niin että pystyykö noita rammsteinshop.com:in tuotteita ostamaan suomen rajojen sisältä, siis jostai liikkeestä. Toi posti maksu on aika suolainen...
Rammstein paidat yms.
Aloitteleva huippukitaristi
2
712
Vastaukset
- ploppo
kun ne eivät anna niitä jälleenmyyntiin. Jollain satunnaisella kauppiaalla saattaa olla joitain kappaleita myynnissä, jos on itse ostanut tuolta isomman satsin. Mut virallista jälleenmyyjää ei suomessa ole, ei edes verkkopaidasta saa.
Mut jos haluut paidan, jossa pelkkä logo ja ehkä teksti, niin laita s-postiosoittees, niin kerron mistä saat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865