Sanokaa joka hyvä halpa hiiri pelaamisee. Sellaane ettei gordoni katto tähtiä ku on tulitaistelus Eli hiiri rupee sekoomaan
Vastaukset 4
- asölk
miten ois tavallinen langallinen logitechin rotta?
- logitech rox
mulla on tollanen logitechin tavallinen langallinen, optinen hiirulainen eikä se sekoile yhtään jos vaan osaa valita "hiirimaton" oikein.
- villasukat
logitech rox kirjoitti:
mulla on tollanen logitechin tavallinen langallinen, optinen hiirulainen eikä se sekoile yhtään jos vaan osaa valita "hiirimaton" oikein.
Langattomia ei kannata käyttää nopeissa peli hommissa. suosittelisin logitechin MX517 hyvä/halpa.
Laaseri hiiristi ei oo kokemusta ,mutta sanovat että on tarkempi
- Ehdotuksia-hiiriin
Aikalailla kaikki täältä on halpoja:
http://www.suomalaista.com/top-5-parasta-pelihiirtauml-halvalla-10---35euro.html
Se Roccatin hiiri on jo iha eliitti-luokkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.491248Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt13975- 93957
- 37648
- 73635
- 26441
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53420Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30413- 23407
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15399