Vakavasti harkitsen Smartia käyttöautoksi vanhan Ladan siirtyessä vara-autoksi. Ensimmäisenä on mielessä Smartin ajo-ominaisuudet ja luotettavuus Ladaan verrattuna, KOKEMUKSIA niistä?
Toiseksi, tulen mahdollisesti asumaan parinkymmenen kilometrin päässä kaupungista, joten diesel on melkeinpä pakollinen. Katsoin nettiautosta että pieni dieselsmart vie alle 4 litraa satasella. Verratkaa Ladan 6-7 litraa bensaa maantiellä.
Manuaalivaihteisto on minulla vaatimuksena.
Diesel ja manuaali aiheuttaa sen että Suomessa valikoima on vallan suppea. Miten näitä löytyisi ulkomailla, lähinnä Ruotsissa?
Smart käyttöautoksi
Fixu
2
897
Vastaukset
- ....
Smartin vaihteisto tosin on manuaalinen, mutta automaattikytkimellä. Vaihteistoa voi halutessaan "tipata", joten käytännössä kuin manuskalla ajaisi, mutta ilman kytkintä.
- Smaart
Onhan Smart vähäpäästöinen ja kustannuksiltaan edullinen verrattuna moniin muihin vastaaviin hyödykkeisiin. Keuhkojen kannalta se ei silti ole niin vähäpäästöinen. Punainen saastuttaa hieman enemmän kun taas vihreä on raikkaampi vaihtoehto. Sininen on myös olemassa eli malleja löytyy. Fortwosta nauttii kaksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818