Mielipiteeni ovat ilmeisesti saanneet aikaan niin paljon pahaa, että lopetan kirjoitteluni tähän. Hän, joka haluaa esiintyä nimissäni, sai tahtonsa läpi. Jatkakoon kertomalla omista kokemuksistaan. Toivon, että ne ovat palstan lukijoille hyödyksi.
Olen pahoillani, että tämä oli kirjoitusteni tulos ja että ylläpito ei voinut puuttua tehokkaammin asiaan. Toivotan kaikille teille hyvää syksyä ja onnellista elämää.
Terveisin aa:ton ajatus
Hän sai, mitä halusi
7
613
Vastaukset
- I.Keturi
Tiedän provokaattorin olevan liikkeellä, kun minuakin kivesti, ja todennäköisesti sama tyyppi.
Jatka vaan kirjoittamistasi, koska eihän hän kykene aivojasi viemään.
Sinä et olisi rekisteröidyttyäsi galleriaasi sulkenut, vaan olisit kirjannut sinne ajatuksiasi. - sorttinen
Kyllähän tämän sorttinen nicki-varkaus on nicki-varkaus riippumatta siitä onko nicki rekisteröity tai ei. Sinun ei missään nimessä pitäisi luovuttaa, eikä taatusti kukaan pysty sinulta sinun tyyliäsi varastamaan!
t. logiikka- sorttinen
Tämän voisi vielä lisätä, eli mikä nicki-varkaalle rangaistukseksi?
Oma ehdotukseni on, että liimataan varkaan näppylät pikaliimalla näppäimäistöön kiinni, jollain julkisella paikalla tietysti. Entä sitten näppäimistön johto? Arvatkaa...
t. logiikka - tyttö66
sorttinen kirjoitti:
Tämän voisi vielä lisätä, eli mikä nicki-varkaalle rangaistukseksi?
Oma ehdotukseni on, että liimataan varkaan näppylät pikaliimalla näppäimäistöön kiinni, jollain julkisella paikalla tietysti. Entä sitten näppäimistön johto? Arvatkaa...
t. logiikkaajatus!
aa-tonajatus on ilmiselvästi provo. Sen näkee tyypin naapurissa kirjoittamista sepustuksista samassa alottamassaan ketjussa. Ei natsaa aa:ton ajatus-nimimerkin kanssa tyyli, eikä sisältö.
Varsin todennäköistä, että teki saman Tri.Torviselle.- Mie se
Hän kompastuu vielä omaan "näppäryyteensä".
Looginen ajattelukyky näyttää tuottavan jo nyt ongelmia.
Minunkin käyttämällä nikillä joku pelleili. Todennäköisesti sama tyyppi.
Mutta eipä tuottanut mulle hirveesti ongelmia, ku lopetin samantien ko nikillä kirjoittamisen. - aivan varmasti,
niin ristiriitaista koko touhu on. Myöskin aa:ton ajatus itsessään on, hm, ties mitä oikeasti sairasta eikä vain alkoholismin piiriin kuuluvaa vammaisuutta. Hänhän on kertonut käyttäneensä viinan ohella huumeita ja bentsoja, joten voi hyvin olettaa hänen keskushermostonsa pysyvästi vammautuneen. Hänelle tulee silloin tällöin semmoisia ns. kohtauksia, sisäinen tärinä päälle, jolloin hän käyttäytyy noin - näin voi maalaisjärjellä arvella. Siis hän ikäänkuin piikittää, lääkitsee itseään nakkaamalla sontaa ympärilleen? Luonnevikaisuutta. Ja se on vaikean vaikea juttu, etteivät psykopaatit itse tilaansa tiedosta - neurootikot ovat toinen juttu, he kärsivät omista omituisuuksistaan.
Säälisimmekö häntä? Ei. Mutta ihmisarvo hänellekin ja luja välinpitämättömyys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514