Voisiko joku selittää tai kääntää latinaksi tai englanniksi mitä tarkoittaa :
niukkaignaalista juostetta
mikä mulla on ???
lääkärin lausunnosta en ymmärrä kaikkea...
kiitoksin
juoste
6
11689
Vastaukset
- 123
Mistä diagnoosi on tehty - röntgenkuvasta?
Minulla oli atelektaasijuosteita keuhkoissa, nyt ne ovat nähtävästi poistuneet. Ainakaan niitä ei näkynyt tietokonekuvassa, oloni on parempi -
Eli juosteista jotka ovat keuhkoissa voi päästä eroon. Juosteet voivat olla merkki jostakin joka tukkii keuhkoputken, tai limaa joka jää keuhkoihin, eikä lähde yskimälläkään pois - koska limaa tulee jatkuvasti lisää, kuten minulla.
Mutta kun pääsin tilanteesta missä sairastuin pois - helpotti tilanne. Tosin lääkärini kertoi, ettei keuhkoni kestä toista vastaavaa tilannetta vaan palautumista ei tapahdukaan.
Mutta - siis riippuen mistä on kyse...- 456
Kiitos asiallisesta vastauksesta!
Kyseessä on Röntgenlausunto.
Jossa sanotaan...
Hermojuuren lähtökohdan alueella on niukkasignaalista juostetta
- minua...
Anteeksi, olen kirjoittanut väärään paikkaan...
Luin "Homesairaudet" -> "HERMOsairaudet"
Anteeksi häiriöstä :D- hilkkaliisa
Ei kait se niin vaarallista ole ! Meille kaikilla varmaan sattuu joskus noin.
Minullakin on ilmennyt luki-häiriö viime vuosina. En ainakaan tiedä, että sitä olisi ollut aikaisemmin.
Olisiko sittenkin työpaikallasi tai kotonasi homeita?
Terveisin [email protected] - mäx
hilkkaliisa kirjoitti:
Ei kait se niin vaarallista ole ! Meille kaikilla varmaan sattuu joskus noin.
Minullakin on ilmennyt luki-häiriö viime vuosina. En ainakaan tiedä, että sitä olisi ollut aikaisemmin.
Olisiko sittenkin työpaikallasi tai kotonasi homeita?
Terveisin [email protected]alveoliitissa
- 123
mäx kirjoitti:
alveoliitissa
Eipä minun röntgenkuvissa näkyvistä juosteista sanottu, että olisi alveoliittia.
- kaikki alveoliitin oireet minulla kyllä oli, mutta ei alveolittia.
Aslak-testin polkupyöräosuudessa happi loppui kuin veitsellä leikaten - fysioterapeutti pelästyi ja minulla aivot raksuttivat ihmetystä miksi en saa happea. Hirveä tunne - kirjattu ylös, eli on mustaa valkoisella myös ja lääkäreiden luettavissa ollut.
Keuhkoissa kuulunut kritinöitä ja krahinoita - työterveyslääkäri kuunteli keuhkot, myös lausunnossa ja lääkäreillä luettavissa ollut.
Kuumeilu, alilämpö, hengenahdistus, juosteet, keuhkojen kuuntelussa nuo krahinat ja kitinät, poikkeavat tumavasta-aineet, BAL huuhtelussa keuhkoissa yksittäisiä tulehdussoluja vielä vaikka altistumisesta kuukausia samoin paljon makrofageja. Mutta ei alveoliittia - diagnoosina astma ja poikkeavat tumavasta-aineet / TTL, sairaalan lääkäriltä pitkittynyt yskä diagnoosina.
... alveoliittia ei löydetty kaikissa tutkimuksissa joita minulle tehtiin ja nyt olen menossa noihin altistuksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235913- 602037
- 271499
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2411284- 741145
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️691138Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531117- 511072
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1441067Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58995