Erätukun Premium-metsästysasu

ostaisko?

Onko kellään kokemuksia Erätukun Premium-metsästysasusta? Premium-asuhan on se asu missä on ensimmäisenä maailmassa käytössä hajunestoteknologia. Vedenpitävyyden ja hengittävyyden pitäisi olla myös huippuluokkaa.

18

3246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hajunesto perustunee hengittämättömyyteen. Mikäli haluat pallit vaahdossa metillä kulkea, niin osta pois.

M&K testin mukaan vedenpito häviää kolmen pesun jälkeen, mutta kuten luulla voisi, ei hengittävyys siitä parane.

Suosittelen kalvoasujen puolella pysymään kotimaisissa tuotteissa tai ainakin alkuperäisessä GORETEX kalvossa.

• Ostaisko?

"Hajunesto perustunee hengittämättömyyteen. Mikäli haluat pallit vaahdossa metillä kulkea, niin osta pois."

Ei perustu hengittämättömyyteen, vaan hopeahiukkasiin (lue eratukku.fi lisää). Ja siellä nimenomaan sanotaan että hengittävyyden pitäisi olla parasta laatua, joten se niistä vaahtomunista.

"M&K testin mukaan vedenpito häviää kolmen pesun jälkeen, mutta kuten luulla voisi, ei hengittävyys siitä parane."

Ja mitä taas tulee mainitsemasi M&K testiin siinä Erätukun JahtiJakt PRO menestyi parhaiten kaikista puvuista, saaden parhaat arvot vedenpitävyydessä ja hengittävyydessä.

"Suosittelen kalvoasujen puolella pysymään kotimaisissa tuotteissa tai ainakin alkuperäisessä GORETEX kalvossa."

Erätukku on käsittääkseni 100% Suomalainen tuote.

Ettei vain Korhosella olisi omalehmä ojassa? Vai mikä laittaa kertomaan valheita?

En kuitenkaan halunnut mitään "mustatuntuu"-mielipiteitä vaan omakohtaisia kokemuksia nimenomaan PREMIUM-puvusta en PRO-puvusta.

• Ostaisko? kirjoitti:

"Hajunesto perustunee hengittämättömyyteen. Mikäli haluat pallit vaahdossa metillä kulkea, niin osta pois."

Ei perustu hengittämättömyyteen, vaan hopeahiukkasiin (lue eratukku.fi lisää). Ja siellä nimenomaan sanotaan että hengittävyyden pitäisi olla parasta laatua, joten se niistä vaahtomunista.

"M&K testin mukaan vedenpito häviää kolmen pesun jälkeen, mutta kuten luulla voisi, ei hengittävyys siitä parane."

Ja mitä taas tulee mainitsemasi M&K testiin siinä Erätukun JahtiJakt PRO menestyi parhaiten kaikista puvuista, saaden parhaat arvot vedenpitävyydessä ja hengittävyydessä.

"Suosittelen kalvoasujen puolella pysymään kotimaisissa tuotteissa tai ainakin alkuperäisessä GORETEX kalvossa."

Erätukku on käsittääkseni 100% Suomalainen tuote.

Ettei vain Korhosella olisi omalehmä ojassa? Vai mikä laittaa kertomaan valheita?

En kuitenkaan halunnut mitään "mustatuntuu"-mielipiteitä vaan omakohtaisia kokemuksia nimenomaan PREMIUM-puvusta en PRO-puvusta.

Vai parhaiten menestyi. Koko testihän alkusanojenkin mukaan oli tehty sen takia, että saadaan METSÄSTÄJÄ lehteä sairaasti hyväksikäyttävän lestafirman propaganda purettua.

Kannattaa lukea se testi, eikä niitä mainoksia siitä lehdestä.

Pitänee kohta soittaa, että eivät lähetä sitä lehteä ollenkaan, koska siinä ei ole muuta kuin näitä lestojen mainoksia KIINALAISISTA tuotteista.

Kuluttajana tulisi sinunkin olla hieman kriittisempi, eikä noin yksinkertaisiin mainospuheisiin haksahtaa.

• Ostaisko?
        k0rh0nen kirjoitti:

Vai parhaiten menestyi. Koko testihän alkusanojenkin mukaan oli tehty sen takia, että saadaan METSÄSTÄJÄ lehteä sairaasti hyväksikäyttävän lestafirman propaganda purettua.

Kannattaa lukea se testi, eikä niitä mainoksia siitä lehdestä.

