Mulla on lakannut seisomasta kuorsauksen vuoksi. En saa koskaan kunnolla nukuttua kun kuorsaan n iin paljon ja se on vienyt potenssin kokonaan. Velttona vaan lötköttää kun olen niin väsynyt joka päivä. Pimppiaä olen saanu muijalta viimeksi vuonna 1998. En ole kyllä pystynykkää... kele.
Minulla on lakannut
4
1589
Vastaukset
- kuorsaaja myös
No eikö sulla ole muuten mahdollisuus hoitaa ed.mainittu ongelmasi kun tällä palstalla,siis otappa yhteys lääkäriisi tai keskustele ja koeta hoitaa asia muutoin puolison kanssa,oletkos ajatellut mitä vaimo on jäänyt paitsi.
- yhteyttä,kun ei uskalla
Nimittäin,eihän tossa nyt voi millään olla perää.
Kukaan nainen ei olisi odottanut stondaamista kaheksaa vuotta!
Lääkärikin naurais,sillä ei seisomisella ja kuorsaamisella ole mitään tekemistä keskenään.
Saipa kirjoittaja vaan ainakin parit vastaukset!
- Nimetön
Käyppäs pyytämässä lääkäriltäsi Caverject Dualia, sillä pikkuveli seisoo ainakin 4 tuntia kerrallaan eikä lerpahda kertaakaan välillä. Todella hyvä lääke impotenssiin suosittelen, sillä naisetkin tykkää sen vaikutuksesta heh.
- pegasos55
Sisareni pääsi kuorsaamisesta eroon akupunktion avulla. Auttoi myös muihin vaivoihin ja kipuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä5811922Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san584974Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2973061Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1932947- 1352081
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo211341Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri361238- 1001224
40 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.2171174En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv70949