Hei kaikki paniikkihäiriöiset!
Onko kellään kokemuksia päivittäisestä hiilitabletin syömisestä jännitysoireisiin? Ja onko tietoa onko siitä elimistölle mitään haittaa jos joutuu syömään muutaman kerran viikossa? Itselläni jännitykseen ja paniikkiin liittyy kova vatsan väänteily josta seuraa löysä vatsa tai oikein pahan paikan tullen jatkuva vessassa ravaus ja mahasta tuntuu tulevan tavaraa niin kauan että suolen päätä polttelee. Se on kaukana kivasta! Pelkkä kaupassa käynti saattaa aiheuttaa sen että vaikka lähtiessä on käynyt vessassa niin silti kaupassa saattaa ruveta vääntämään ja se mahan oireilu saa paniikkikohtauksen päälle. Mikä olisi nolompaa kuin laskea allensa paniikissa kaupassa!!! Ja kaupoissa kun ei ole yleensä vessoja..asiakkaille ainakaan..
Hiilitabletti
6
8351
Vastaukset
- kaisu
Mä oon saanu vatsani aika hyvään kuntoon. Otan joka aamu kaksi maitohappobakteeri kapselia ja iltaisin 1 tl agioxur rakeita jugurtin kera. Hiilitabletteja en suosittelisi jatkuvaan käyttöön.
- rohtorautayrttitee...
Kysy luontaistuotekaupoista vatsaa rauhoittavia yrttejä. Mulla oli aikoinaan todella pahoja ongelmia vatsani kanssa. Tuosta rohtorautayrttiteestä sain apua. Siis satavarma en ole nimestä. Auttoi myöskin kurinoihin ja ilmavaivoihin.
Ja totisesti tiedän minäkin, mitä helvettiä elämä voikin olla paskapaniikin kanssa.- koivu
molemmille vastauksistanne! Tämä ei todellakaan ole helppo sairaus! Kärsittekö molemmat viestiini vastanneet itsekin paniikkihäiriöstä? Minkä merkkistä maitohappobakteeri-kapselia käytät? Täytyy tutustua tuohon erikoiseen teehen tarkemmin..kiitos!
- rohtorautayrttitee
koivu kirjoitti:
molemmille vastauksistanne! Tämä ei todellakaan ole helppo sairaus! Kärsittekö molemmat viestiini vastanneet itsekin paniikkihäiriöstä? Minkä merkkistä maitohappobakteeri-kapselia käytät? Täytyy tutustua tuohon erikoiseen teehen tarkemmin..kiitos!
Kyllä kärsin ja olen kärsinyt kauan. Yli kakskyt vuotta, kun ei tästä 70-luvun lopulla tiedetty mitään. Piti vaan hävetä. Huh johan tuo tekee jo melkein 30 vuotta.
Yves Rocherilta saa muuten sen nimistä teetä ku SVELTAFLOR. Sisältää: rautayrtti, koiranruusu, minttu, pomeranssipuu, kamomilla. Se rauhoittaa. Juon usein iltaisin tai jos on muuten karsee stressi.
Nykyään mulla menee rauhottavia ja mielialalääke ja beetasalpaaja.
Muuten, se propral jaksa lyödä mahan kuralle vielä vuosien käytön jälkeen.
Jotenkin on saanut tämän elämän kitkuteltua, vähän kuitenkin katkeruutta mielen pohjalla. - koivu
rohtorautayrttitee kirjoitti:
Kyllä kärsin ja olen kärsinyt kauan. Yli kakskyt vuotta, kun ei tästä 70-luvun lopulla tiedetty mitään. Piti vaan hävetä. Huh johan tuo tekee jo melkein 30 vuotta.
Yves Rocherilta saa muuten sen nimistä teetä ku SVELTAFLOR. Sisältää: rautayrtti, koiranruusu, minttu, pomeranssipuu, kamomilla. Se rauhoittaa. Juon usein iltaisin tai jos on muuten karsee stressi.
Nykyään mulla menee rauhottavia ja mielialalääke ja beetasalpaaja.
Muuten, se propral jaksa lyödä mahan kuralle vielä vuosien käytön jälkeen.
Jotenkin on saanut tämän elämän kitkuteltua, vähän kuitenkin katkeruutta mielen pohjalla.kun vastasit!! Itse olen kärsinyt paniikkihäiriöstä 9 vuotta. Söin Efexor depot-kapselia yhden aamuisin melkein vuoden ajan ja sitä enne Propralia josta ei mahaoireiluun apua löytynyt. Nyt olen sinnitellyt ilman minkäänlaista lääkärin määräämää lääkitystä marraskuusta saakka. Helppoa ei ole ollut! Sairaus on läsnä vähintään jännittämisenä päivittäin. Olen syönyt E-Epaa ja Bio-Carnosinia kumpaakin yhden päivittäin,ne ovat ehkä vähän helpottaneet. Voimia sinulle!! Ja kaikille muillekin!
- kukkuluu
koivu kirjoitti:
kun vastasit!! Itse olen kärsinyt paniikkihäiriöstä 9 vuotta. Söin Efexor depot-kapselia yhden aamuisin melkein vuoden ajan ja sitä enne Propralia josta ei mahaoireiluun apua löytynyt. Nyt olen sinnitellyt ilman minkäänlaista lääkärin määräämää lääkitystä marraskuusta saakka. Helppoa ei ole ollut! Sairaus on läsnä vähintään jännittämisenä päivittäin. Olen syönyt E-Epaa ja Bio-Carnosinia kumpaakin yhden päivittäin,ne ovat ehkä vähän helpottaneet. Voimia sinulle!! Ja kaikille muillekin!
auttaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642618Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.272514Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694- 1021407
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1271396- 981337
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241173Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59985