Mulla on lakannut seisomasta kuorsauksen vuoksi. En saa koskaan kunnolla nukuttua kun kuorsaan n iin paljon ja se on vienyt potenssin kokonaan. Velttona vaan lötköttää kun olen niin väsynyt joka päivä. Pimppiaä olen saanu muijalta viimeksi vuonna 1998. En ole kyllä pystynykkää... kele.
Minulla on lakannut
4
1545
Vastaukset
- kuorsaaja myös
No eikö sulla ole muuten mahdollisuus hoitaa ed.mainittu ongelmasi kun tällä palstalla,siis otappa yhteys lääkäriisi tai keskustele ja koeta hoitaa asia muutoin puolison kanssa,oletkos ajatellut mitä vaimo on jäänyt paitsi.
- yhteyttä,kun ei uskalla
Nimittäin,eihän tossa nyt voi millään olla perää.
Kukaan nainen ei olisi odottanut stondaamista kaheksaa vuotta!
Lääkärikin naurais,sillä ei seisomisella ja kuorsaamisella ole mitään tekemistä keskenään.
Saipa kirjoittaja vaan ainakin parit vastaukset!
- Nimetön
Käyppäs pyytämässä lääkäriltäsi Caverject Dualia, sillä pikkuveli seisoo ainakin 4 tuntia kerrallaan eikä lerpahda kertaakaan välillä. Todella hyvä lääke impotenssiin suosittelen, sillä naisetkin tykkää sen vaikutuksesta heh.
- pegasos55
Sisareni pääsi kuorsaamisesta eroon akupunktion avulla. Auttoi myös muihin vaivoihin ja kipuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2456097Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k314506Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,242562Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3122306Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast501505Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1781444Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611349Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331277- 351054
- 1751021