Tähän asti porssepojat ovat kuitanneet esittämäni faktat Corveten ylivoimasta voimassa ja suorituskyvyssä(mm.60-luvun lopulla tehokkaimmassa Porschessa -200 hv kun sait samaan aikaan tehtaalta vakiona 580 hv Corveten,mikä ylivoima!:D) siten,että "noo,kyllähän jenkit suoralla pesee ylivoimasesti Porssen kun niissä on niin paljon voimaa,mutta kyllä porsse on nopeampi mutkassa,varmana on,Pertti Esson nurkkapöydässäki sano niin!".
Tässä teille viimeinen niitti arkkuunne minimoottoristen ystävät:http://www.roadandtrack.com/article.asp?section_id=31&article_id=1949&page_number=15
"Section
time,
sec Average
lateral
g Apex
speed,
mph
1 6.77 Lotus Elise 0.83 53.4
2 6.94 Porsche Carrera S Coupe 0.78 49.2
3 7.03 Dodge Viper SRT-10 0.80 53.9
4 7.06 Porsche Boxster S 0.77 49.9
5 7.14 Chevrolet Corvette Coupe 0.80 53.4
6 7.20 Honda S2000 0.75 51.8
7 7.23 BMW Z4 3.0i 0.75 51.2
8 7.23 Mercedes-Benz SLK350 0.74 48.2
9 7.46 Nissan 350Z 35th Anniv. 0.70 48.5"
Vaikka testiin otettiin sympatiasta Porschelle vieläpä 2 mallia mukaan, olivat testin ainoat amerikkalaiset autot ylivoimaisesti parhaat mutkissa! Corvette kesti ylivoimaisesti kovimmat sivuttaiskiihtyvyydet kannoillaan hyvänä kakkosena Viper. Poschet kylmättiin mutkissa vielä ylivoimaisemmin kuin suorilla!
YLIVOIMAA oikeilta utheiluautoilta,kaikessa! Niin voimassa,tehossa,väännössä,ulkonäössä,kiihtyvyyksissä,huipupunopeuksissa,kuin mutka-ajossakin! Milloin niksmannit oppivat että autoon kannattaa laittaa kerralla oikea moottori (Amerikan V8) eikä mitään nuhapumppuja :D
LoppuNiitti niksmanneille!
13
1659
Vastaukset
- Mendelhoso
Section2
time,
sec Average
lateralG
Apex
speed,
mph
1 6.90 Dodge Viper SRT-10 0.57 69.3
2 7.00 Chevrolet Corvette Coupe 0.54 67.6
3 7.15 Porsche Carrera S Coupe 0.53 66.8
4 7.30 Porsche Boxster S 0.49 65.2
5 7.40 Mercedes-Benz SLK350 0.50 65.6
6 7.55 Lotus Elise 0.48 64.3
7 7.65 Honda S2000 0.47 65.1
8 7.70 Nissan 350Z 35th Anniv. 0.45 62.4
9 7.81 BMW Z4 3.0i 0.45 63.3
Jenkit todella kestää kovimmat sivuttaiskiihtyvyydet.Kyllä ne vaan osaa rakentaa nopeita autoja,ei ihme että hallitsevat maailman varttimaileja ja ratakilpailuja mielin määrin.Voimaa se pitää olla! - T Turakainen
Nämä höpinät kannattaa jättää omaan arvoonsa.
Tässä loppupisteet testistä:
http://www.roadandtrack.com/article.asp?section_id=31&article_id=1949&page_number=14 - Jalmuksitoff
http://www.9xxfin.com/mallit/artikkelit/porsche928gt_TM_14_1990_s25.jpg
"Corvette maailman paras uhreiluauto"
:D Jopa Porscheforumin omilla sivuilla majaillut pätkä TM:n artikkelista vuonna 1990(haettiin maailman parasta urheiluautoa,mukana Ferrari,Porsche,Corvette ja MB), osoittaa että jenkit hallitsivat myös tuohon aikaan maailman parhaiden urheiluautojen valmistamisen.Edes Ferrarin v12 ei voinut mitään v8-ylivoiman edessä ja saksalainen v8:han olikin jo aivan paperia,sekä MB:n että Porschen yritelmät.. Mitä ylivoimaa taas kerran :D - george 2003
Paljonko vie satasella,meneekö alle 10l? nim.kesä autoa havitteleva,on tuo bensa niin kallista.
