Hiljaa
kitarat soivat.
Muistot mieleen
saa tuo sävel
niin kaukainen.
Tiedän
luoksesi mä pääse en.
Haaveissain vaan
toistan
unelman tuon entisen.
Muistan
kuinka sinut kerran
omistin ja menetin.
Ei muistot rauhaa
mulle suo.
Mutta joskus
takaisin sinut
vielä saan.
Sateen jälkeen
päivä paistaa kirkkaimmin.
Muistojen serenaadi
3
226
Vastaukset
- Rellu
onkohan tämä nyt se runo, johon aiemmin
viittasit, joka oli tekeillä, vai onko
tämä arkistojen aarteita ?
Pidin runon kuljennasta, tuosta kitara-elemen-
tistä.
Ainoa, mitä ehkä itse muuttaisin runossasi,
on viimeinen säkeistö, koska aiemmin viitta-
sit *omistin ja menetin* niin se toisaalta
vesittää ajatuksen, että *saan takaisin*
Oma ajatukseni, esim;
*elän haaveessani,
sinut takaisin vielä joskus
saan - toivon ja uneksin.
Sateen jälkeen
paistaa päivä kirkkaimmin*
Viimeinen säkeistö tietty toisaalta on toive,
että vaikka menetys oli koettu, niin kenties
unelma sittenkin vielä toteutuu.
Suo anteeksi taas suuri suuni, runosi oli
kaunis, kommenttini ei muuta sitä tosiasiaa.Rellu.Juu aihe on arkistosta.Itsekin jäin miettimään että menikö ajatuskulku oikein ja siksi hyvä kun hoksasit ja teit korjauksen.Se "toisenlainen" runo tulee vielä joskus..Hyvää päivänjatkoa!
- *MURUKULTA*
Kivasti kitara "soi" taustalla, kun luin runoasi.
Toi mukavan tunnelman, vaikka aihe onkin suruinen.Mutta aurinko alkaa paistaan..Kiitzz ja mukavaa pvää! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3853253Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151526En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841322- 1081311
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991305Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591255- 481155
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801062Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa26965- 33857