Niin onko kellään kokemusta?
Paljonko vankeutta 180 € sakoista?
3
623
Vastaukset
Siis kysytkö muuntorangaistusta? Siinä ei euromäärällä ole väliä vaan päiväsakkojen määrällä. Se on yksi päivä kolmea päiväsakkoa kohden. Jos siis kyse on 30 päiväsakosta, on se kymmenen päivää.
Ei ole kokemusta.- riippuu
päiväsakkojen määrästä, soita paikkakuntasi ulosottomiehelle ja kysy, ne osaa laskea sen tarkasti paljonko tulee istumista. Itellä oli 144e ja muistaakseni ensikertalaisena olisin päässyt puolella joten istumista taisi tulla noin 12 päivää..??
- on se
riipuu päiväsakkojen määräst,luulen et sul on 6e per päivä.semmoset 30 päivää vankeutta,konnunsuol.ite istuin just puolvuotta,jost istuin sakkoi 3kk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882168
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161351ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201279- 301223
- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3151068- 781013