Paska maailma

masentaa.

Siis mä en tajua miten kukaan voi olla oikeasti onnellinen tällaisessa paskassa maailmassa?
Tuntuu jopa että on oltava jotenkin sairas ollakseen onnellinen, vai minäkö se sairas sittenkin olen??

Mitään oikeudenmukaisuutta ei ole, ahneet ja ilkeät ihmiset saavat kaiken, niillä on parisuhteet ja hyvät duunit. Kiltit ihmiset ovat pelkkiä hyödykkeitä röyhkeille, olemalla kiltti et saa yhtiskä mitään, ei suhteita ei töitä jne.

Lapsia tehtaillaan hetken mielijohteesta ja sitten erotaan ja tehdään taas lisää lapsia.
Vanhukset dumpataan vanhainkoteihin ja pumpataan täyteen lääkkeitä jotta eivät jaksa kuin maata, vaipat vaihdetaankun alkaa haista.

Sairaat ihmiset laitetaan liukuhihnalle...
Eläimiä nyljetään ja keitetään elävänä...
Viimeisetkin sademetsät kaadetaan...
Lista on loputon!

Mutta pahinta kaikessa on ettei kukaan tunnu välittävän mistään, kaikki on kuin tottuneet jo siihen että asiat nyt vaan on näin.
Kaikki vaan huolehtii omista asioistaan ja kulkevat kuin zombiet näkemättä ja kuulematta maailman tuskan huutoja.

Itse kuulen koko ajan kirkunaa.. En vaan totu, vaikka varmaan olisin silloin edes ajoittain onnellinen.
En aio elää enää kovin kauaa tässä paskassa maailmassa, luonnonvarojahan minäkin vain kulutan.

Eikä enää auta vaikka yrittäisi paeta todellisuutta katsomalla televisiota, kun sieltä syydetään sitä samaa skeidaa, ihan kuin meitä viimeisiäkin yritettäisi aivopestä mukaan maailman menoon!

Seksiä, muotia, meikkejä, väkivaltaa on jo ihan pikkulasten piirretyissäkin, yksikin aamu tuli joku järkky tukkapiirretty missä muutama ylimielisessä äänellä varustettu pissis vaan jutteli hiuksistaan ja vaatteistaan yms.
Järkytyin taas, että tuollaistako ne pikkutytöt sitten katsovat?

9

1763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huomannut

      ihan saman... ja pohtinut aivan samoja asioita. Mutta olen onnellinen, että itse en ole lähtenyt samaan kärrynpyörään, lähdin sairaslomalle kun huomasin, kuinka työpaikalla meitä työntekijöitä käytettiin vain pelinappuloina.
      Tulot pienenivät huomattavasti, mutta kyllä kannatti kuitenkin.
      Me olemme huomanneet tilanteen ja saamme olla ylpeitä siitä.
      Ehkäpä näillä kirjoituksilla saamme hiukan ihmisiä ajattelemaan ja siinä on jo yksi hyvä syy elää...

    • KAIKKI TASAN

      Voih kuule (=lue!) Sinä alkup. kirjoittaja, meitä on MONIA, jotka kärsivät ihan samoin tässä maailmassa! Mielestäni Sinä elät hyvin reaaliteeteissa ja kantsii hakeutua samanmoisten ihmisten pariin. En tässä tyrkytä mitään, mutta kun nuorena olin seota ahdistuksesta samoista syistä kuin Sinä, niin sitten lopulta mua auttoi, kun raamattu aukeni niin, että sain tajuta siellä olevan kaikki tämä saastainen soppa etukäteen kirjoitettuna ja, mikä upeinta, sieltä löytyi ratkaisukin ja just minulle. Rauhoituin ja nyt vain aivan kuin sivusta seuraan tietätäen, että itse ja monet tuntemani ovat turvassa, lopulta!

      Eipä kantsi heittää kesken, siirrytään ns. sivusta kattomaan kuin lopulta käy. Ei meistä kenenkään tarvii omille harteilleen tätä maailman hömppä-hätää ottaa. Metä todella ON paljon Sinun kanssasi! Osa meistä on löytänyt ratkaisun ja ns. toivon tähän kaikkeen. - Psssst, tänne ne jäävät rahat, rakkaat, rakennukset, kauneus, pari-suhteet, ikävä kyllä! Mutta toisaalta, ihminen itse... Alastomana tultiin, alastomana lähdetään, sumplitaan jotenkin tämä väliaika. Ei kannata olla katkera ja kateellinen, jos vain voi hillitä. Kantsii ns. laajentaa näkökulmaa. Maailma ON pahassa jamassa kaikkineen, kuten alkup. totesi... !

    • paskaakin paskempi...

      Meitä on muitakin, jotka ajattelee tismalleen kuin sinä. Paskahan tää maailma on, mutta oletko ajatellut asiaa siltä kantilta että me saatetaan olla avain tilanteen muuttamiseen, koska sentään tiedostetaan se. Useimmat kun ei edes huomaa koko asiaa.
      Tsemppiä ja voimia!

    • tulihan tehtyä

      Olen tapellut Etelän suurissa duunipaikoissa itselleni säällisen elämän.
      Erilaisuuteni takia syrjäydyin, erakoiduin. Vaikeuteni niin pahat, että
      lähdin etsimään elämänhalua itämaisilta guruilta.

      Nämä löytyivät kirjastojen avulla. Elän oman suojakupuni alla. Zombienako?
      Ei sinne ihmisten ivalliset katseet, säälivät hymyt yllä. Ellei joku iske katuun.

      Näin on käynytkin. Päästän helvetin irti. Raivolla ei ole tolkun määrää.
      Ihmiset vaistoavat nurkkaan ahdistetun eläimen tyyneyteni, kavahtavat.

      On hyvät hetkensä. Autan silloin lajitovereitani, kanssaihmisiä
      Kosmisen Energian välittäjänä. Mestarit neuvovat; et ole oikeutettu saamaan apua, ellet
      ENSIN anna sitä ympäristöösi.

      Synnynnäinen depressioalttius ei katso aikaa ei paikkaa kun se iskee.
      Tähän auttaa parhaiten opitut meditaatiotekniikat. Niitä voi soveltaa vaik tyrmässä.

    • *********

      Niinpä, mikä peittää ihmisten silmät?? Heikoimmat häviävät, vahvimmat selviävät. Tällä menolla kaikki häviävät.

      Ehkäpä syy sairaalle maailmalle on se, että kaikki ovat oikeasti tyhmiä. Ihminen.....niin fiksu laji, mutta niin äärettömän tyhmä!!!!!!! Useimmat haluavat tehdä omasta elämästään mahdollisimman hyvän. Osa matkustaa junassa katsomatta kertaakaan ympärilleen.

      Miksi muuten vähemmistöä ja tällaista "sairautta" vastaan puolustavia ihmisiä pidetään kiihkoilijoina tai hulluina? Miksi eläinten oikeuksia puolustavat ovat vähemmistö? Ja kaikki tuntuu "hyvinvointivaltioissa" pyörivän rahan ympärillä. Yleinen kaava: Menestys = varakkuus. Jos hankit itsellesi koulutuksen = enemmän rahaa = parempi elämä - enpä usko. Ja sitten voivotellaan ja valitellaan ja pelastetaan maailmaa kun sattuu jotain pahaa omalle kohdalle.

      Valitettavasti keksinnöt keksittiin ja ihmiset ajavat autoja ja käyttävät kaikenlaisia vempaimia, joiden mukavuudesta on valitettavan vaikea päästä eroon. Pakoon todellisuudesta.

      Mietin silti juuri samaa kuin sinä - olenko minä sairas......todetakseni kuitenkin että maailma taitaa olla sairas. Ihana että muutkin ajattelevat samalla tavoin :-). Minua masentaa koska en halua olla menestynyt sillä tavalla kuin yhteiskunta määrittelee menestyneet. Haluaisin että kaikilla olisi hyvä olla ja että kaikki ainakin tajuaisivat maailman menon. Että kilteilläkin olisi mahdollisuus. Toisaalta, katson ihan mielelläni humpuukiohjelmia.....vievät pois realiteeteista. Ajan ihan mielelläni autoa myös.

