Hän sai, mitä halusi

aa:ton ajatus

Mielipiteeni ovat ilmeisesti saanneet aikaan niin paljon pahaa, että lopetan kirjoitteluni tähän. Hän, joka haluaa esiintyä nimissäni, sai tahtonsa läpi. Jatkakoon kertomalla omista kokemuksistaan. Toivon, että ne ovat palstan lukijoille hyödyksi.

Olen pahoillani, että tämä oli kirjoitusteni tulos ja että ylläpito ei voinut puuttua tehokkaammin asiaan. Toivotan kaikille teille hyvää syksyä ja onnellista elämää.

Terveisin aa:ton ajatus    

7

613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • I.Keturi

      Tiedän provokaattorin olevan liikkeellä, kun minuakin kivesti, ja todennäköisesti sama tyyppi.
      Jatka vaan kirjoittamistasi, koska eihän hän kykene aivojasi viemään.
      Sinä et olisi rekisteröidyttyäsi galleriaasi sulkenut, vaan olisit kirjannut sinne ajatuksiasi.

    • sorttinen

      Kyllähän tämän sorttinen nicki-varkaus on nicki-varkaus riippumatta siitä onko nicki rekisteröity tai ei. Sinun ei missään nimessä pitäisi luovuttaa, eikä taatusti kukaan pysty sinulta sinun tyyliäsi varastamaan!

      t. logiikka

      • sorttinen

        Tämän voisi vielä lisätä, eli mikä nicki-varkaalle rangaistukseksi?
        Oma ehdotukseni on, että liimataan varkaan näppylät pikaliimalla näppäimäistöön kiinni, jollain julkisella paikalla tietysti. Entä sitten näppäimistön johto? Arvatkaa...

        t. logiikka


      • tyttö66
        sorttinen kirjoitti:

        Tämän voisi vielä lisätä, eli mikä nicki-varkaalle rangaistukseksi?
        Oma ehdotukseni on, että liimataan varkaan näppylät pikaliimalla näppäimäistöön kiinni, jollain julkisella paikalla tietysti. Entä sitten näppäimistön johto? Arvatkaa...

        t. logiikka

        ajatus!


    • aa-tonajatus on ilmiselvästi provo. Sen näkee tyypin naapurissa kirjoittamista sepustuksista samassa alottamassaan ketjussa. Ei natsaa aa:ton ajatus-nimimerkin kanssa tyyli, eikä sisältö.
      Varsin todennäköistä, että teki saman Tri.Torviselle.

      • Mie se

        Hän kompastuu vielä omaan "näppäryyteensä".
        Looginen ajattelukyky näyttää tuottavan jo nyt ongelmia.

        Minunkin käyttämällä nikillä joku pelleili. Todennäköisesti sama tyyppi.
        Mutta eipä tuottanut mulle hirveesti ongelmia, ku lopetin samantien ko nikillä kirjoittamisen.


      • aivan varmasti,

        niin ristiriitaista koko touhu on. Myöskin aa:ton ajatus itsessään on, hm, ties mitä oikeasti sairasta eikä vain alkoholismin piiriin kuuluvaa vammaisuutta. Hänhän on kertonut käyttäneensä viinan ohella huumeita ja bentsoja, joten voi hyvin olettaa hänen keskushermostonsa pysyvästi vammautuneen. Hänelle tulee silloin tällöin semmoisia ns. kohtauksia, sisäinen tärinä päälle, jolloin hän käyttäytyy noin - näin voi maalaisjärjellä arvella. Siis hän ikäänkuin piikittää, lääkitsee itseään nakkaamalla sontaa ympärilleen? Luonnevikaisuutta. Ja se on vaikean vaikea juttu, etteivät psykopaatit itse tilaansa tiedosta - neurootikot ovat toinen juttu, he kärsivät omista omituisuuksistaan.

        Säälisimmekö häntä? Ei. Mutta ihmisarvo hänellekin ja luja välinpitämättömyys.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe