Voisiko joku selittää tai kääntää latinaksi tai englanniksi mitä tarkoittaa :
niukkaignaalista juostetta
mikä mulla on ???
lääkärin lausunnosta en ymmärrä kaikkea...
kiitoksin
juoste
6
11533
Vastaukset
- 123
Mistä diagnoosi on tehty - röntgenkuvasta?
Minulla oli atelektaasijuosteita keuhkoissa, nyt ne ovat nähtävästi poistuneet. Ainakaan niitä ei näkynyt tietokonekuvassa, oloni on parempi -
Eli juosteista jotka ovat keuhkoissa voi päästä eroon. Juosteet voivat olla merkki jostakin joka tukkii keuhkoputken, tai limaa joka jää keuhkoihin, eikä lähde yskimälläkään pois - koska limaa tulee jatkuvasti lisää, kuten minulla.
Mutta kun pääsin tilanteesta missä sairastuin pois - helpotti tilanne. Tosin lääkärini kertoi, ettei keuhkoni kestä toista vastaavaa tilannetta vaan palautumista ei tapahdukaan.
Mutta - siis riippuen mistä on kyse...- 456
Kiitos asiallisesta vastauksesta!
Kyseessä on Röntgenlausunto.
Jossa sanotaan...
Hermojuuren lähtökohdan alueella on niukkasignaalista juostetta
- minua...
Anteeksi, olen kirjoittanut väärään paikkaan...
Luin "Homesairaudet" -> "HERMOsairaudet"
Anteeksi häiriöstä :D- hilkkaliisa
Ei kait se niin vaarallista ole ! Meille kaikilla varmaan sattuu joskus noin.
Minullakin on ilmennyt luki-häiriö viime vuosina. En ainakaan tiedä, että sitä olisi ollut aikaisemmin.
Olisiko sittenkin työpaikallasi tai kotonasi homeita?
Terveisin [email protected] - mäx
hilkkaliisa kirjoitti:
Ei kait se niin vaarallista ole ! Meille kaikilla varmaan sattuu joskus noin.
Minullakin on ilmennyt luki-häiriö viime vuosina. En ainakaan tiedä, että sitä olisi ollut aikaisemmin.
Olisiko sittenkin työpaikallasi tai kotonasi homeita?
Terveisin [email protected]alveoliitissa
- 123
mäx kirjoitti:
alveoliitissa
Eipä minun röntgenkuvissa näkyvistä juosteista sanottu, että olisi alveoliittia.
- kaikki alveoliitin oireet minulla kyllä oli, mutta ei alveolittia.
Aslak-testin polkupyöräosuudessa happi loppui kuin veitsellä leikaten - fysioterapeutti pelästyi ja minulla aivot raksuttivat ihmetystä miksi en saa happea. Hirveä tunne - kirjattu ylös, eli on mustaa valkoisella myös ja lääkäreiden luettavissa ollut.
Keuhkoissa kuulunut kritinöitä ja krahinoita - työterveyslääkäri kuunteli keuhkot, myös lausunnossa ja lääkäreillä luettavissa ollut.
Kuumeilu, alilämpö, hengenahdistus, juosteet, keuhkojen kuuntelussa nuo krahinat ja kitinät, poikkeavat tumavasta-aineet, BAL huuhtelussa keuhkoissa yksittäisiä tulehdussoluja vielä vaikka altistumisesta kuukausia samoin paljon makrofageja. Mutta ei alveoliittia - diagnoosina astma ja poikkeavat tumavasta-aineet / TTL, sairaalan lääkäriltä pitkittynyt yskä diagnoosina.
... alveoliittia ei löydetty kaikissa tutkimuksissa joita minulle tehtiin ja nyt olen menossa noihin altistuksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063270Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391650Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971503- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55862