      Haluaisin hoitaa vanhuksia, mutta luonteeni ei sovi alalle. Olen kiltti ihminen ja silti kaikkein viekkaimmat ja itsekkäimmät ihmiset "voittavat" töissä ja minä saan haukut. Aivan väärällä alalla......haluaisin hoitaa lapsia, mutta en haluaisi hoitaa itsekkäiden paskiaisten lapsia.

      • I have a dream

        Oma esimerkki: Kesti kauan ymmärtää että oikeastaan millään menestyksellä ei ole mitään väliä. Niinkuin myös kesti kauan hyväksyä se, ettei minusta tule koskaan menestyjää, koska en voisi ikinä kuvitella käyttäväni kyynärpäätaktiikkaa saavuttaakseni jotain. Vedän hetkittäisen elämäniloni pienistä asioista ja hetkistä, sekä ympärilläni olevista ihmisistä. Teen työtä josta pidän: työstä saa sen verran rahaa että tulen hyvin toimeen, vaikka en Roope Ankka olekaan. Yritän näyttää myös kaikille ympärilläni, että pienet teot voivat tehdä maailmasta paremman paikan. Takana on useamman vuoden masennus, joka yrittää välillä lannistaa. Jokainen ilahtunut katse ja positiivinen reaktio pienestä huomaavaisuudesta auttaa jaksamaan sekä rohkaisee.

        Jaksamista teille kaikille. Jos muut haluavat juosta itsensä näännyksiin oravanpyörässä, älkäämme me tehkö niin. Uskaltakaa elää, uskaltakaa tehdä ja uskaltakaa unelmoida.


      • faija61
        I have a dream kirjoitti:

        Oma esimerkki: Kesti kauan ymmärtää että oikeastaan millään menestyksellä ei ole mitään väliä. Niinkuin myös kesti kauan hyväksyä se, ettei minusta tule koskaan menestyjää, koska en voisi ikinä kuvitella käyttäväni kyynärpäätaktiikkaa saavuttaakseni jotain. Vedän hetkittäisen elämäniloni pienistä asioista ja hetkistä, sekä ympärilläni olevista ihmisistä. Teen työtä josta pidän: työstä saa sen verran rahaa että tulen hyvin toimeen, vaikka en Roope Ankka olekaan. Yritän näyttää myös kaikille ympärilläni, että pienet teot voivat tehdä maailmasta paremman paikan. Takana on useamman vuoden masennus, joka yrittää välillä lannistaa. Jokainen ilahtunut katse ja positiivinen reaktio pienestä huomaavaisuudesta auttaa jaksamaan sekä rohkaisee.

        Jaksamista teille kaikille. Jos muut haluavat juosta itsensä näännyksiin oravanpyörässä, älkäämme me tehkö niin. Uskaltakaa elää, uskaltakaa tehdä ja uskaltakaa unelmoida.

        olen jo kauan halunnut tehdä jotain sellaista työtä joka tuo tunteen siitä että olen oikealla tiellä. Mainitsemasi oravanpyörä on vienyt minua jo niin kauan että todellisuus alkaa unohtua. Tavallasi nautin minäkin pienistä hetkistä ja tulisin toimeen paljon pienemällä mutta ympäristö ( vaimo, perhe, pieni kaveripiiri) ei anna mahdollisuutta vaan vaatii jatkuvaa suorittamista. Olen köyhästä perheestä ja ainoaksi mahdollisuudeksi jäi tuolloin haaveilu paremmasta mutta nyt vasta ymmärrän kuinka onnellinen tuolloin olin pienine toiveineni ja rauhallista elämää eläen. Taaksepäin ei voi mennä mutta rohkeus muuttaa nykyinen elämä siedettäväksi puuttuu. Joskus, luulen, saan mittani täyteen ja ratkaisen tilanteen edukseni palaamalla takaisin yksinkertaiseen elämään ilman turhaa rahanperässä juoksemista.


    • Anonyymi

      Niin. Eipä täällä haluaisi olla,mut poiskaan ei pääse ja en uskalla itsemurhaa ja aina toitotetaan että kyllä syitä elämään löytyy. Oon kohta 50v ja joo on mulla lapsia ja lasten lapsia,mut harvoin näen heitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe