Ostin jonkin aikaa sitten kyseisen taiteilijan jäljennöksiä, kaksi itkevää tyttöä ja yksi itkevä poika. Suomen kielellä ei löytynyt taiteilijasta tietoa googlettamalla, ja Englannin kielisillä sivuilla törmäsin legendaan, että taulu itkevästä pojasta olisi kirottu, taloja joissa se on ollut olisi palanut. Tietääkö joku enemmän näistä? Omistaako joku kys. tauluja? Alkoi mietityttämään että uskaltaako enää pitää seinällä..;)
J. Bragolin
10
4640
Vastaukset
- lapset
Meillä on kyseisiä tauluja ja ei vielä ainakaan ole mikään palanu.Toivottavasti ei jatkossakan!
- takataatakakataa
Mullakin on ollut tuo itkevä poika seinällä yli vuoden,eikä mikään ole vielä roihahtanut..
silti,...hmm.. haluaisikohan joku ostaa kyseisen taulun...?? - josema
takataatakakataa kirjoitti:
Mullakin on ollut tuo itkevä poika seinällä yli vuoden,eikä mikään ole vielä roihahtanut..
silti,...hmm.. haluaisikohan joku ostaa kyseisen taulun...??haluan ostaa taulusi jos myyt sen ja laitat kuvan niin tiedän sit sanoa onko minulla ja semmoinen. ilmoittele
- haitarihaitari
josema kirjoitti:
haluan ostaa taulusi jos myyt sen ja laitat kuvan niin tiedän sit sanoa onko minulla ja semmoinen. ilmoittele
hei minulla on itkevä poika, jota en ole nähnyt missään oletkos kiinnostunut minun mielestä singneeraus on J Bragoli taulu on lastulevyle liimattu ja on varmasti kopio kun ole noita juttuja lukenut ja katsonut 0404600296
- gius
Ostin itkevä poika- taulun pihakirpputorilta. Myyjä sanoi, että haluaa siitä eroon ja painotti, että pelkäsi sitä lapsena tosi paljon. Vein taulun silloiseen kotiini. Huomasin, että talossa oleva koira pelkäsi taulua ihan kamalasti. Aina kun taulun käänsi oikein päin, niin että koira näki taulun kuvan, se alkoi ulista kamalasti ja juoksi karkuun tai syliin.
Se on ollut viime viikkoon saakka minulla kaapissa, mutta nyt otin sen esille...- p.salste
taiteilija on Bruno Amadio käytti myös nimeä Bregol Espanialainen syntyi 1911 ja kuoli 1981 työt ovat hyvin arvostettuja tänään kopioita on tehty jos milläkin nimimerkillä originaalit maksavat lottovoiton verran ison lottopotin.
- sas1
p.salste kirjoitti:
taiteilija on Bruno Amadio käytti myös nimeä Bregol Espanialainen syntyi 1911 ja kuoli 1981 työt ovat hyvin arvostettuja tänään kopioita on tehty jos milläkin nimimerkillä originaalit maksavat lottovoiton verran ison lottopotin.
minulta löytyy itkevä poika taulu jossa on signeeraus bragolin. Mistä tietää onko taulu kopio vai alkuperänen.Sain taulun vanhemmiltani.
- heppikatti
hephephephephephephephephephephephephephephephephephephep
- lissutar
Minulla on myös itkevä tyttö taulu jonka takana on tarra jossa lukee j.bragolin 1200
- Anonyymi
Annoin kyseisen taulun maapurilleni. Hänen jalkansa halvaantui seuraavana päivänä. Mitäs teki pahojaan minulle.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293497- 851825
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151591Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887