Voiko rakkaus olla sairaus?

Tiina78-

Niin siis kun rakastuin 16 vuotiaana koulussa yhteen poikaan ja sekosin häneen aivan totaalisesti. eikä kyseessä ollut edes mikään ns komea poika, omissa silmissäni kyllä jumalainen mutta oikeastihan hän oli pullukka ja tavanomaisen näköinen.
Hänestä tuli kuin ylijumala minulle ja kaverini soittivat hänelle tehden tunteeni selviksi, parikin kertaa, mutta ei hän oikein lämmennyt ajatukselle joskaan ei täysin torjunutkaan......

No nyt olen jo lähes 30v ja edelleenkin uneksin vain hänestä.
Hän tuskin muistaa edes minua, on varmaan jo ollut monen kanssa ja löytänyt elämänsä naisen ja saanut tai kohta saamassa lapsia..

Seurustelin pari vuotta sitten vain päästäkseni eroon tästä piinasta muttei siitä mitään tullut..
Minun on oltava yksin koska ajattelen vain aina sitä teinirakkauttani, kenen kanssa en koskaan edes jutellut, en suudellut, en edes pidellyt kädestä..

Kai tämä on sairaus, mutta en mahda sille mitään.
On parempi että olen yksin kuin otan miehen jota en kuitenkaan rakasta kuten tätä tosirakkauttani.
Annan hänelle anteeksi ettei hän tahtonut minua, unissani saan olla hänen kanssaan ja odotankin aina malttamattomana yötä..:)

11

473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suzie

      Sairaus se on- pahinta laatua. Eikä parannuskeinoa ole keksitty.. Itse erittäin pahasti sairaana--päädyn varmaan ennenaikaiseen hautaan tätä menoa.

    • noin inhottava

      että kirjotat noin??? häh ??? se sä olet .. inhottavin otus maan päällä , haluat masentaa ja onnistut siinä tosi hyvin, et varmaan edes ikinä tajua haluta sitä että menis hyvin, esim että olis ok eikä mikään pullukka, vittu tajua jo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Suzie

        Sulla on nyt joko tosi pahoja luetun ymmärtämisen vaikeuksia.. tai sitten on aamulääkkeet jääneet ottamatta??
        Jokatapauksessa- toivon sinulle rakkautta;)


    • En ole täällä.

      Kun lukee noita kommentteja, joita pahasti häiriintyneet ihmiset kirjoittelevat. Ei kannata alentua samalle tasolle, Tiina. :)

      • Anonyymi

        Sanomattakin selvää se on Tiina , terveisin Juhani-78.:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanomattakin selvää se on Tiina , terveisin Juhani-78.:)

        Rakkaus ei oo sairaus, mutta skaalan ylittävä rakkaus ymmärrettävästi vaikuttaa siltä joistakin heistä, jotka eivät ole sellaista kokeneet. Ymmärrystä siis häiriköillekin, Tiina. :)


    • Anonyymi

      Eipä tuolle mitään voi. Jos ei ois missään tekemisissä niin unohtaisin henkilön. Toisaalta aloittaja teki selväksi ettei tarvitse olla tekemisissäkään. Eli loppuelämän sairaus tää tunne. Raatelee. Vaikka rakastan jo toista niin tää piru iskee jostain aina tunteisiin kiinni. 😞

    • Anonyymi

      Koomista, tragikoomista. Kiitos nostosta 😌

    • Anonyymi

      kaksoisliekki se vaan on

      • Anonyymi

        No niin on t:me


    • Anonyymi

      Vain perfektionisti kuvittelee, ettei voisi elää onnellista elämää toisen kuin haaveilemansa ihmisen kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe