kissan viikset

holopainen

mistä johtuu että kissan viikset irtoilee? johtuuko se sairaudsta vai jostain muusta?

6

11565

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä vaan

Oon pari kertaa löytänyt viiksen lattialta, mutten suuremmassa mittakaavassa vuosien aikana...

Ei tietoo miks ne irtoilee.

• niitä...

irtoaa vähän samalla tavalla kun ihmisillä hiuksia, ja kasvaa uusi tilalle... ainakin niitä välillä löytyy lattialta (teräviä!!), mutta eivät isommassa määrin vähene kissan naamasta :)

• Skatter

Ei kyse ole sairaudesta. Minäkin löydän silloin tällöin kissan viiksiä lattiolta ja sohvilta. Kissoilta irtoaa välillä viiksiä kuten meiltä hiuksia. Mutta ei kissasta viiksetöntä tule, uusia kasvaa tilalle.

• holopainen

kiitoksia kovasti vastauksista.aloin jo huolestua kun löydän irronneen viiksen joka toinenpäivä suunnilleen.

• Herra Hörr
        holopainen kirjoitti:

kiitoksia kovasti vastauksista.aloin jo huolestua kun löydän irronneen viiksen joka toinenpäivä suunnilleen.

Viiksiä irtoilee kissalta ihan kuin karvojakin, välillä enemmän välillä vähemmän. Minulla on iso nippu tallessa.

Välillä kissa on vähän oudon näköinen, kun on useampi viiksi irronnut. Normaalisti kun viikset on yli 15 cm.

• Anonyymi

Meidän kissalta on irronnut nyt 3-5 viikseä viikon ja puolen aikana vain toiselta puolelta ja on maukunutkin ihan turhasta vaikka ruokaa on ja vettä ja vessalaatikkokin on kunnossa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras kuollut

Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      2576
    2. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      15
      985
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      54
      822
    4. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      46
      761
    5. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      50
      744
    6. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      47
      664
    7. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      80
      616
    8. 50
      605
    9. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      68
      596
    10. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      35
      594
    Aihe