Joulupukki suukon sai

Väinö Lumilinna

Tämä on hieman pidennetty "special extended" -versio vanhasta tarinastani. Hauskaa Joulua itse kullekin säädylle!

JOULUPUKKI SUUKON SAI

Olen viettänyt viisi viimeisintä jouluaattoani Joulupukkina. Asiakkaat olen hankkinut lehti-ilmoituksella: Raitis, autoileva, laulutaitoinen joulupukki 250,-. Työ on yksinkertaista, juttelen hetken lasten kanssa, laulatan heitä tai laulan itse ja sitten jaan lahjat. Ensimmäiset perheet haluavat joulupukin jo klo 15:00, tunnissa käyn kahdessa perheessä, joten ehdin aattoiltana tienata reilut 3000 markkaa, puhtaana käteen. Se on opiskelijalle ihan mukava lisäansio.

Joka vuosi olen saanut soittoja pareilta ja yksinäisiltä naisilta, jotka haluavat seksiseuraa. Olen kuitenkin tyytynyt jakamaan vain lahjoja vaikka houkutus seksin tarjoamiseenkin on kieltämättä ollut välillä melkoinen. En kuitenkaan ole halunnut pettää tyttöystävääni. Viime vuoden marraskuussa tyttöystäväni jätti minut, joten jouluna olin vapaa jakamaan muutakin kuin lahjoja.

Joulukuun illat kuluivat puhelimeen vastaillessa. Olin pettynyt, kaksi päivää pelkästään ”normaaleja” tilauksia. Missä olivat kaikki seksin tarpeessa olevat yksinäiset naiset? Missä olivat roolileikkejä haluavat pariskunnat? Aikatauluni oli jo buukattu lähes täyteen, kun puhelin soi.
-Joulupukilla.
-Hei, tässä on Eija Uusitalo. Onkohan joulupukin aattoilta jo täynnä?
-Melkoisen täydeltä näyttää. Ainoastaan kello 21.00 on vapaana.
-Juu, se sopii hyvin. Mä oon aaton vanhempieni luona ja tuun vasta illalla kotiin.
-Onko teillä monta lasta?
-Ei yhtään. Tää onkin vähän nolo juttu... Mä oon jo 26-vuotias ja asun yksin, mut mun mielestä joulu ei oo joulu ilman pukkia. Mun sisaruksillakaan ei oo pieniä lapsia, joten mun ainoo mahdollisuus on tilata pukki himaan.
-Sä siis asut yksin ja mä jaan sulle lahjat?
-Just niin. Teet ihan niin kuin muissakin kodeissa. Jaat mulle lahjat ja laulat. Oonko mä muuten aaton viimeinen asiakas?
-Joo, olet.
Minkähän vuoksi soittaja halusi tietää olinko viimeinen asiakas? Nainen kertoi osoitteensa ja lupasin, että joulupukki kolkuttaa ovea aattoiltana kello yhdeksän. Olin hämmentynyt, en tiennyt oliko naisella mitään taka-ajatuksia. No, aattoiltana se selviäisi.

