Paperittoman omistajat haluaisin kuulla

Paperittoman omistaja

Millaisia koiranne ovat? Onko Paperiton sellainen kun puhutaan?

Mulla on paperitonkoira ja on terve, hyvä luonteinen, harrastuksiin pääsee no tietty näyttelyt jää väliin mutta ei ne mua kiinnosta.

Olisi myös kiva saada teistä mailikamuja ja ehkä myös tutustua. Olisi kiva vaihtaa ajatuksia samanrodun valinneen kanssa ja paperittoman siksi koska paperillisten omistajat taitaa pitää mua vaikka minä.

laittaa voit tähän sähkäriä jos innostuit [email protected]

En vastaa pilailijoille vaan niille jotka todella haluaa tutustua.

9

1341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!!

      Ne voivat olla kuinka kivoja tai terveitä tahansa, mutta doppereita ne eivät ole! Sekarotuisille on omat mätsärit!!
      Harrastaa niillä voi ihan mitä vain, hausta suojeluun.

      • Paperittoman omistaja

        Sekarotuisissa koirissa ei ole mitään vikaa. Sellainenkin löytyy perheestä ja on yhtä hyvä kun tämä Dobberi.

        Tämä Dobermanni on ainaki mulle Dobermanni eikä sen muille tarvikaan olla.
        Enkä menetä mitään kun ei näyttelyt kiinnosta. Harrastukset kylläkin kiinnostaa ja niissä ei ole esteitä koska en halua kisoihin. Olen perehtynyt rotuun paljon ennen kuin tämän koiran sain ja voin sanoa että on tämä "puhdas".

        Ellei olisi puhdas ei siinä olisi siltikään mitään vikaa. Jos on yhtään perehtynyt rotuun niin kyllä pitäisi tuntee puhdas sekarotuisesta.

        kuule !!!! Tekeekö paperit siis Dobberin? Ja koirani on siis sekasikiö kun ei ole papereita:-D

        No eipä sun mielipiteelläsi ole väliä mulle kun itse olen tyytyväinen ja tiedän omistavani Dobberin:-)

        Kaikki ei vain halua maksaa papereista ihan senkään takia ettei tarvitse viedä näyttelyihin, saa olla rauhassa koiransa kanssa jne.

        Itse harkitsin asiaa kumman otan. päädyin paperittomaan, vaikka olisin saanut rahat paperikoiraan mutta sellaista en vain tietyistä syistä halunnut.

        En ala pistämään tänne tietyistä syistä koirani kuvia mutta usko mitä itse haluat.

        Toivottavasti et ole näitä sekarotuisten pilkkaajia? Niitäkin riittää ikävä kyllä.


      • !!!!!
        Paperittoman omistaja kirjoitti:

        Sekarotuisissa koirissa ei ole mitään vikaa. Sellainenkin löytyy perheestä ja on yhtä hyvä kun tämä Dobberi.

        Tämä Dobermanni on ainaki mulle Dobermanni eikä sen muille tarvikaan olla.
        Enkä menetä mitään kun ei näyttelyt kiinnosta. Harrastukset kylläkin kiinnostaa ja niissä ei ole esteitä koska en halua kisoihin. Olen perehtynyt rotuun paljon ennen kuin tämän koiran sain ja voin sanoa että on tämä "puhdas".

        Ellei olisi puhdas ei siinä olisi siltikään mitään vikaa. Jos on yhtään perehtynyt rotuun niin kyllä pitäisi tuntee puhdas sekarotuisesta.

        kuule !!!! Tekeekö paperit siis Dobberin? Ja koirani on siis sekasikiö kun ei ole papereita:-D

        No eipä sun mielipiteelläsi ole väliä mulle kun itse olen tyytyväinen ja tiedän omistavani Dobberin:-)

        Kaikki ei vain halua maksaa papereista ihan senkään takia ettei tarvitse viedä näyttelyihin, saa olla rauhassa koiransa kanssa jne.

        Itse harkitsin asiaa kumman otan. päädyin paperittomaan, vaikka olisin saanut rahat paperikoiraan mutta sellaista en vain tietyistä syistä halunnut.

        En ala pistämään tänne tietyistä syistä koirani kuvia mutta usko mitä itse haluat.