Pitänee kohta soittaa, että eivät lähetä sitä lehteä ollenkaan, koska siinä ei ole muuta kuin näitä lestojen mainoksia KIINALAISISTA tuotteista.

Kuluttajana tulisi sinunkin olla hieman kriittisempi, eikä noin yksinkertaisiin mainospuheisiin haksahtaa.

No hyvä että kerroit että testin takana onkin joku salamyhkäinen salajuoni. :D

Ja mitä kriittysyyteen tulee niin sitä kyllä löytyy, enhän minä usko sinunkaan "munatvaadossajuttuja".

ps: kaipailisin edelleen niitä OIKEITA kokemuksia Premium-puvusta. Mutu-jaakot voi mielellään olla vaikka hiljaa. ;)

• Ostaisko? kirjoitti:

No hyvä että kerroit että testin takana onkin joku salamyhkäinen salajuoni. :D

Ja mitä kriittysyyteen tulee niin sitä kyllä löytyy, enhän minä usko sinunkaan "munatvaadossajuttuja".

ps: kaipailisin edelleen niitä OIKEITA kokemuksia Premium-puvusta. Mutu-jaakot voi mielellään olla vaikka hiljaa. ;)

Johan sanoin, että osta pois. Kokeile ja pety.

Minulla ainakaan ei ole varaa ostaa moista paskaa, vaan ostan mieluummin kerralla hyvän kun se loppujen lopuksi halvemmaksi tulee.

Kalvopukuja en muutenkaan paljon arvosta, koska hikisiä ne ovat kaikki. Kengissäni tosin on GORETEXiä.

• Ostaisko?
        k0rh0nen kirjoitti:

Johan sanoin, että osta pois. Kokeile ja pety.

Minulla ainakaan ei ole varaa ostaa moista paskaa, vaan ostan mieluummin kerralla hyvän kun se loppujen lopuksi halvemmaksi tulee.

Kalvopukuja en muutenkaan paljon arvosta, koska hikisiä ne ovat kaikki. Kengissäni tosin on GORETEXiä.

Voi sinua veli hyvä, et nyt ole tajunut tämän viestiketjun tarkoitusta ollenkaan. Ei minun tarkoitus ole kehua Erätukun tuotetta koska minulle ei ole siitä omakohtaisia kokemuksia. Mutta en minä hyväksy niidenkään ihmisten mustamaalaamista joilla ei ole mitään kokemusta tuotteesta.

Mielstäni varsin selvästi pyysin niitä ihmisiä kertomaan kokemuksistaan tästä Premium-asusta joilla on kokemusta tästä asusta. Sinulle sitä ei selvästikkään ole, sinä vaan jankutat että se on paska-asu.

Sanoillasi oli hitunen painoarvoa jos olisit oikeasti pitänyt päällä kyseistä pukua ja käytössä sitä testannut, mutta nyt sinä vaan suoraansanottuna huvitat minua.

Mutta jos haluat voit toki kertoa mikä on sinun mielestäsi sitten se hyvä puku? :D

• ja viisastunut

Minä olen kokeillut kahta kysyisen postimyyjän "testivoittaja"-kalvoasua. Ja pettynyt - jopa huijattu - yhtä monta kertaa. Vesitiiviitä ovat kyllä mutta hengittävyys on käytännössä nolla.
      Firma, joka markkinoi vuositolkulla 700€ asupaketteja kahteensataan ekuun ei voi olla rehellinen eikä tuotteet laadukkaita. Myynti täytyy aina perustua peustua voittoon. Täyspäinen metsästäjäkin osaa arvuutella mitä Erähumpuukin monikymmen sivuiset mainokset esim. metsästäjä-lehdessä maksavat ja kaiken maksaa KULUTTJA saadessaan "etupaketteja"!
      Koko touhussa ihmettelen, miten sinisilmäistä metsästäjäporukka onkaan!
      Osta puku niin tiedät!
      Asun kotimaisuusaste on se, että voitto jää(nee) Suomeen mutta ei sekään varmaan pitkään.

Jos olisin heti ostanut aidon ja maailman kuulun Geretex-asun niin halvemmalla olisin päässyt ja kuivempana pysynyt.

Uskooko joku ihan oikeesti, että joku oululainen postimyyntifirma olisi kehittänyt jonkun fantasitisen tuotteen jota ei muualla maailmassa alan ammattilaiset vuosikymmenten kehittely- ja tutkimistyön tuloksena ei ole kahittänyt?
      Goretex tunnetaan kaikkialla kehittyneessä maailmassa. En ole kauppias vaan kuluttaja, joka on tullut petetyksi mutta viisastunut.

