juoste

apua....

Voisiko joku selittää tai kääntää latinaksi tai englanniksi mitä tarkoittaa :
niukkaignaalista juostetta

mikä mulla on ???
lääkärin lausunnosta en ymmärrä kaikkea...

kiitoksin

6

11689

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 123

Mistä diagnoosi on tehty - röntgenkuvasta?

Minulla oli atelektaasijuosteita keuhkoissa, nyt ne ovat nähtävästi poistuneet. Ainakaan niitä ei näkynyt tietokonekuvassa, oloni on parempi -

Eli juosteista jotka ovat keuhkoissa voi päästä eroon. Juosteet voivat olla merkki jostakin joka tukkii keuhkoputken, tai limaa joka jää keuhkoihin, eikä lähde yskimälläkään pois - koska limaa tulee jatkuvasti lisää, kuten minulla.

Mutta kun pääsin tilanteesta missä sairastuin pois - helpotti tilanne. Tosin lääkärini kertoi, ettei keuhkoni kestä toista vastaavaa tilannetta vaan palautumista ei tapahdukaan.

Mutta - siis riippuen mistä on kyse...

• 456

Kiitos asiallisesta vastauksesta!

Kyseessä on Röntgenlausunto.
        Jossa sanotaan...
        Hermojuuren lähtökohdan alueella on niukkasignaalista juostetta

• minua...

Anteeksi, olen kirjoittanut väärään paikkaan...
      Luin "Homesairaudet" -> "HERMOsairaudet"

Anteeksi häiriöstä :D

• hilkkaliisa

Ei kait se niin vaarallista ole ! Meille kaikilla varmaan sattuu joskus noin.

Minullakin on ilmennyt luki-häiriö viime vuosina. En ainakaan tiedä, että sitä olisi ollut aikaisemmin.

Olisiko sittenkin työpaikallasi tai kotonasi homeita?

Terveisin [email protected]

• mäx
        hilkkaliisa kirjoitti:

Ei kait se niin vaarallista ole ! Meille kaikilla varmaan sattuu joskus noin.

Minullakin on ilmennyt luki-häiriö viime vuosina. En ainakaan tiedä, että sitä olisi ollut aikaisemmin.

Olisiko sittenkin työpaikallasi tai kotonasi homeita?

Terveisin [email protected]

alveoliitissa

• 123
        mäx kirjoitti:

alveoliitissa

Eipä minun röntgenkuvissa näkyvistä juosteista sanottu, että olisi alveoliittia.

- kaikki alveoliitin oireet minulla kyllä oli, mutta ei alveolittia.

Aslak-testin polkupyöräosuudessa happi loppui kuin veitsellä leikaten - fysioterapeutti pelästyi ja minulla aivot raksuttivat ihmetystä miksi en saa happea. Hirveä tunne - kirjattu ylös, eli on mustaa valkoisella myös ja lääkäreiden luettavissa ollut.

Keuhkoissa kuulunut kritinöitä ja krahinoita - työterveyslääkäri kuunteli keuhkot, myös lausunnossa ja lääkäreillä luettavissa ollut.

Kuumeilu, alilämpö, hengenahdistus, juosteet, keuhkojen kuuntelussa nuo krahinat ja kitinät, poikkeavat tumavasta-aineet, BAL huuhtelussa keuhkoissa yksittäisiä tulehdussoluja vielä vaikka altistumisesta kuukausia samoin paljon makrofageja. Mutta ei alveoliittia - diagnoosina astma ja poikkeavat tumavasta-aineet / TTL, sairaalan lääkäriltä pitkittynyt yskä diagnoosina.

... alveoliittia ei löydetty kaikissa tutkimuksissa joita minulle tehtiin ja nyt olen menossa noihin altistuksiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      23
      5913
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      60
      2037
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      27
      1499
    4. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1284
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      74
      1145
    6. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      69
      1138
    7. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      1117
    8. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      51
      1072
    9. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      144
      1067
    10. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      58
      995
    Aihe