Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Nelinpeli

bändi,örk!

Kuinka joku bändi voikin olla niin surkea, kuin se on??!! Ja se siilitukkainen kun laulaa, niin pahempaa kuin huonot karaokehoilaajat! Ootteko ikinä ollu bändin keikalla? Joa niin miten ihmeessä sinne päädyitte??

10

2188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nähnyt

      tuon bändin, esiintyi ennen omaa suosikkiani eräällä tanssilavalla. Tuon perusteella jäi heistä oudon ylimielinen kuva, en oikein osaa sanoa miksi. Voi olla että tulkitsin täysin väärin, mutta jotenkin hiukan liian "näppärän" oloisia tyyppejä. Ei mitenkään huonoja soittajia tai laulajia, mutta...

    • Juhani_t

      Ainakin otsikkoni ilmoittamassa ohjelmassa bändi on ollut todella heikko. Eikö tosiaan parempaa löytynyt niissä sm-kisoissa (vai mitkä nyt olivatkaan).

    • MuusikkoNainen

      Nelinpelin kitaristi, kun pitää suunsa kiinni niin IHAN ookoolta kuullostaa, mutta kun hän suunsa avaa vaihtuu kanava siksi aikaa! Basisti huomattavasti parempi laulaja vaikkei hänkään hurjasti loista.
      Soundikin on aika ceestä,varsinkin jos vertaa Varjokuvan soundeihin.
      Mietityttää kyllä tuo taso niissä kisoissa josta Nelinpeli tuli ja voitti...ja milläköhän keinoilla?
      Jo on taitanut tuomaristo olla puolikuuroja tai sitten on otettu liikaa "humppabensaa" silloinhan kaikki kuulostaa paljon paljon paremmalta.

    • ...

      Ei varmaan pitäis ees vaivautua kommentoimaan, kun joku elämäänsä kyllästynyt Ö-tason wannabee-muusikko siellä kommentoi, mutta käypä joskus kuuntelemassa Nelinpeliä ihan livenä, jos saat lääkityksen kohdalleen ja uskallat poistua kotoasi.

      • ....

        Kannattaa todellakin mennä katsomaan livenä Nelinpeliä!!! Bändi todella toimii ja on ansainnut SM-orkesterin tittelin ehdottomasti!!! Ja Nelinpelin pojatko muka ylimielisiä??? Salli mun nauraa...


      • näin on näreet
        .... kirjoitti:

        Kannattaa todellakin mennä katsomaan livenä Nelinpeliä!!! Bändi todella toimii ja on ansainnut SM-orkesterin tittelin ehdottomasti!!! Ja Nelinpelin pojatko muka ylimielisiä??? Salli mun nauraa...

        taidat soittaa itse bändissä tai olla jonkun noista sukulainen...? ei pelitä livenäkään.. sorry..


      • näin on näreet
        .... kirjoitti:

        Kannattaa todellakin mennä katsomaan livenä Nelinpeliä!!! Bändi todella toimii ja on ansainnut SM-orkesterin tittelin ehdottomasti!!! Ja Nelinpelin pojatko muka ylimielisiä??? Salli mun nauraa...

        mikä bändi voittaa, johtuu siitä että kuka suostuu tekemään sopimuksen jonka kilpailun järjestävä ohjelmatoimisto on laatinut.. vaikkakin parempiakin olis varmaan siinä joukossa löytynyt jotka sen olis suostunu kirjuuttaan.. mut noh, joku voi tykätä mutta soitto taidolla tai laululla sen kanssa ei oo mitään tekemistä...


    • kääääääk!!!!!!!!

      Olen ollut & toista kertaa en mene!kun lempiartistini oli samana iltana eräässä paikassa esiintymässä niin Nelinpeli oli siellä kans...Sen illan jälkeen päätin että en mene Nelinpelin keikalle!

      • mirkkuj.

        Olen satunnaisesti käynyt tanssimassa Nelinpelin keikoilla ja olen tykännyt bändin monipuolisuudesta. Kaikki eivät varmasti tykkää ja makuasioista on kai turha kiistellä. Itse en edes tykkää mennä "huippuartistien" keikoille, koska siellä vähäjärkiset fanit tallovat tanssijat alleen.


    • Anonyymi

      Monen monta kertaa ja tykkään todella paljon :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2258
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1954
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      80
      1708
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1598
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1522
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1362
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    10. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      36
      1326
    Aihe