- amispelle
Kannattaa mennä amerikankielen kurssille amispelle haha
- viisastutko koskaan?
Keräsit sitten tuohon (ja muokkasit) juuri niitä osioita, joissa jenkit sattuivat pärjäämään... useissa kun Porsche voitti!
Testi tehty n. vuosi sitten - ajankohtana jolloin ko. jenkeistä oli uudet erikoistehoversiot toisin kuin Porschelta, jolta tuli tänä vuonna.
Tuossakin jenkkien järkkäämässä (puolueellisessa?) "kisassa" muuten voittaja oli PORSCHE! :)
TOTAL POINTS:
BMW Z4 3.0i 337.8
Chevrolet Corvette Cpe. 368.7
Dodge Viper SRT-10 360.8
Honda S2000 343.4
Lotus Elise 351.2
Mercedes-Benz SLK350 335.2
Nissan 350Z 35th Anniv. 329.1
Porsche Boxster S 374.8
Porsche Carrera S Cpe. 382.5- Tapastikos
Manipulointia ja keneltä? ;)
http://www.roadandtrack.com/article.asp?section_id=31&article_id=1949&print_page=y
Siinä raati listaa koko kilpailun ykkösautoksi haettaessa "the ultimate sportscar"ia nimenomaan ylivoimaisin pistein Corveten! (vaikka kisaan annettiin myötätunnosta Porschen ottaa 2:kin eri mallia). Myös jokaisella 9:ksästä radan mutkan mittauspisteestä saadun datan mukaan Corvette kykeni ylivoimaiseen mutkakiihtyvyyteen ja sivuttaisvoimien kestoon verrattuna kumpaankaan Porscheen tai muihinkaan testin eurosportteihin!
Paitsi että jenkit ovat suoralla ylivoimaisia(minkä osoittavat ylivoimaiset näytöt varttimailikisoissa ja jonka tekin olette jo myöntäneet krokotiilin katkuisin kyynelin) ovat jenkit myös ylivoimaisia mutkissa kun puhutaan faktoista eikä siitä kuuluisasta esson baarin "mutu"-tuntumasta! :D
USA is still number One! - HandeSilven
Tapastikos kirjoitti:
Manipulointia ja keneltä? ;)
http://www.roadandtrack.com/article.asp?section_id=31&article_id=1949&print_page=y
Siinä raati listaa koko kilpailun ykkösautoksi haettaessa "the ultimate sportscar"ia nimenomaan ylivoimaisin pistein Corveten! (vaikka kisaan annettiin myötätunnosta Porschen ottaa 2:kin eri mallia). Myös jokaisella 9:ksästä radan mutkan mittauspisteestä saadun datan mukaan Corvette kykeni ylivoimaiseen mutkakiihtyvyyteen ja sivuttaisvoimien kestoon verrattuna kumpaankaan Porscheen tai muihinkaan testin eurosportteihin!
Paitsi että jenkit ovat suoralla ylivoimaisia(minkä osoittavat ylivoimaiset näytöt varttimailikisoissa ja jonka tekin olette jo myöntäneet krokotiilin katkuisin kyynelin) ovat jenkit myös ylivoimaisia mutkissa kun puhutaan faktoista eikä siitä kuuluisasta esson baarin "mutu"-tuntumasta! :D
USA is still number One!ei oo ääliöllä tapastikoksella luku- eikä ymmärrystajua....
mut eipä tollaselta voi paljoa odottaakaan :DD
ehkä tuo sen itkeminen täällä helpottaa sen päävaivoja?
