Moikka! Kertokaa löytyykö mitään hoitoa PCOS ja varsinkin hirsutismiin. Olen sairastanut sitä jo 20 vuotta, mutta nyt vasta todettiin, välillä tuntuu tän karvoituksen kanssa vähemmän naiselliselle olo. Onko kellään samanlaisia tuntemuksia? Kirjoitelkaa
Monirakkulatauti PCOS
2
1643
Vastaukset
- täälläkin pco
sen rinnakkaisvalmiste Cypretyl.
- bambitar
Hei,
minulla on omakohtaista kokemusta kuinka homeopatia on auttanut monirakkulaisiin munasarjoihin. Homeopatian avulla kuukautiset tulevat kuin kellon lyömällä samaan aikaan joka kuukausi. Monirakulaisiin munasarjoihinhan kuuluu se, että munasolu irtoaa satunnaisesti eli kuukautiset epäsäännölliset. Ota yhteyttä hyvään homeopaattiin. Kun kuukautiset säännöllistyvät, hormoonitoimintakin normalisoituu ja vähentää hirsutismia. Lääketieteen puolella Diane Nova pillerit auttavat, mutta vaikutus loppuu, kun lopetat pillereiden syönnin. P.S. Kosmetologit poistavat diatermilaa jo syntyneitä karvoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076