Oinas ei sovi minulle ollenkaan!

oinas (:

Olen horoskoopiltani oinas ja mitkään luonnekuvaukset oinaasta eivät sovi minuun. Minä en ole ollenkaan johtajamaista tyyppiä jne, mitä oinas on horoskoopeissa. Siksi en usko ollenkaan horoskooppeihin.

Kaikki ennustukset ym kyllä pitävät tavallaan tai joten kuten paikkansa, mutta niin se on kaikilla muillakin. Horoskoopit on tehty sellaisiksi, että ihminen voi kuvitella tai sovitella oman tilanteensa tai tulevaisuutensa siihen ja uskoo näin horoskoopin olevan oikeassa. Mutta minä en horoskooppeihin usko. Ja kaikki ne väitteet, oinaat ei sovi esim kauriin kanssa yhteen jne eivät pidä ainakaan minun kohdallani paikkansa. Kuinka moni teistä uskoo omaan horoskooppinsa tai ylipäätänsä horoskooppeihin?

7

1024

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kartantaittaja

      oman karttasi? sietlä voi löytyä syy miksi et ole yhtään tyypillinen aurinko-oinas.

    • pimpula-pampula

      mäkin olen oinas mut en kanskaan johtaja-tyyppiä,mut aika itsepäinen niinkuin oinaat yleensä! onhan niitä horoskooppeja hauska lukea,pientä viihdettä..

    • mirror

      Minulle sopii oinaan horoskoopista hyvin monet muut asiat, mutta mikään johtaja en halua olla enkä ole. En halua komennella enkä siedä että minua komennetaan.

    • ei se oikein sovi mullekaan

      Tämmöisenä rationaalisena luonteena pidän näitä horoskooppitouhuja mukavana ajanvietteenä. Totta on kyllä se, että tiettyjä luonteenpiirteitä löytyy astrokartan mukaisesti, mutta noi ennustukset jää vähän hupihomman puolelle. Mikään johtaja-tyyppi minäkään en ole, eikä ole muutkaan hyvin tuntemani oinaat. Me ollaan ennemminkin sellaisia oman tien kulkijoita, jotka tekee kaikki lopulta oman päänsä mukaan, vaikka kuka mitä sanois - virheetkin pitää tehdä itse, että niistä mitään oppii. Pässimäistä, eikö totta ;)

      Mulla on nousumerkki neitsyessä ja tulen erittäin hyvin toimeen kauriiden kanssa - yhtä suorastaan rakastan :)

    • leijonatar_87

      se minkalainen olet vaikuttaa muutkin horoskoopit kuten nouseva kuu kiinalainen ja toi aurinko merkki just... esimerkiks kun mä oon leijona a mun pikku siskokin sattuu olemaan leijona niin mä olen meistä sejoka on tyypillinen leijona,mun sisko taas on enemmän vaaka mikä on nousevalta, ja enemmän ehkä neitsyttä kun on siinä ihan hilkulla melkein neitsyt mutta silti leijona,itse oon sitä mieltä että jos on jonkun tietyn horoskoopin lopussa syntyny voi olla sen seuraavan horoskoopin piirteitä jne... kun itse oon syntyny ihan keskellä leijonaa ni oonkin iha tyypillinen sellanen =D mutta kaikki on sitä mieltä mitä on,jotkut uskoo jotkut ei mutta itse uskon vahvasti...

      • Scorpio Rising

        Tässähän se tulikin: ihan sama, mikä olet merkiltäsi, aina löytyy selitys sille, miksi et välttämättä vastaa sitä mitä luonnekuvaus sanoo. Että nouseva merkki korreloi toisilla enemmän, huoneissa on sellainen ja sellainen planeetta ja muuta soopaa. Käydään kaikki mahdollinen läpi, että varmasti JOKIN osa-alue natsaa saumattomasti horoskooppihäröilyn kanssa ja saa ihmiset uskomaan tähän pseudotieteeseen.

        "Monta vuotta mietin, miksi muut Leijonat ovat niin itsevarmoja ja filmaattisia ja minä olen tällainen yliherkkä ja hiljainen nysvä. Olin masentunut, söin liikaa ja soitin Paranoidin aina väärin. Sitten luin astrologiatohtori William J. G. Fiddlesmoothin 'See Your True Essence, Sucker' -teoksen ja kaikki oli selvää. Tekemällä syväluotaavia tutkimuksia astrologisesta kartastani ja antamalla kirjassa suositeltujen ylikalliiden eksperttien verrata sitä sukkalaatikkoni sisältöön (järjestelty värien mukaisesti) sain selville, että Jupiter on kallellaan nousevaan merkkiini Neitsyeen päin ja heijastaa kuusta Kalojen säihkettä suoraan kohti rakkaudenhuonettani. Tajusin heti (soitettuani vielä pari kertaa Madame Ursulalle ja lukemalla nettihoroskooppini) että juuri Jupiterin kallistus ja Kalojen säihke aikaansai minussa empaattisen ja tossun alla makaavan yksilön, ja siksi olen niin epäleijonamainen. Itse asiassa 3/4 merkeistäni on Rapua (tai Kaksosta, riippuu ja roikkuu näkemyksestä sekä siitä, miten kiinalainen merkkini Jänis vaikuttaa Leijonaan, vaikka ne ovatkin _kaksi täysin eri asiaa_ kahdesta _täysiin erilaisesta kulttuurista_), joten ne varmasti ovat sammuttaneet Tulen liekkini. Kiitos tohtori Fiddlediddlen tai whatever, olen löytänyt tarkoituksen elämälleni ja osaan varoa Vesimiehiä. Lisäksi ulkonäköni on parantunut ja olen saanut uusia ystäviä, joista en olisi koskaan ennen osannut unelmoidakaan. Lisäksi osaan soittaa Jimi Hendrixin kaikki kappaleet korvakuulolta ja takaperinkin. En enää koskaan kyseenalaista astrologian tarjoamaa huuhaata, sehän pelasti elämäni."