Jouluaatto koitti vihdoin, puin päälleni suuren pehmustetun tekovatsan, punaiset housut, takin ja lakin. Värjäsin nenänpääni poskipunalla ja liimasin tekoparran poskiini ja ylähuuleen. Aito Joulupukki ei käytä naurettavaa muovista naamaria. Aatto sujui hyvin, lapset tykkäsivät ja vanhemmat maksoivat. Alkoholiakin oli tarjolla melkein joka talossa, mutta olin oma kuskini, joten jouduin periaatteitani vastaan kieltäytymään. Vihdoin oli viimeisen asiakkaan, Eijan, vuoro. Parkkeerasin autoni kerrostalon vieraspaikalle ja kävelin c-rappuun. Varmistin nimilistasta, että Uusitalo todella asui rapussa ja nousin hissillä oikeaan kerrokseen. Painoin ovikelloa ja nuori nainen tuli avaamaan.
-Onkos täällä kilttejä tyttöjä? Kysyin möreällä joulupukin äänelläni.
-On täällä yksi, Eija vastasi. –Tontut olivatkin vieneet suurimman osan lahjoistani vanhempieni luokse lahjojani, mutta on tännekin jäänyt muutama.
Eija osoitti eteisen nurkassa olevaa Siwan muovikassia. Otin kassin ja seurasin Eijaa olohuoneeseen. Olin hieman pettynyt, Eija oli pukeutunut farkkuihin ja villapuseroon, mitään seksiin viittaavaa ei ollut ilmassa. Hänellä oli ruskeat silmät ja ruskea puolipitkä tukka. Hän oli noin 160 cm pitkä, hieman pyöreä, mutta muodokas ja kivan näköinen.
-Osaako pukki soittaa pianoa?
-Kyllä osaa, lauletaan vaikka Joulupuu on rakennettu.
Säestin pianolla lauluamme, Eijalla oli kaunis lauluääni. Istahdin sitten nojatuoliin Eijaa vastapäätä. Avasin muovipussin, siellä näytti olevan kolme pakettia. Jaoin paketit, jokaisessa kortissa luki: Eijalle, toivoo Joulupukki.
Join Eijan tarjoaman alkoholittoman glögin ja aloin tehdä lähtöä.
-Pukin tästä pitää jatkaa matkaa, on vielä pitkä ilta edessä, sanoin ja katsoin kelloa.
-Eihän pukilla mitään kiirettä pitänyt olla, katsotaan mitä sain lahjaksi, Eija vastusteli.
Eija otti käteensä ensimmäisen paketin.
-Mä avaan ensin tämän, pehmeet paketit on tyhmimpiä.
Paketista paljastui mustat satiiniset rintaliivit ja alushousut.
-Ihanat, just sellaset kun mä oon halunnut ja vielä oikeeta kokoakin, Eija esitti yllättynyttä. –Sun on pakko nähdä nää mun päällä.
Eija meni toiseen huoneeseen ja palasi pian pelkkä alusasu yllään. Olin pudottaa silmäni, hän oli todella seksikäs. Lievä ylipaino vain korosti Eijan uhkeita muotoja. Hän pyörähti pari kertaa ympäri edessäni.
-Miltäs näyttää?
-To-tosi hyvältä, änkytin ja sydämeni alkoi pumpata verta nivusiini.
-Katsotaanpa mitä löytyy seuraavasta paketista. Saanko istua pukin polvelle?
-Toki, toki.

Eija istui polvelleni, toivoin ettei hän tuntisi erektiotani. Pidin häntä hennosti vyötäröltä ja tuijotin jähmettyneenä hänen rintojensa väliin. Hän repi lahjakääreet auki.
-Vau! Yksinäisen tytön paras ystävä, hieromasauva ja vielä paristotkin mukana. Tätä on pakko testata heti.
Eija siirtyi istumaan nojatuoliin vastapäätä minua. Hän laittoi kullanvärisen sauvan surisemaan ja levitti hieman reisiään. Eija hyväili sauvalla rintojaan rintaliivien päältä, kuljetti sitten sauvan alemmas ja vei sauvan alushousujensa päälle. Sauva liukui kevyesti satiinisten pikkuhousujen päällä. Boxerini ja punaiset pukinhousut eivät kätkeneet enää erektiotani.
-Laske Joulupukki vaan housusi jos siltä tuntuu, Eija sanoi.
Avasin housujen nyörit ja vedin housut polviin. Kaluni seisoi jäykkänä kuin kivipaasi. Aloin runkata rauhallisin vedoin ja katselin Eijan sauvatyöskentelyä. Hän oli sulkenut silmänsä, sauva käväisi jo pikkuhousujen sisäpuolellakin. Eijan hengitys kiihtyi, hän riisui rintaliivinsä pois. Rinnat roikkuivat hieman, mutta eivät liikaa. Eija hyväili sauvalla kumpaakin nänniään ja sai ne kovettumaan. Minä kiihdytin hieman käteni tahtia. Eija pyysi minua auttamaan alushousujaan pois. Hän nosti takapuoltaan tuolista ja minä vedin hänen mustat alushousunsa jaloista. Ne tuntuivat haaroista jo märät enkä voinut nuuskaisematta niitä. Haistoin lempituoksuni. Menin takaisin omalle tuolilleni ja jatkoin esityksen seuraamista.