• heh heh

Kirjoituksesi haisee korhoselle ;)

• ja viisastunut
        heh heh kirjoitti:

Kirjoituksesi haisee korhoselle ;)

"Kirjoituksesi haisee korhoselle ;)"
        Hajuaistissasi on vikaa! En tiedä, miltä korhonen haisee mutta minä olen oma persoonani enkä edes tunne korhosta.
        ;-) älä silti hermostu!

• Heh heh
        ja viisastunut kirjoitti:

Hajuaistissasi on vikaa! En tiedä, miltä korhonen haisee mutta minä olen oma persoonani enkä edes tunne korhosta.
        ;-) älä silti hermostu!

voihan olla että Korhosella on monta persoonaa? Mene ja tiedä. Ja en hermostu, enkä hermostu sittenkään jos seuraavaksi olisit vaikka joku kolmas persoona.

Kyllä maailmaan persoonia ja metsästysasuja mahtuu,
        oli ne sitten Airtex tai Goretex. ;D

• sivustaseuraaja

Voitko yksityiskohtaisesti kertoa miten sinua on huijattu? Tuotteilla on käsittääkseni palautusoikeus jos ne eivät toimi luvatulla tavalla.
        Kerrotko myös mitkä kaksi pukua sinulla on?

"Myynti täytyy aina perustua peustua voittoon."

Tietysti myynti perustuu voittoon, eihän kukaan tappioksi myy. Erätukun idea onkin se että ns välikädet on jätetty pois välistä ja käyttäjä ostaa tuotteen suoraan tehtaalta. Joten on mielestäni selvä asia että silloin pystyy myymään huomattavasti halvemmalla.

"Uskooko joku ihan oikeesti, että joku oululainen postimyyntifirma olisi kehittänyt jonkun fantasitisen tuotteen jota ei muualla maailmassa alan ammattilaiset vuosikymmenten kehittely- ja tutkimistyön tuloksena ei ole kahittänyt? "

Eli sinun mielestä suomessa ei voi kukaan keksiä mitään fantastista? Ja mielestäsi se täytyy ensin keksiä ulkomailla ja sitten välikäsien kautta myydä kalliilla suomessa ja sitten olisi hyvä? :D

• ja viisastunut kirjoitti:

;-) älä silti hermostu!

Minä haisen niin hyvälle, ettei siinä ERÄTUKUNkaan hopeahiutaleet auta:)

• Käyttäjä_

Kommentti asiaan: Minulla on erätukun kalvoasuista kaksi asua, se ensimmäinen JahtiJakt Airtex-asu ja tämä viimeisin Premium-asu. Premium-asua en ole vielä maastossa päässyt testaamaan, mutta päällä olen sitä pitänyt.
      Mielestäni Premium-asu istuu hyvin päällä ja vaikuttaa laadukkaalta puvulta kaikin puolin. En ole vielä päässyt harrastamaan liikuntaa puvun kanssa joten hengittävyydestä en osaa vielä sanoa mitään. Ja ilmatkin on olleet niin kuivat ja kesäiset että ei ole ollut tarvetta sonnustautua vaativiin keleihin kehitettyyn asuun.

Mutta sen sijaan minulla on parin vuoden kokemus ensimmäisestä JahtiJakt-asusta, sanon heti suoraan että en ole hennonut pitää sitä päällä missään sika-kelissä koska olen tykästynyt siihen ja ei parasta asuaan viitsi heti paskassa uittaa.
      Mutta sen verran se on ollut päällä että hengittävyydestä osaan sanoa sen olevan hengittävä. Puku ei tosiaan ole hiostanut vaan on ainakin tältä osin toiminut niin kuin pitääkin.

Olen ollut myös tyytyväinen paketin mukana tulleisiin muihin tuotteisiin, enkä olisi tillannut erätukusta Premium-asua jos tämä ensimmäinen Jahti-asu ei olisi toiminut. Eikä luulisi muillakaan kuluttajilla olevan pahaa sanottavaa siitä että erätukun tulo markkinoille on laskenut myös muiden metsästysasujen hintaa. Ilman kilpailua hinnat on taivaissa.

