Haukiputaan palstaa ja katsokaa miten siellä kunnanjohtaja saa kyytiä,sillä häntä rökitetään kuin vierasta sikaa.
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Nainen tiedätkö miksi estin sinutKyse ei ole inhosta tai mistään sellaisesta
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
Vastaukset 75
Vanhimmat
anna muiden palstojen olla.
jussi itse tarvii kyytiä.
ole kyydin antajaksi,koska saattaa käydä niin minä se on oka vaudin määrään ja myöskin suunnan.
jokainen jo arvaa.
vielä vasemmalle Eskon ohjeiden mukaan.
eihän sulla mitään omaa suuntaa ookkaan.
vasemmalle ja vielä kerran vasemmalle siitä sinä tykkäät.
suunta unohtui?
Marttia?
mihin meet.
tulet sinäkin.
pysynkin, vasen haisee.
Hei! Kävitkös saunomassa tänään sielä sinun komeassa ulkosaunassasi? Vattukylän paras ulkosauna! Värikin passasi kuin tikku silmään! Pääsiskö kokeilemaan joskus löylyjä?
tulet,niin kohta olet samassa porukassa.
juurikaan vasureita näy.Ei meitä huijata.
vasureita kuin täällä.
olekkin siellä jo kaikki kyllästyneetki sen vasurin höpötyksiin, ei kummakaan jos siellä on niin vähän.
minä.No mikä ettei pääse.
taitaisit vain arvostella minuakin jos tulisin sinun kanssa saunomaan?
saa turhasta arvostella.
Martti tattia?
Ole herjauksen häivääkään!
Marttia,niin sinä herjaat samalla minua.Ja kun sinä herjaat minua niin sinä myös herjaat Marttia.
muutama päivä sitten, että sanot Martille ettet "jouda" enää jakamaan lentolehtisiä, sitä pravdaa. Ja vakuuttelit, ettet ole sitoutumattomien riveissä! Kuinka kehtaat siis anoa edelleen,että sinä olet=Martti ja Martti=sinä? Huhhah hei.
ihmisiä vielä pahemmin.
vain jussi ei pysty muita huijaan.
huijattavissa,mutta sinä olet.
riippuvainen, ei riippumaton.
siitä mistä roikkuu.
kipeää jos sieltä roikkuu.
roikkuu.
ajattelinkin, ei sinusta ois uskonut.
jojona?
poista aloituksesi!
vielä kommentteja.
mitenkään sen verran etäisyyttä.
Välimatka on 142 km
Nopeus on 80 km/h
Ajoaika on 1 h 46 min
molemmilla paikkakunnilla eli kuntajohtajilla luottamuspula.
poisto.
Jussi, ole hyvä, poista!!
Käyttääkö joku toinen sinun konettasi? Välillä nimesi takaa tulee aivan oikeita, asiallisia tekstejä, välillä taas aivan sekoiluja. Onko edes sama mies?? Piteletkö sinä vanhaan tapaan luutaa oven pönkkänä, ja silloin joku sekoilee nimissäsi, vai?
ongelma kummankin paikkakunnan kuntajohtajilla.eli en poista sen takia tätä aloitusta ketjuineen.
Johtajat ovat sitä varten, että heihin voi purkaa paineitaan.
Hyvä johtaja sen kestää, huonoa ei saa edes arvostella.
poistoilmoitus ylläpidolle tästä jussin parjauspalstasta
se niin saatte elää jatkossakin.Mutta sen vaan sanon että se teidän poistoilmoitus on sananvapauden riistoa.
sivistyneesti kirjoittaa, niin kaikki pois tuommoset parjaukset.
Haapavedellä saa käsitellä kaupungin viranhatijoita samalla tavalla kuin Haukiputaalla.Eihän se mitään parjaamista ole kun arvostelee kaupunginjohtoa,sillä
sitä on tehty jo entisten Penttien aikana jatkuen vielä Tuomon aikana samanlaisena ja jatkuu samanlaisena vieläkin.
olen sitä mieltä, että asiaton parjaaminen ei kuulu näille palstoille.Voihan asian esittää rakentavasti, eikä aina kylvää eripuraa turhilla solvauksilla.
kuuluis?Viranhaltioita saa ARVOSTELLA,sillä heitä
koskee VIRKAVASTUULAKI eli he ovat vastuussa tekemästään työstä.
elämänasenne. Kyllä ihmisellä on elämä sivuraiteilla, kun pitää periaatteesta hankkia itselle vihollisia, joita saa luvalla haukkua takana päin. Todella lapsellista ja kertoo paljon ihmisen omasta elämäntilanteesta, ei ole kovin häävi.