Eija hyväili nyt paljasta häpyään. Sauva liikkui häpyhuulten välissä. Näin kostean punaisen vaon ja käteni puristui tiukemmin kullini ympärille. Eija levitti toisella kädellään häpyhuuliaan ja paljasti avonaisen pillunreikänsä. Hän alkoi työnnellä surisevaa joululahjaansa sisään ja ulos. Oma kätenikin vispasi jo melkoista vauhtia. Eija alkoi inahdella ja voihkia. Äänet vain lisäsivät omaa kiimaani. Hän otti sauvan pillustaan ja vei sen suuhunsa. Hän nuoli nautinnollisesti vibraattoriaan ja näky sai minut jo melkein laukeamaan. Hetken nuoltuaan Eija jatkoi pillunsa hyväilyä. Hän levitti pilluaan siten, että turvonnut häpykieli tuli kunnolla esiin. Eija hiveli klitoristaan sauvalla ja voihkinta voimistui. Sauvan surina jäi pian Eijan orgastisen huudon alle. Minäkin olin parin vedon päässä laukeamisesta.
-Älä Joulupukki vaan laukea! Eija huusi hengästyneellä äänellä. –Yksi paketti on vielä avaamatta.

Eija otti viimeisen pienen paketin lattialta ja avasi sen. Siellä oli, kuten epäilinkin, kondomipaketti. Eija käski minut istumaan pyöreälle pianojakkaralle ja antoi minulle yhden kondomin. Puin lähes laukeamispisteessä olevan kullini kumiin ja Eija tuli istumaan hajareisin syliini vaikka tekovatsani oli hieman tiellä. Märkä pillu painui kullini ympärille ja Eija alkoi keinua sylissäni. Tekopartani esti kunnon suutelemisen, mutta pystyimme kuitenkin leikkimään kielillämme. Puristelin Eijan rintoja ja leveää takapuolta. Kurotin lattiaa kohden ja sain käsiini Eijan hieromasauvan. Laitoin sen päälle ja aloin hieroa sillä Eijan anusta.
-Työnnä se sinne! Eija huudahti kiimaisena.
Sauva oli liukas ja se sujahti helposti Eijan peräaukkoon. En ehtinyt montaa kertaa työntää, kun tunsin Eijan laukeavan. Kostea pillu lypsi kulliani enkä minäkään pystynyt enää pidättelemään. Olin aivan sekaisin, pyörittikö Eija pianojakkaraa vai mitä tapahtui. En jaksanut ajatella, nautinto oli täydellinen.

Lähtiessäni pois en huolinut Eijan tarjoamaa 250 markkaa. Odottelin vielä tammikuun lopussakin Eijan soittoa, mutta sitä ei kuulunut. Vaikka tiedänkin missä Eija asuu, en ole halunnut mennä häiritsemään häntä. Ehkä hän halusi vain Joulupukkia, ei minua. Olen jättänyt jälleen aattoillan 21.00-ajan avoimeksi, jos Eija vaikka soittaisi. Harmikseni en ole Hyvinkään ainoa joulupukki...

3

5601

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lukija

Joulun kunniaksi "hyvää joulua"

• Deevee

Väinö teki sen taas. Et suotta ole suosikkikirjoittajani.

• Anonyymi

Myös minä olen pukkina tänä jouluna Hämeessä. Tämä vain vinkiksi....

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      76
      9062
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      60
      3343
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      42
      2728
    4. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      27
      2241
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      38
      2207
    6. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      18
      2195
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1937
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1773
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      68
      1715
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18