Hei.
tässä lähi aikoina olen ottanut suihin uudelta-
mies ystävältä.
Ja kuinka jatkossa käy haluan tietää.
anna mulle suuhun
11
4384
Vastaukset
- Lääkärin veli
Kuinka sulle käy? No sulle tulee kohdun ulkopuolinen raskaus. Kurkkuun. Tietenkin jos käytitte ehkäisyä niin kaikki ok.
- merja
Hei.
Kuinka se voi olla mahdollista.
Kun en ole ikinä tullut raskaaski suukauatta-
vaikka olen muina kesänäkin ottanut suihin-
joltai mieheltä siitä on jo kolme vuotta aikaa-
enkä ole käyttänyt ehkäisyä - Lääkärin veljen veli
merja kirjoitti:
Hei.
enkä ole käyttänyt ehkäisyäSaattaa olla, että munasolusi on piiloutunut viisaudenhampaassa olevaan reikään tai kielen alle. Loppupeleissä, siis jos ottaa samalta mieheltä useasti suihin, niin siittiöt kekkaa, että munasolu on piiloutunut, ja etsivät sitä yhdessä tuumin. Tuloksena on useasti kaksoset, jopa triplat. Raskauden alkuvaiheessa, siis silloin, kun sikiö ei mahdu enää suuhun, sen voi siirtää puolentoista litran maitopurkkiin, joka on vuorattu vanhoilla sanomalehdillä ja ja banaaninkuorilla. Muista kastella aina välillä.
Hyvä siitä tulee, älä ole huolissasi.
Mutta muista käydä gynekologilla tarkastuttamassa suusi. - pumtsipum
merja kirjoitti:
Hei.
enkä ole käyttänyt ehkäisyäTositoimiin ja pian, s
ilma viinaaaa jos paikat on puhtaat, ettei tautipelkoa. - kuakana
oo hupamatta paskaa......
- kuakana
merja kirjoitti:
Hei.
enkä ole käyttänyt ehkäisyäälä usko kaikkee paskaa...., ei suihinotosta voi tulla raskaaksi......
Anna mulle suuhun
- kuakana
jos oot nainen..., niin mikä ettei...., osaatko syväkurkun,,?
- Paksukovakulli
Annan sulle suuhun kunnon lastin,nieletkö?
- Vastamyrkkyä
Tarttet vastamyrkkyä eli toisen miehen spermaa ja paljon.....voin tulla "vastamyrkyttämään" sut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619319Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492879Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja352671- 572551
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971955- 981872
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241826Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501361Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091227- 281211