mistä johtuu että kissan viikset irtoilee? johtuuko se sairaudsta vai jostain muusta?
kissan viikset
6
10455
Vastaukset
- Minä vaan
Oon pari kertaa löytänyt viiksen lattialta, mutten suuremmassa mittakaavassa vuosien aikana...
Ei tietoo miks ne irtoilee. - niitä...
irtoaa vähän samalla tavalla kun ihmisillä hiuksia, ja kasvaa uusi tilalle... ainakin niitä välillä löytyy lattialta (teräviä!!), mutta eivät isommassa määrin vähene kissan naamasta :)
- Skatter
Ei kyse ole sairaudesta. Minäkin löydän silloin tällöin kissan viiksiä lattiolta ja sohvilta. Kissoilta irtoaa välillä viiksiä kuten meiltä hiuksia. Mutta ei kissasta viiksetöntä tule, uusia kasvaa tilalle.
- holopainen
kiitoksia kovasti vastauksista.aloin jo huolestua kun löydän irronneen viiksen joka toinenpäivä suunnilleen.
- Herra Hörr
holopainen kirjoitti:
kiitoksia kovasti vastauksista.aloin jo huolestua kun löydän irronneen viiksen joka toinenpäivä suunnilleen.
Viiksiä irtoilee kissalta ihan kuin karvojakin, välillä enemmän välillä vähemmän. Minulla on iso nippu tallessa.
Välillä kissa on vähän oudon näköinen, kun on useampi viiksi irronnut. Normaalisti kun viikset on yli 15 cm.
- Anonyymi
Meidän kissalta on irronnut nyt 3-5 viikseä viikon ja puolen aikana vain toiselta puolelta ja on maukunutkin ihan turhasta vaikka ruokaa on ja vettä ja vessalaatikkokin on kunnossa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913145
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662862- 2032260
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91731- 1081585
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099