- Munkpossu
Possun meno on mahtavaa:
http://www.turbotuning.net/video/9ff_Weltrekord.wmv- porsas
Säälittävät jenkki-paskat ei samaan pysty.
Ja hei tapa...olet säälittävä mutterikulli.
- Pecos Bill
Tähän asti sinä Tapastikos et millään tavalla ole ottanut kantaa mm. siihen, että mihin hävisi Corveten tehot 70-luvun pulovälistä lähtien? Eikös ameriikaninsinöörit osaakkaan tehdä niitä moottoreita..?
Mielestäni C2 oli upea vette, mutta sen jälkeen ei ole menty yhtään eteenpäin, pikemminkin jopa taakseppäin. Porsche sen sijaan on kehittynyt aika lailla, ja on tällä hetkellä teknisellä tietämyksellään yksi maailman upeimmista autonvalmistajista, mikä lähtökohdat huomioiden on sanalla sanoen uskomatonta. Samaa ei voi hyvällä tahdollakaan sanoa Corvettesta, jossa on vielä pitkälti 2000-luvullakin sata vuotta vanhaa tekniikkaa.
Lueppas tuo testi hieman tarkemmin läpi, ja jos kykenet, niin ota vielä ne amerikka-lasit pois silmiltäsi.- toinen porsseomistaja
Myönnettäköön nyt kuitenkin sen verran että n. 35 vuoden pohjamudissa rypemisen jälkeen on uusin Corveten mallisarja vihdoin yllättävän hyvä, oikeastaan huippu.
Tapatikokselle tuosta omasta JENKKI-linkityksestään:
"Sure, the asking price for this car is high. But you get what you pay for with the Porsche Carrera S, which is the best sports car in the world under $100,000."
Noin siellä sivulla 8 kirjoitetaan, vaikka ovatkin tunnetusti kotiinpäinvetäviä patrioottisia jenkkejä... sulla kun tuo lukutaito ei ole parhaimmasta päästä.
Sitäpaitsi tuossa vertailussahan oli erikseen loppupisteet ennen hintavertailua ja jälkeen HINTAvertailun (Tapastikostyyliin sanottuna: yrittivät säälittävän keinotekoisesti keksiä kriteerin, jolla saivat muutettua faktoja sopivasti!)... sulla kun tuo ymmärryskykykään ei ole parhaimmasta päästä. - Pecos Bill
toinen porsseomistaja kirjoitti:
Myönnettäköön nyt kuitenkin sen verran että n. 35 vuoden pohjamudissa rypemisen jälkeen on uusin Corveten mallisarja vihdoin yllättävän hyvä, oikeastaan huippu.
Tapatikokselle tuosta omasta JENKKI-linkityksestään:
"Sure, the asking price for this car is high. But you get what you pay for with the Porsche Carrera S, which is the best sports car in the world under $100,000."
Noin siellä sivulla 8 kirjoitetaan, vaikka ovatkin tunnetusti kotiinpäinvetäviä patrioottisia jenkkejä... sulla kun tuo lukutaito ei ole parhaimmasta päästä.
Sitäpaitsi tuossa vertailussahan oli erikseen loppupisteet ennen hintavertailua ja jälkeen HINTAvertailun (Tapastikostyyliin sanottuna: yrittivät säälittävän keinotekoisesti keksiä kriteerin, jolla saivat muutettua faktoja sopivasti!)... sulla kun tuo ymmärryskykykään ei ole parhaimmasta päästä.Oikeassa olet, kyllähän tämänhetkinen Corvette on aika muikea peli.
Nyt kun tämän totesin, niin todennäköisesti eräs henkilö, jonka nimimerkki alkaa T:llä (tai millä kirjaimella milloinkin) alkaa ilkkua, että "nyt porssemiehetkin myöntävät, että kunnon amerikan perusmummojen urheiluauto hakkaa niksmannit mennen tullen".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191632
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991468Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy35859Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29829Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50756Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?36749Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56708Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37700Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42699Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37663