Kokemuksia Palmiasta?

ajattelin hakea töitä

,,,,,,,

17

3702

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pulmia

Vihoviimene työpaikka mihin mä hakisin.

• Ei toista kertaa

Kanssasi täysin samaa mieltä. Visiitti heidän ns. "hälykeskuksessaan" oli jo, sanoisinko ikimuistoinen

• Ei kiitos

Palkkojen maksussa ja työehtosopimusten noudattamisessa on ollut siellä joskus lieviä vaikeuksia. ;)

Kokematon ja vartiointiliikkeen johdosta ilmeisen tietämätön johtoporras ei myöskään houkuttele jäämään ketään pidemmäksi aikaa. Joku sanoi joskus tällä palstalla, että siellä olisi hyvän näköisiä naisia töissä... HAH HAH, hankkikoot vahvemmat lasit nenälle, joka sellaista kehtaa selvin päin väittää =D

Palmia on täynnä pulmia ja ensimmäinen vartiointiliike jossa vähänkin kokeneempaa vartijaa, ihan oikeasti hävettää olla töissä.

• vartija itsekkin

Ellen nyt väärin muista niin tekemistä kaapelilla sijainneella vartiointiliikkeellä. Olikohan city valvonta ennenkuin myytiin Turvatiimille.

• tiedä häntä
        vartija itsekkin kirjoitti:

Ellen nyt väärin muista niin tekemistä kaapelilla sijainneella vartiointiliikkeellä. Olikohan city valvonta ennenkuin myytiin Turvatiimille.

Olen kuullut, että ne kaikki olisivat tiimiltä pois potkittuja alisuoritujia?

• kuullut
        tiedä häntä kirjoitti:

Ihan oikein!

• Joopajoub
        vartija itsekkin kirjoitti:

Joo-o, ei siellä taida olla kuin.. No, jokaisella organisaatiolla on itsensä arvoset tekijät..

• kaunis naisvartija Palmiasta

?????????????????????

• niin...
        tiedä häntä kirjoitti:

"alisuoriutujat" on nyt potkittu pois ja Ässiltä ja Patronakselta tulleet "osaajat" ja hallituksen puheenjohtajan kaverit on päässeet näyttämään kykynsä..
        Tulos
        Eka puolivuotiskausi 1,7 M€ TAPPIOTA!.
        Buahahahaaa!!!

• Ei lapsivaksi

Aikuisten firma jossa pikku skidit ei kykene olemaan duunissa koska vaaditaan aikuisen ihmisen suhtautumista duuniin ja asiakkaisiin.TKP ja erilaiset huuheli tutkinnot ei auta asiaa. Mamma ja pappa ei voikkaan soittaa pomolle jos oma kullan nuppu ei saa parasta kohdetta.Mutta onhan noita muitakin firmoja kuten Secu,Falck ja ISS. Vaatimukset 18 vuotta vaan ei 65 ja nuhteeton tausta l.duuniin suoraan 1.tason liksalla ja taso nakyy kauppakeskuksissa ja muissa kohteissa joissa noi junnut vakoilee kulman takana jospa sais jonkun jostain kiinni........Ps. telkusta tulee Shakaali leffa maanantaina.

• Kaikkea sitä...

Niin, palmiahan lienee pantu kasaan kaupungin entisistä laitosapulaisista, ikääntyneistä vahtimestareista ja pikkupomojen parhaista kavereista. Myös pitkäaikaistyöttömistä ja työrajoitteista on työkkärin kautta koulutettu puoliväkisin lisää hyvin motivoitunutta ainesta. Jokohan on syntynyt ensimmäinen vartiointiliike jossa kierrokset tehdään rollaattorilla tai opaskoiran avustuksella ;)

• Maukka74
        Kaikkea sitä... kirjoitti:

Niin, palmiahan lienee pantu kasaan kaupungin entisistä laitosapulaisista, ikääntyneistä vahtimestareista ja pikkupomojen parhaista kavereista. Myös pitkäaikaistyöttömistä ja työrajoitteista on työkkärin kautta koulutettu puoliväkisin lisää hyvin motivoitunutta ainesta. Jokohan on syntynyt ensimmäinen vartiointiliike jossa kierrokset tehdään rollaattorilla tai opaskoiran avustuksella ;)

on että veronmaksaja maksaa epäterveen toiminnan

• VaraMara
        Maukka74 kirjoitti:

on että veronmaksaja maksaa epäterveen toiminnan

Mulla tais tulla pannullinen vetelää housuun, PALMIA hätiin ja homma pelaa!

• Jätökset?
        VaraMara kirjoitti:

Huh, minä kun luulin, että meillä on ainoa Palmian kohde jossa vartijat joutuvat siivoamaan myös WC:t

• Vanh.vartija
        VaraMara kirjoitti:

Tottakai noin nuorelle vartijalle on vaihdettava kuivat ettei pilaa koko ammattikunnan mainetta, onhan sulle saattanut tulla vastaan vaikka ihka oikea rosvokin. Tosin tossa n. 20 v niin en oikein usko mutta kyllahan se leluosaston 10 v. legorosvokin voi saada kakat haalareihin jos oikein uhoaa.TAI SITTEN SEN MUTSI...

• hurrikanes
        Vanh.vartija kirjoitti:

Tottakai noin nuorelle vartijalle on vaihdettava kuivat ettei pilaa koko ammattikunnan mainetta, onhan sulle saattanut tulla vastaan vaikka ihka oikea rosvokin. Tosin tossa n. 20 v niin en oikein usko mutta kyllahan se leluosaston 10 v. legorosvokin voi saada kakat haalareihin jos oikein uhoaa.TAI SITTEN SEN MUTSI...

Mulla tulee kohta piipit pöksyyn.

• pelkää

Palmian vartijoita..tai sitten ei. Jokatapauksessa saattaa palmian univormua muutenkin kantava saada kadulla nauravia naamoja vastaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      43
      2140
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      171
      1903
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1342
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1160
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      962
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      909
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      849
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      44
      845
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      31
      782
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      691
    Aihe