä, että hän haluaa tulla omillaan toimeen, eikä loisia Mervin kotonassa. Julkisuus pitää keikkapalkkiot kovina surkeasta lauluäänestä ja kappaleista huolimatta. Ja Matti saa tietysti selvää käteistä, ulkomaan matkoja ja siideriä vastineeksi lehtijutuista.
Jasmin Mäntylähän on taas pennitön noubadi vannabii julkkis, joka on yrittänyt epätoivoisesti rahoittaa elämäänsä julkisuudella.
Raha (ja seksi) se on, joka tätä maailmaa pyörittää...- Ninsku P.
Oon itse aunut monia vuosia Oulussa, eli samassa kaupungissa kuin Jasmin. Keskustan eräässä liikkeeessä oon töissä ja siksi melkein viikoittain törmään Jasminiin.
Sen voin sanoa että ei kyllä pennittömältä ikinä vaikuta. Tuhlaa hirveesti ja koko ajan käy ostoksilla. Täälläkin päin se tekee kyllä tasaisin väliajoin töitä joten ei se pelkillä lehtijutuilla itteään elätä. Ja on luonnossa tosi nätti ja mukava tyttö.
Enkä ole kukaan hänen kaverinsa täällä vain häntä puolustamassa, tiedän hänet vaan paremmin kuin moni teistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252628Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1162516Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262224Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581973Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua301783Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3201323- 601073
- 2591039
- 551003
- 146933