Jussi voisit tosiaankin katsoa peiliin. Sinut ajettiin pois maailman menoa -palstalta, sinuun ollaan tosi kyllästyneitä epilepsiapalstalla ja tällä palstalla. Missä on vika? Sinä jatkuvasti hyökkäilet kaikkia vastaan. Luuletko sillä keinoin saavasi hyvän maineen ja ystäviä. On turha odottaa että kukaan nainen haluaa jakaa elämäänsä kanssasi sen jälkeen, kun näkee millainen elämänasenne sinulla on.
MUTTA: aina on mahdollista muuttua. Otappas itseä niskasta kiinni ja ala mieheksi.
keskustelijoissa on se vika ettei ne näe omaa nokkaansa pitemmälle,niin myös sinulla.
joka paikassa vihamielisen kohtelun kun olet vähän aikaa ollut palstalla. Mistähän se voi johtua?
varmaankin liian kärkevistä kannaotoista.
kärkeviäkin jos ne on järkeviä, eikä toisten parjaamisia niinkuin jussilla on.
sanaa minulta ei tulee,vaan kaikki mitä tästä lähtie kirjoitan,niin on täyttä totta.
hyökkäilet kaikkien kimppuun. Tuolla yllä aloitus, jossa käyt papin kimppuun, tässä kaupunginjohtajan kimppuun. Jos arvostelu olisi oikeasta asiast, sen ymmärtäisi paremmin, mutta sinulla ei ole ollut koskaan muuta perustelua, kuin se, että virkamiehiä kuuluu arvostella. Säälittävin oli tuo perustelu, että kuuluu tapaan arvostella kaupunginjohtajia, kaikkia on arvosteltu. Eihän sinun kritiikkiä enää kukaan usko, kun ajatellaan, että tuo on vaan Jussin pakkomielle
haapavetiset arvostelevat kunnallijohtoa vääristä päätöksistä.Ne jotka eivät uskalla arvostella ovat
"vasikoita".
arvostelevat jussia, kun se aina muita syyttä parjaa ja solvaa, säälittävä.
sitä seurapiiriäsi. Se on varma, että se ABC:n porukka arvostelee kaikkia. Eiväthän he muuten kokisi itse olevansa mitään. Kun ei ole mitään näyttöä oman elämän aikaansaannoksista, on vähän pollevampi olo kun takana päin haukkuu muita. Kyllä niillä äijillä olisi neuvoja, niistä ei ole vaan vähääkään itse tekemään.
sinä syyllistyt samanlailla yksityishenkilöä solvaamaan ja herjaamaan.
haapaetistä ja näiden haapavetisten lisäksi sellaiset reilut neljätuhatta muualla asuvaa ihmistä
kuuluu ystäväpiiriini,niin vieläkö ystäväpiiriä pitää entisestään laajentaa eli miten kerkiän kaikkien näiden yli kymmenentuhannen ihmisen tykänä käymään?
jussi tännään pääseen,oikein vaikuttavien henkilöiden pöytään.
niiden niinsanottujen ystäviesi nimet tänne luettavaksi,niin voidaan kysäistä onko ne sinun ystäviä.
vissiin ABC:llä niitä eläkeukkoja?
pitkä lista ettet jaksa lukea.
minusta vaikuttaut eläkeukoilta:)
sanonut:Ota ite selvää Haapaveden kirkkoherranvirastosta.
voi julistaa.
menis veto veivistä ja kutu kollilta.
tuloo.
mahto olla?
höpötä! Vai on sulla yli 10 000 ystävää.. Just! Ja tuon uskookin ihan nauramatta. Sinä et yksinkertasesti vois edes kaikkien nimiä muistaa! Taidat taas vedellä meitä höplästä!
näin kesällä.Kaikki ötökät,elikkä sääsket ja muurahaiset.Yhteisellä nimellä "itikat"Ne rakastavat Jussia
siinä lukumäärässä.
rengit päisään ja taas sammuvat.
pittää varroo näin naisenpuolen....))))
kumminkin.
oli puhheet kun miehetkin.