        Toivottavasti et ole näitä sekarotuisten pilkkaajia? Niitäkin riittää ikävä kyllä.

        Niitä nyt vain on erittäin paljon tapauksia, joissa myyjä valehtelee koiraa rotukoiraksi, vaikka todellisuudessa sitä ole.Sit myydään vähän halvemmalla etc...
        Kuinkahan paljon se rekistöröiminen nyt sit maksaisi.
        Eipä niitä luontaisia eroja hirveästi tunnista,oli se sitten "täysverinen" taikka sekarotunen.Jos se nyt näyttää dopperilta, niin eiköhän siinä sitä dopperinkin luonnetta ole!
        Eikä niitä puhtaita koiriakaan sinne näyttelyihin pakoteta! Eiköhän nyt olla samaa mieltä siitä, että pääasia on se, että koira on terve ja kaikilla on kivaa!!!


      • +toope+
        !!!!! kirjoitti:

        Niitä nyt vain on erittäin paljon tapauksia, joissa myyjä valehtelee koiraa rotukoiraksi, vaikka todellisuudessa sitä ole.Sit myydään vähän halvemmalla etc...
        Kuinkahan paljon se rekistöröiminen nyt sit maksaisi.
        Eipä niitä luontaisia eroja hirveästi tunnista,oli se sitten "täysverinen" taikka sekarotunen.Jos se nyt näyttää dopperilta, niin eiköhän siinä sitä dopperinkin luonnetta ole!
        Eikä niitä puhtaita koiriakaan sinne näyttelyihin pakoteta! Eiköhän nyt olla samaa mieltä siitä, että pääasia on se, että koira on terve ja kaikilla on kivaa!!!

        Oletteko paperittomien koirien ottajat,että teillä ei ole mitään tietoa koiran vanhempien terveydestä ym...?Esim. allergiat ym ovat perinnöllisiä.Miettikäähän tarkemmin..ja tosiaan se rekisteröiminen ei montaa kymppiä kasvattajalle maksa,MUTTA vanhemmilla oltava silloin tietyt tervtutkimukset yms suoritettu...


      • <<p>>
        Paperittoman omistaja kirjoitti:

        Sekarotuisissa koirissa ei ole mitään vikaa. Sellainenkin löytyy perheestä ja on yhtä hyvä kun tämä Dobberi.

        Tämä Dobermanni on ainaki mulle Dobermanni eikä sen muille tarvikaan olla.
        Enkä menetä mitään kun ei näyttelyt kiinnosta. Harrastukset kylläkin kiinnostaa ja niissä ei ole esteitä koska en halua kisoihin. Olen perehtynyt rotuun paljon ennen kuin tämän koiran sain ja voin sanoa että on tämä "puhdas".

        Ellei olisi puhdas ei siinä olisi siltikään mitään vikaa. Jos on yhtään perehtynyt rotuun niin kyllä pitäisi tuntee puhdas sekarotuisesta.

        kuule !!!! Tekeekö paperit siis Dobberin? Ja koirani on siis sekasikiö kun ei ole papereita:-D

        No eipä sun mielipiteelläsi ole väliä mulle kun itse olen tyytyväinen ja tiedän omistavani Dobberin:-)

        Kaikki ei vain halua maksaa papereista ihan senkään takia ettei tarvitse viedä näyttelyihin, saa olla rauhassa koiransa kanssa jne.

        Itse harkitsin asiaa kumman otan. päädyin paperittomaan, vaikka olisin saanut rahat paperikoiraan mutta sellaista en vain tietyistä syistä halunnut.

        En ala pistämään tänne tietyistä syistä koirani kuvia mutta usko mitä itse haluat.

        Toivottavasti et ole näitä sekarotuisten pilkkaajia? Niitäkin riittää ikävä kyllä.

        Lainaus: Kaikki ei vain halua maksaa papereista ihan senkään takia ettei tarvitse viedä näyttelyihin, saa olla rauhassa koiransa kanssa jne.

        Itse harkitsin asiaa kumman otan. päädyin paperittomaan, vaikka olisin saanut rahat paperikoiraan mutta sellaista en vain tietyistä syistä halunnut.
        ------------------------------------------

        Kenet on pakotettu viemään rekisteröity koiransa näyttelyyn? Kyllä niitä rekisteröityjä koiria on pilvinpimein joilla ei ole minkään valtakunnan näyttelytuloksia.