Mielestäni erätukun Premium-asupaketti on tällä hetkellä markkinoiden ylivoimaisin, siinä tulee mukana kaikki tarvittava; alusasut, henkselit, hanskat, sukat, kakkosasu, hatut jne.
      Jos nämä kaikki artikkelit lähtisi ostamaan erikseen kaupasta en usko että niitä saisi samaan hintaan.

Haluaisin itsekkin kuulla käyttäjä kokemuksia puvusta. Itse olen ollut tähän asti tyytyväinen.

• reilusti

sanonut olevasi erätukun myyntimies.

• Käyttäjä_
        reilusti kirjoitti:

sanonut olevasi erätukun myyntimies.

Sori, mutta olen vain asiakas. Erätukun BonusKlubiin tosin liityin kun ostin Premium-asun. Joten kai minut voi jonkinlaisena myyntimiehenä käsittää. Tyytyväinen asiakashan on paras myyntimies. ;)

• ja viisastunut

Keskustelu tosiaan haiskahtaa liiaksi Erätukun mainos- ja myyntimiehiltä.
        Ei luultavasti liene sattumaa, että kolme perättäistä keskusteluaihetta liittyy/kehuu/nostaa jutun aiheiksi tietyn firman tuotteet!

Välikäsien puuttuminen ei todellakaan alenna kylliksi tuotteiden hintoja - ole hyvä vaan ja vertaa eri tuotteita ja niiden hintoja! Se ylijäämäkama, jota etupaketeissa jaetaan, ei maailmanmarkkinoilla maksa oikeastaan yhtään mitään - sen verran olen kaupallista touhua seurannut.
        Mutta en minä kehota ketään olemaan ostamatta mitä kukin haluaa. Itse en enä koskaan osta mitään asusteita postimyynneistä.
        Minulle on tärkeää nähdä ja sovittaa asu ennen sen hankintaa.
        Joten - Erätukun edeustajana; unohda minut!
        Kauppa käy suurilla mainoksilla

• Terve!
        ja viisastunut kirjoitti:

Keskustelu tosiaan haiskahtaa liiaksi Erätukun mainos- ja myyntimiehiltä.
        Ei luultavasti liene sattumaa, että kolme perättäistä keskusteluaihetta liittyy/kehuu/nostaa jutun aiheiksi tietyn firman tuotteet!

Välikäsien puuttuminen ei todellakaan alenna kylliksi tuotteiden hintoja - ole hyvä vaan ja vertaa eri tuotteita ja niiden hintoja! Se ylijäämäkama, jota etupaketeissa jaetaan, ei maailmanmarkkinoilla maksa oikeastaan yhtään mitään - sen verran olen kaupallista touhua seurannut.
        Mutta en minä kehota ketään olemaan ostamatta mitä kukin haluaa. Itse en enä koskaan osta mitään asusteita postimyynneistä.
        Minulle on tärkeää nähdä ja sovittaa asu ennen sen hankintaa.
        Joten - Erätukun edeustajana; unohda minut!
        Kauppa käy suurilla mainoksilla

Jos tyytyväinen asiakas on mielestäsi myyntimies niin sitten olen sellainen. Ja mitä taas Erätukun mainostamiseen tulee niin mielestäni asia on näin: jos ei mainosta ei tuote mene myöskään kaupaksi.
        Ja kaupaksi on ilmeisesti mennyt, koska äskettäin uutisoitiin (en muista missä) että Erätukun tulo markkinoille on laskenut kaikken metsästysvaatteiden hintoja. Eikös tämä ole hyvä asia?

Ja mitä tulee puvun mukana tuleviin ns Bonustuotteisiin ovat ne olleet mielestäni hyvin laadukaita. Ja jos tosiaan lähtisi urheiluliikkeestä ostamaan vastaavat tuotteet olisi hinta kyllä huomattavasti korkeampi.
        Mielestäni kilpailevat yritykset eivät pääse lähellekkään Erätukun Premium-pukupakettia.

Ja jos joku ei halua tilata Premium-pukua postimyynnistä voi sen käydä ostamassa itse tehtaanmyymälästä ja sovittaa että koko sekä laatu on oikeat.
        Mutta Suomi on vapaa maa, jokainen ostakoon sen puvun mistä tykkää. :)

• xxxxx

..kukaan päässyt testaamaan kyseistä pukua vielä oikein kovassa käytössä? Siis tätä Premiumpukua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      120
      2248
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      423
      2151
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      97
      1176
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      13
      958
    5. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      790
    6. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      44
      784
    7. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      756
    8. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      14
      740
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      166
      706
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      32
      669
    Aihe