Mulla on lakannut seisomasta kuorsauksen vuoksi. En saa koskaan kunnolla nukuttua kun kuorsaan n iin paljon ja se on vienyt potenssin kokonaan. Velttona vaan lötköttää kun olen niin väsynyt joka päivä. Pimppiaä olen saanu muijalta viimeksi vuonna 1998. En ole kyllä pystynykkää... kele.
Minulla on lakannut
4
1562
Vastaukset
- kuorsaaja myös
No eikö sulla ole muuten mahdollisuus hoitaa ed.mainittu ongelmasi kun tällä palstalla,siis otappa yhteys lääkäriisi tai keskustele ja koeta hoitaa asia muutoin puolison kanssa,oletkos ajatellut mitä vaimo on jäänyt paitsi.
- yhteyttä,kun ei uskalla
Nimittäin,eihän tossa nyt voi millään olla perää.
Kukaan nainen ei olisi odottanut stondaamista kaheksaa vuotta!
Lääkärikin naurais,sillä ei seisomisella ja kuorsaamisella ole mitään tekemistä keskenään.
Saipa kirjoittaja vaan ainakin parit vastaukset!
- Nimetön
Käyppäs pyytämässä lääkäriltäsi Caverject Dualia, sillä pikkuveli seisoo ainakin 4 tuntia kerrallaan eikä lerpahda kertaakaan välillä. Todella hyvä lääke impotenssiin suosittelen, sillä naisetkin tykkää sen vaikutuksesta heh.
- pegasos55
Sisareni pääsi kuorsaamisesta eroon akupunktion avulla. Auttoi myös muihin vaivoihin ja kipuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968489
- 444177
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371468- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341179Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121150Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817