Netistä koetin löytää tietoa, mutta ajattelin kysyä täältäkin jos joku tietää.. Eli tuollaista ainetta (oligofruktoosi) on erään kaupan myslin seassa. Uskaltaakohan sitä syödä? Ymmärsin, että kyseessä on jonkunsorttinen makeutusaine tai lisäaine.
Tietyt makeutusaineethan ovat ainakin kiellettyjä raskauden aikana.
Oligofruktoosista
kysyisin
6
1807
Vastaukset
- on muuten
hedelmäsokeri.
- ...
entä oligo?
- realniina
Se on ravintokuitu (sulamaton hiilihydraatti) ja sitä mm. on Valion mehukeitoissa, joten se on ihan ok.
- Kiitos!
Kiitos sulle Realniina! Onhan se hyvä aina tietää, mitä pistää suuhunsa, kun ollaan raskaana :)
- Ketaleonmunnikki
Suomi24. Paikka, josta kannattaa aina kysyä asiantuntijalausuntoja, ja sitten toimia sen mukaan. Jos haluat oikeasti tietää asioista, vältä Suomi24sta. Oikeasti.
- Anonyymi
Vanha juttu
Mutta
Olen herkkä kotimaisille viljoille paitsi kauralle.
Oligofruktoosista menee vatsa sekaisin ja särky vatsaa melko pitkäksi aikaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275303
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34667- 1491633
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551446Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141270- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211084viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206977En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61913- 37839