Epätoivoinen hakuammunta, mutta oletko kenties kuulolla. Vanhoja hyviä aikoja muistellen, salaisia tapaamisia. Vinkkinä nro 61, tiedät kyllä. Lämmöllä muistellen.
Ruotsinpyhtää nro 61
5
1125
Vastaukset
- minä olen
syntynyt kyseisenä vuonna...
- Vanha tuttu
Nyt ei valitettavasti osunut oikeaan. Ihan kiva syntymävuosi, mutta tämä 61 liittyy tapaamispaikkaan. Haku jatkuu...
- pohjoiseen päin
täytyy pyöräillä ja varmistaa numero mutta luulen olevani etsimäsi henkilö.
- Vanha tuttu
Todetaan, että vanha suola janottaa...
Otetaan jossain vaiheessa yhteyttä, mutta ei välttämättä tällä kanavalla... Hyvä kun sain viestin perille. Hymyillään kun tavataan!! - pohjoiseen päin
Vanha tuttu kirjoitti:
Todetaan, että vanha suola janottaa...
Otetaan jossain vaiheessa yhteyttä, mutta ei välttämättä tällä kanavalla... Hyvä kun sain viestin perille. Hymyillään kun tavataan!!näin tehdään.Onnea muuten kesän tapahtuman johdosta.hyvää jatkoa sulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3985884Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251819Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http641284- 1211053
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss47963Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko106962- 57948
- 57931
Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?133919- 78871