Tehdään tässä ja nyt Sarasvuon mollaamisen suomenennätys. Tässä ensimmäinen:
Mies on oravan ja Alexander Stubbin risteytys.
MOLLAA SARASVUOTA
8
904
Vastaukset
- yeahhhhhhhhhh
äijä halventaa oravia
- tsiktsik
Sarasvuo on veroapina (verokapina).
- turkkulaine
Kuka tää sarasvuo o??
Taas joku uus julkkishinuri vai??- pipukka
Mä en ole koskaan ymmärtänyt minkälainen ihminen hän on todella.Joskus tuntuu että täysin inhimillinen jopa uskovainen, sitten taasen toisinaan tulee suusta sellaisia sammakoita että taas on mielipidettä vaihdettava.Hän on minusta jotenkin kaksjakoinen, mahtaa olla hankala ihminen.Siitä kunnioitus että pitää perheensä ulkopuolella bisneksistään.
- Vallu Valmentaja
pipukka kirjoitti:
Mä en ole koskaan ymmärtänyt minkälainen ihminen hän on todella.Joskus tuntuu että täysin inhimillinen jopa uskovainen, sitten taasen toisinaan tulee suusta sellaisia sammakoita että taas on mielipidettä vaihdettava.Hän on minusta jotenkin kaksjakoinen, mahtaa olla hankala ihminen.Siitä kunnioitus että pitää perheensä ulkopuolella bisneksistään.
Bisneksestään? Ei valmentaminen ole bisnestä. Sitä voi verrata vain tikkarin ottamiseen lapsen suusta.
- mies????
onko sarasvuo
- onko
sarasvuo mies???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1532617
- 1971890
- 701667
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91351- 721031
- 811020
- 95999
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190924- 67901