Mitäs sanotte Captain Jack Sparrowsta? Mun mielestä se on niiiiiin IHANA!!!!!
Captain Jack Sparrow!!!
13
2171
Vastaukset
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
...miespuolisena heterona en käyttäisi sanaa "ihana", mutta onhan se loistava ja hauska roolisuoritus Johnny Deppiltä. Tämä ainakin tykkää. :D
- kyynelmurhaaja
Jack Sparrow on juuri niin renttumaisen ihana, ettei sitä voi vastustaa. :D
Komein ja suloisin, ihanan ovela, viekas, komea, ruskettunut ja vaikka mitä! ;D Aivan ihana. - MarkiisiDeFuckingÅmÅl
Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin? Ja kuinka sen kunnon miehen käy, joka vilahti äsken tuonne takavasemmalle?
t.renttu-Markiisi- Miss Sparrow
että se renttumainen on jännittävämpi ja ikinä ei tiedä mitä sen mielessä liikkuu jos yleensä liikkuu mitään.Se kunnollinen ja tavismies on tylsä ja tylsän näköinen.
t.renttuihin aina rakastunut.
- JohnnyDepp-fani
Siis Jack Sparrow on aivan IHANA!! Tai siis kun sitä ei koskaan tiedä mitä hän aikoo tehdä.. Sitä jää aina miettimään että: joo, niin se varmaan tekee, ja sitten ei teekään vaan TUHAT kertaa paremmin..
Sitä tyyppiä vois katella päivät pitkät, on se vaan niin ihana.. Aivan Omaa Laatuaan.. - captain jack sparrow
Mä oon kans aivan rakastunu kapteeni jack sparrowiin,mut kukapa ei olis.
mä muutenkin rakastan merirosvoja ja pidän heidän elämästään.- (someone)
Mun mielestä se on entistä komiampi 2:ssa!Ainakin sen kohalla se on totta,että miehet vaan komistuu vanhetessaan;)Orlando on ok.
- [flower]
Se on niin ihana!! Se oli paljon parempi ku joku Orlando.. Captain Jack Sparrow (Johnny Depp) on niin HOT ja IHANA!!!
- Rakkaastunuuut
Jack Sparrown [johnny depp] on niin iihanaa.. Rakastan häntä 100%: tisesti
- Rakastanut Johnnyyn
Sparrow on omalla tavallaan ihana ja valoittava,ja jos uskaltaa sanoa....HERRASMIES isolla H:lla!!!Hän hurmaa niin ihanasti,ja toisinaan Tortugan naiset ovat erimieltä,kaikki leffat missä Johnny on on nähty ja ne oli hyväi,miehenn söpöys hurmaa!
- Jack Sparrow <3
Musta Jack on IHANA !!!
- <3Depp<3
Mun mielestä Johnnyn parhaimpia rooleja ovat
- I ♥ Jack,: Johnny ♥
Pakko sanoo kyl et se in ihan PARAS !!
Ja Johnny Depp Depp on enemmä ihananpi ku jack mut molemmat on ihanii ♥♥♥♥♥♥ !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867