kuinka mahdollista on päästä "nopeasti"naimisiin?ajateltiin jos jossain pienessä kappelissa vihittäisiin..mitä kaikkea valmisteluja pitää tehdä,täytyykö olla todistajia,kuulutukset.. yms?maistraatti häät kelpaisi mutta se papin aamen olisi minulle tärkeää..kaikki neuvot on tervetulleita =)kertokaa kaikki a-ö:hön -tietämättömät-
naimisiin
2
756
Vastaukset
- kuin
marssitte omaan kirkkoherran virastoon ja haette kuulutukset. tuo esteiden tutkinta kestää seitsemän vuorokautta ja sen jälkeen eikun vaan vihille. todistajia ette tarvitse jos esim. suntio ja kanttori sattuvat olemaan vihkipaikalla läsnä, niin toimivat todistajina, mutta varminta varmaankin olis ottaa kaksi omaa todistajaa mukaan (nappaa vaikka kadulta mukaan mennessä). viikonloput näin kesällä ja syksyllä ovat kappeleissakin aika varattuja, samoin papit, mutta jos viikonpäivällä ja kellon ajalla ei ole suurta merkitystä on vihkiminen mahdollista järjestää siis seitsemässä päivässä.
- tietämättömät
sinulle oikein paljon..meillä alkaa pieni loma kohta ja ajateltiin jos kerettäis järkätä siinä samalla "pieni"ylläri sukulaisille..katotaas kuinka meidän käy =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 134357
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831649Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641478Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731465Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371351Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993