        Ja mistä tietyistä syistä? Ei kai se rekisteröinti koiraa pilaa????

        Tietämättömyys paistaa - ei mikään muu.


      • <<Pr<<<<
        +toope+ kirjoitti:

        Oletteko paperittomien koirien ottajat,että teillä ei ole mitään tietoa koiran vanhempien terveydestä ym...?Esim. allergiat ym ovat perinnöllisiä.Miettikäähän tarkemmin..ja tosiaan se rekisteröiminen ei montaa kymppiä kasvattajalle maksa,MUTTA vanhemmilla oltava silloin tietyt tervtutkimukset yms suoritettu...

        Ja mitähän ne rekisteripaperit kertovat allergioista.

        Eivät yhtään mitään.

        Onkohan tuollaisessa väärän tiedon levittämisessä jotain järkeä?


    • ..omat viestini tästä keskustelusta, koska on turhaa hakata päätään seinään. Kerron kuitenkin vielä faktat koska tuli kyselyitä esim. galleria sivustoni suojelukoe jutuista.
      Minulla on kotona myös paperillinen vanha herra dopermanni, jonka kanssa itse asiassa juuri luovuin viimeisestäkin suojelukoe haaveesta, koirani on aika siirtyä eläkkeelle..Koira on ollut ihmeen pitkä ikäinen ja vanhuuden väsyminen tapahtui oikeastaan vasta tämän helteisen kesän aikana. Coma on jo kohta 10wee jättiläinen ja on ollut alati sairas yksilö koko ikänsä. Paha allergia vaivaa ja jo useat leikatut kasvaimet nuoresta iästä saakka ovat olleet kiusana. Nuorena ehti jo juosta näyttelyissä ja suojelukokeissa tarpeeksi ja sijoittuikin hyvin, joten eläkepäivät on hyvin ansaittu.
      Sitten meillä on myös sekarotuinen koiravanhus, joka on aikoinaan löydetty hyljättynä, ja kun omistajia ei löytynyt, niin otimme sen dopperimme seuraksi meille.
      Reilu vuosi sitten porukka lisääntyi vielä tällä nuorella paperittomalla dopperilla, joka tuotiin Pelastakaa koirat yhdistyksen koiratarhoilta virosta. Luonnollisesti eläinlääkrin ja karanteenin yms. kautta. Tämä koira puolestaan on vaan enemminkin seurakoira..Tottista tämänkin kanssa harrastelen ja maastossa se juoksee mun ja polleni mukana, kun vanhukset ei enää kunnolla jaksa. Tyytyväinen olen koiraani ollut. Ainoana kiusana on se vehnä- ja punaisen lihan allergia (joka vaivaa myös toope-vanhusta), ja tullessa lievä eroahdistus, joka on ajan kanssa lutviutunut.
      Tässä siis kunnon selostus tilanteesta, joten ymmärrän siis paperillisen ja paperittoman koiran eron. Itsekään en kannata pentutehtailua, enkä ottaisi paperitonta koiraa pimeältä myyjältä. Koiratarhan hylätyt koirat puolestaan ansaitsevat mielestäni mahdollisuuden.
      En aio enää ottaa kantaa tämän keskustelun kulkuun, koska kantani on nyt tehty selväksi..

      • ...

        Mikäs tämä Coma oli oikealta nimeltään? Olisi ihan kiva käydä katsomassa noita käyttötuloksia, niin harva dobberi kun on viimeisen 10 vuoden aikana kisannut, etenkään suojelussa...


    • ^pera<

      Millaisia ne sitten on???
      Kaikki tietenkin pitää uskoa mitä kuulee. Eli kaikki paperilliset ovat 100% keskenään samanlaisia ja paperittomat myös. Eli dobermanneja on vain kahdenlaisia. Kaikkien paperillisten ulkonäkö, luonne ja terveys on täysin samanlaisia.
      Usko tämäkin, koska kaikki mitä kirjoitetaan tai puhutaan pitää ehdottomasti aina paikkansa.

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe