Onko ketään asentanut 6:seen webastoa ja minkä hintanen oli ???
Mazda 6 Webasto
4
1229
Vastaukset
- webasto
Bensiini vai polttoöljy lämmitin? Itsellä maksoi 1700eskoa asennettuna liikkeessä josta ostin auton:
- saako
Itse olen yhden kylmän talven jälkeen hankkimassa. Autoni myyjän kautta hinnaksi tuli 1350 € asennettuna (5,2 KW) ja 1750 Kauko-ohjaimen (T100 HTM) kanssa. Kyseessä siis M6 MPS.
- mazza tulilla
saako kirjoitti:
Itse olen yhden kylmän talven jälkeen hankkimassa. Autoni myyjän kautta hinnaksi tuli 1350 € asennettuna (5,2 KW) ja 1750 Kauko-ohjaimen (T100 HTM) kanssa. Kyseessä siis M6 MPS.
1900 euroa tuli kustantaan ei kaduta yhtään.joka euron arvoinen.ei ole autoilua ilman polttolämmitintä.ei jaksa palella
- nipponisti
mazza tulilla kirjoitti:
1900 euroa tuli kustantaan ei kaduta yhtään.joka euron arvoinen.ei ole autoilua ilman polttolämmitintä.ei jaksa palella
Kysyisin vain että kuinka kauan on eberisi toiminut, itelläni oli dieselissä joskus sellainen, ja toistuvasti jotain vikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657