Ostin jonkin aikaa sitten kyseisen taiteilijan jäljennöksiä, kaksi itkevää tyttöä ja yksi itkevä poika. Suomen kielellä ei löytynyt taiteilijasta tietoa googlettamalla, ja Englannin kielisillä sivuilla törmäsin legendaan, että taulu itkevästä pojasta olisi kirottu, taloja joissa se on ollut olisi palanut. Tietääkö joku enemmän näistä? Omistaako joku kys. tauluja? Alkoi mietityttämään että uskaltaako enää pitää seinällä..;)
J. Bragolin
10
4677
Vastaukset
- lapset
Meillä on kyseisiä tauluja ja ei vielä ainakaan ole mikään palanu.Toivottavasti ei jatkossakan!
- takataatakakataa
Mullakin on ollut tuo itkevä poika seinällä yli vuoden,eikä mikään ole vielä roihahtanut..
silti,...hmm.. haluaisikohan joku ostaa kyseisen taulun...?? - josema
takataatakakataa kirjoitti:
Mullakin on ollut tuo itkevä poika seinällä yli vuoden,eikä mikään ole vielä roihahtanut..
silti,...hmm.. haluaisikohan joku ostaa kyseisen taulun...??haluan ostaa taulusi jos myyt sen ja laitat kuvan niin tiedän sit sanoa onko minulla ja semmoinen. ilmoittele
- haitarihaitari
josema kirjoitti:
haluan ostaa taulusi jos myyt sen ja laitat kuvan niin tiedän sit sanoa onko minulla ja semmoinen. ilmoittele
hei minulla on itkevä poika, jota en ole nähnyt missään oletkos kiinnostunut minun mielestä singneeraus on J Bragoli taulu on lastulevyle liimattu ja on varmasti kopio kun ole noita juttuja lukenut ja katsonut 0404600296
- gius
Ostin itkevä poika- taulun pihakirpputorilta. Myyjä sanoi, että haluaa siitä eroon ja painotti, että pelkäsi sitä lapsena tosi paljon. Vein taulun silloiseen kotiini. Huomasin, että talossa oleva koira pelkäsi taulua ihan kamalasti. Aina kun taulun käänsi oikein päin, niin että koira näki taulun kuvan, se alkoi ulista kamalasti ja juoksi karkuun tai syliin.
Se on ollut viime viikkoon saakka minulla kaapissa, mutta nyt otin sen esille...- p.salste
taiteilija on Bruno Amadio käytti myös nimeä Bregol Espanialainen syntyi 1911 ja kuoli 1981 työt ovat hyvin arvostettuja tänään kopioita on tehty jos milläkin nimimerkillä originaalit maksavat lottovoiton verran ison lottopotin.
- sas1
p.salste kirjoitti:
taiteilija on Bruno Amadio käytti myös nimeä Bregol Espanialainen syntyi 1911 ja kuoli 1981 työt ovat hyvin arvostettuja tänään kopioita on tehty jos milläkin nimimerkillä originaalit maksavat lottovoiton verran ison lottopotin.
minulta löytyy itkevä poika taulu jossa on signeeraus bragolin. Mistä tietää onko taulu kopio vai alkuperänen.Sain taulun vanhemmiltani.
- heppikatti
hephephephephephephephephephephephephephephephephephephep
- lissutar
Minulla on myös itkevä tyttö taulu jonka takana on tarra jossa lukee j.bragolin 1200
- Anonyymi
Annoin kyseisen taulun maapurilleni. Hänen jalkansa halvaantui seuraavana päivänä. Mitäs teki pahojaan minulle.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1334108Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3232096Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481841Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21810- 1061750
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4411709Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4591560MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531312Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441286Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4581275