Nelinpeli

bändi,örk!

Kuinka joku bändi voikin olla niin surkea, kuin se on??!! Ja se siilitukkainen kun laulaa, niin pahempaa kuin huonot karaokehoilaajat! Ootteko ikinä ollu bändin keikalla? Joa niin miten ihmeessä sinne päädyitte??

10

2572

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nähnyt

tuon bändin, esiintyi ennen omaa suosikkiani eräällä tanssilavalla. Tuon perusteella jäi heistä oudon ylimielinen kuva, en oikein osaa sanoa miksi. Voi olla että tulkitsin täysin väärin, mutta jotenkin hiukan liian "näppärän" oloisia tyyppejä. Ei mitenkään huonoja soittajia tai laulajia, mutta...

• Juhani_t

Ainakin otsikkoni ilmoittamassa ohjelmassa bändi on ollut todella heikko. Eikö tosiaan parempaa löytynyt niissä sm-kisoissa (vai mitkä nyt olivatkaan).

• MuusikkoNainen

Nelinpelin kitaristi, kun pitää suunsa kiinni niin IHAN ookoolta kuullostaa, mutta kun hän suunsa avaa vaihtuu kanava siksi aikaa! Basisti huomattavasti parempi laulaja vaikkei hänkään hurjasti loista.
      Soundikin on aika ceestä,varsinkin jos vertaa Varjokuvan soundeihin.
      Mietityttää kyllä tuo taso niissä kisoissa josta Nelinpeli tuli ja voitti...ja milläköhän keinoilla?
      Jo on taitanut tuomaristo olla puolikuuroja tai sitten on otettu liikaa "humppabensaa" silloinhan kaikki kuulostaa paljon paljon paremmalta.

• ...

Ei varmaan pitäis ees vaivautua kommentoimaan, kun joku elämäänsä kyllästynyt Ö-tason wannabee-muusikko siellä kommentoi, mutta käypä joskus kuuntelemassa Nelinpeliä ihan livenä, jos saat lääkityksen kohdalleen ja uskallat poistua kotoasi.

• ....

Kannattaa todellakin mennä katsomaan livenä Nelinpeliä!!! Bändi todella toimii ja on ansainnut SM-orkesterin tittelin ehdottomasti!!! Ja Nelinpelin pojatko muka ylimielisiä??? Salli mun nauraa...

• näin on näreet
        .... kirjoitti:

Kannattaa todellakin mennä katsomaan livenä Nelinpeliä!!! Bändi todella toimii ja on ansainnut SM-orkesterin tittelin ehdottomasti!!! Ja Nelinpelin pojatko muka ylimielisiä??? Salli mun nauraa...

taidat soittaa itse bändissä tai olla jonkun noista sukulainen...? ei pelitä livenäkään.. sorry..

• näin on näreet
        .... kirjoitti:

mikä bändi voittaa, johtuu siitä että kuka suostuu tekemään sopimuksen jonka kilpailun järjestävä ohjelmatoimisto on laatinut.. vaikkakin parempiakin olis varmaan siinä joukossa löytynyt jotka sen olis suostunu kirjuuttaan.. mut noh, joku voi tykätä mutta soitto taidolla tai laululla sen kanssa ei oo mitään tekemistä...

• kääääääk!!!!!!!!

Olen ollut & toista kertaa en mene!kun lempiartistini oli samana iltana eräässä paikassa esiintymässä niin Nelinpeli oli siellä kans...Sen illan jälkeen päätin että en mene Nelinpelin keikalle!

• mirkkuj.

Olen satunnaisesti käynyt tanssimassa Nelinpelin keikoilla ja olen tykännyt bändin monipuolisuudesta. Kaikki eivät varmasti tykkää ja makuasioista on kai turha kiistellä. Itse en edes tykkää mennä "huippuartistien" keikoille, koska siellä vähäjärkiset fanit tallovat tanssijat alleen.

• Anonyymi

Monen monta kertaa ja tykkään todella paljon :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      52
      1043
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      20
      965
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      513
      831
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      49
      791
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      45
      712
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      649
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      181
      595
    9. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      59
      568
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      560
    Aihe