        ("See Your True Essence, Sucker".Kirja on saatavilla kautta maan kaikista hyvinvarustetuista autohuoltoliikkeistä.Hinta vain pienen asuntolainan verran.Tarjous voimassa neljä päivää tai niin kauan kuin tavaraa riittää.Toimi heti.Ilman et pärjää.Osta tai kuole.)

        "Ja siinähän olivatkin ne kaupalliset tiedotteet. Mitäs, professori Virmala, olette mieltä tästä?"

        "Onhan tuo sellaista menoa. Opus itsessään on kyllä aika paska."

        "Aivan, aivan... Mutta palatkaamme asiaamme, joka siis tällä kertaa liittyy katsojakysymykseen itävaltalaisesta Adolf Hitleristä. Onko kyseinen taidemaalari teille entuudestaan tuttu?"

        "Erikoisalaani ovat kylläkin mongolialainen aakkosto ja hiukkaspöly, mutta anna tulla."

        "Oolrait, eli Sampo Männynkäpy Uutsalasta kyselee, että mikä mahtoi olla Hitlerin suosima viinamerkki?"

        "Tuotahan nyt on spekuloitu monellakin taholla, eikä mihinkään varsinaiseen lopputulokseen olla asian tiimoilta päästy. Muistaakseni viime vuoden konferenssissa professori Utriainen toi esille näkemyksen, että Hitlerin ja viinan suhde sinänsä ei luo merkittävää pohjaa argumentoinnille MERKISTÄ, vaan päinvastoin luo eräänlaisen toissijaisen tyhjiön pohdinnalle ja nostaa näin ollen siis metaforisen kysymyksen MITÄ ON VIINA eksponentiaalisesti, uskaltaisin jopa väittää että potenssiin kaksi verrattuna kolmen vuoden takaiseen referointitilaisuuteen, jossa tutkija Härölä nosti mielestäni melko rohkeasti esille olettamuksen, että Hitler oli todellisuudessa polkupyörä, ja pyöräthän eivät tunnetusti juo alkoholia, ja katsoi asian ollen näin ratkaistu. Mikään edellä mainituista seikoista ei sinänsä muuta tosiasiaa, että taiteilija Hitler oli absolutisti, mutta asiaa tutkitaan ja uskallanpa yhä väittää, että keskustelu jatkuu vilkkaana vielä lähitulevaisuudessa."

        "Eduskunnassahan on tehty välikysymys tämän aiheen nostattaman hälyn vuoksi, miten kommentoisitte tätä?"

        "En tunne hälyn taustoja sen tarkemmin, joten jätän kommentoimatta."

        "Edetäänpä sitten sen pitemmittä puheitta toiseen katsojakysymykseen. Pikkurouva Leena-Hannu Suorasorsa Jypikkälästä kummastelee, kun puhelin ei toimi?"

        "Puhelimien funktionahan on toimia kommunikaationvälittäjinä, eikä niiltä voi enempää vaatia. Suosittelisin pikkurouvaa tutustumaan Kalle Päätalon tuotantoon."

        "Loppuun ehdimme vielä ottaa viimeisen katsojakysymyksen. Nimimerkki Huorapylly Tyrnätornista tahtoo haistattaa pitkän ja ruman alatyylisen sanan pihtaaville naisille."

        "Kyseessähän lienee melko tavanomainen aggressionpurkaus ja siitä puhe mistä puute, joten nimimerkki Huorapyllyn voisi olettaa potevan pahanlaatuista puutostilaa ja ilmeisesti hänen molemmat kätensäkin ovat katkenneet. Siteeraisin tässä vaiheessa vaihtoehtorunoilija Tinnikaista sanoin "ei mullan alta povesta maan/vaan ikiroudasta kansan lapsoset/nuo riemurikkahat niityn viljaisen ja kaunoisen asuttajat/kun hyppelevi laulun tahtiin/tillin tallin tättärää ja kuu jo kuumottaa."

        "Tähän lienee hyvä päättää tämä lähetys. Kiitos teille, professori Virmala, panoksestanne tähän syvälliseen keskustelutuokioomme."

        "Ilo on kokonaan sinun puolellasi."


    • Anonyymi

      Olen horoskoopiltani kauris vaikka luonteeni on sen vastakohta...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      2048
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1662
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1152
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1126
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1113
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      777
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe