LeijonaN ja VaakaM?

Tiedosta kiinnostunut

Olen leijona-nainen. Vaakamies piirittää minua viestein, puheluin ja kukin, vie ulos syömään jne. Hän on älyttömän mukava, puhelias ja huumorintajuinen. Mutta minua hieman vaivaa, onko hän liian takertuva ja vahtiva. Tuntuu, että hän haluaa aina tietää, missä menen. Eipä silti, ei mulla salattavaa ole, mutta leijona kun olen, minua voi pidemmän päälle ärsyttää hihassa roikkuminen. Lisäksi mietin, tulisiko hänestä vakavammassa suhteessa yksitoikkoista ja tasapaksua seuraa. Pitääkö paikkaansa, että vaaka-miehet ovat mustasukkaisia ja takertuvia sohvaperunoita, herkästi nokkiinsa ottavia, pihiä (ei kyllä ainakaan tämä vaaka), käskettävissä olevia ja aikaansaamattomia kotioloissa? Olen kuullut em. piirteitä heistä. Haluaisin tietää toimiiko leijona-naisen ja vaaka-miehen suhde? Onko kenelläkään kokemuksia?

5

1052

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poison.

      "Pitääkö paikkaansa, että vaaka-miehet ovat mustasukkaisia ja takertuvia sohvaperunoita, herkästi nokkiinsa ottavia, pihiä (ei kyllä ainakaan tämä vaaka), käskettävissä olevia ja aikaansaamattomia kotioloissa?"

      Voi olla, voi olla että ei, riippuu ihmisestä. Vaa'an merkkiin nuo piirteet eivät kuulu, satunnaisempia laiskempia jaksoja lukuunottamatta, joita yleensä tasapainottaa ahkerammat jaksot. Leijonaa ja vaakaa yleensä pidetään hyvänä parina, mutta pelkän aurinkomerkin perusteella on mahdotonta sanoa minkälainen suhde heille tulee.

    • vaaka merkkinen

      Vaaka korostaa leijonassa kaikkia niitä piirteitä mitä leijona itsessään arvostaa. Leijona näkee tämän, ymmärtää vaa'an arvon ja välittää sen vaa'alle.

      Näin ollen leijona nauttii siitä, että on vieläkin parempi ja vaaka siitä, että häntä arvostetaan.

      Karkeasti:
      Näinden kahden merkin ystävyys on tähtitarhan varmin, parisuhteesta en uskalla sanoa mitään, kun siihen ei tähtimerkit vaikuta. Mutta eikös parhaassa parisuhteessa ollakkin myös(!) parhaita kavereita ;)

    • tsemppiä...

      tai olla toimimatta, siihen kun vaikuttaa muutkin asiat kuin pelkkä horoskooppi, heh. Myöskin oma asenne, ellei toinen ole ihan luonnehäiriöinen (mikä sekään ei lienee horoskoopista riippuvainen asia).

      Olen leijonanainen ja yksi parhaimmista ystävistäni on vaakamies. Yritystä vakavampaankin oli molemmin puolin, mutta juttu meni nyt näin. Hyvä mieli jäi ja ystävyys voipi olla elinikäinen. Roikkuvuudesta en osaa sanoa... omassa tapauksessani niin ei ole käynyt. Mustasukkaisuus pienenä piristeenä, hetkittäisenä läppänä ei tapa vaan vahvistaa ;) Sitä kyllä ilmeni vaakamiehessä ja myöskin itsessäni. Leijonanaisena en vaan tuonut sitä esille, kuten vaakamies. En kyllä ole tyypillinen leijona, mitä se nyt onkaan, heh

    • niin,kellä toimii ja kellä ei ..se on aina issestä ja toisesta kiinni, mitä odottaa ,mitä on itse..
      isse oon vaakamies...
      ei se aina horoskooppi merkki määrää mitä ihminen on, jo tökkii niin pitää katsoa myös isse peiliin...

    • onnelliset yhdessä

      Parempaa miestä ei leijona naiselle ole kuin vaaka mies.15-vuotta oltu yhdessä enkä vieläkään löydä mitään valittamista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1820
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe