Progeria-lapset

Pikkuvanha

Siis onko kukaan täällä ikinä katsonut progeriaa sairastavien lasten karttoja? Kyseisessä taudissahan (harvinainen) lapsi vanhenee 7-8 kertaa niin nopeasti kuin tavallinen lapsi. Progerialapset ilmeisesti elävät vain noin 13 vuotta yleensä.

Eikös Saturnus hallitse aikaa astrologiassa? Ajattelin, että progeriaa sairastavilla Saturnus olisi jotenkin "vinksahtanut" kartalla. En vain ole keksinyt miten.

Olisi mukava kuulla asiaan perehtyneiltä lähemmin.

11

1919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Adi

      Aika "ison tilauksen" laitoit. :) Hiukan samanlaisen, kuin homouteen johtavat tekijät syntymäkartalla. Niitä ei ole vielä myöskään tähän päivään mennessä selvitetty.

      Tosin lienet oikeassa siinä, että Saturnus luultavasti on avainroolissa tuollaisen progerialapsen kartalla. Ehkä affliktoitunut tms. Itse en ole tähän mennessä tutkinut lainkaan progeriaa sairastavien syntymäkarttoja, mutta taidan perehtyä niihin tuonnempana. Progeriasäätiön sivuilla näytti olevan mainittuna muutamia syntymäaikoja ainakin päivän tarkkuudella.

      • Pikkuvanha

        Mukava saada asiallistakin palautetta. Näemmä jotkin tyypit katsoivat asiakseen ruveta minua neuvomaan geenien hienouksista yms jostain syystä. Luulin jo että tähän ei tule lainkaan kunnollista palautetta.

        Sanottakoon nyt että tuo geenipuoli yms ei kiinnosta minua ja niille jotka eivät osaa lukea, niin pyysin nimenomaan tietoa progerialasten astrokartoista.

        Jos saat Adi tarkempaa tietoa progeriatapausten astrokartoista niin kirjoita ihmeessä lisää aiheesta. Tuo voi tietysti jäädä meille mysteeriksi kuten sanot, mutta silti voinee yrittää.

        "Progeriasäätiön sivuilla näytti olevan mainittuna muutamia syntymäaikoja"

        Mikä noiden sivujen osoite muuten on? Voisin itsekin käydä katsomassa.


      • Puoli-iivari
        Pikkuvanha kirjoitti:

        Mukava saada asiallistakin palautetta. Näemmä jotkin tyypit katsoivat asiakseen ruveta minua neuvomaan geenien hienouksista yms jostain syystä. Luulin jo että tähän ei tule lainkaan kunnollista palautetta.

        Sanottakoon nyt että tuo geenipuoli yms ei kiinnosta minua ja niille jotka eivät osaa lukea, niin pyysin nimenomaan tietoa progerialasten astrokartoista.

        Jos saat Adi tarkempaa tietoa progeriatapausten astrokartoista niin kirjoita ihmeessä lisää aiheesta. Tuo voi tietysti jäädä meille mysteeriksi kuten sanot, mutta silti voinee yrittää.

        "Progeriasäätiön sivuilla näytti olevan mainittuna muutamia syntymäaikoja"

        Mikä noiden sivujen osoite muuten on? Voisin itsekin käydä katsomassa.

        Sanottakoon nyt silti, että huolimatta siitä kiinnostaako nimimerkki Pikkuvanhaa geenit vai ei ne kuitenkin määrittävät Progerian synnyn ja kehittymisen eikä mikään Saturnus


      • kaksoiskahlittu
        Puoli-iivari kirjoitti:

        Sanottakoon nyt silti, että huolimatta siitä kiinnostaako nimimerkki Pikkuvanhaa geenit vai ei ne kuitenkin määrittävät Progerian synnyn ja kehittymisen eikä mikään Saturnus

        Älä viitsi. Geenit sulla on housuissa.


      • Hokkulipokkus
        Puoli-iivari kirjoitti:

        Sanottakoon nyt silti, että huolimatta siitä kiinnostaako nimimerkki Pikkuvanhaa geenit vai ei ne kuitenkin määrittävät Progerian synnyn ja kehittymisen eikä mikään Saturnus

        Itse asiassa geenit eivät määritä sitä, kenelle se progeria napsahtaa. Kyse on mutaatioista soluissa, ja aika vaikeaa se periytyminen voisi ollakkin, jos nämä sairastuneet kuolevat keskimäärin 13-vuotiaina.


      • Hokkulipokkus kirjoitti:

        Itse asiassa geenit eivät määritä sitä, kenelle se progeria napsahtaa. Kyse on mutaatioista soluissa, ja aika vaikeaa se periytyminen voisi ollakkin, jos nämä sairastuneet kuolevat keskimäärin 13-vuotiaina.

        On olemassa sellainen kuin resessiivinen periytyminen. Jo koulussa siitä kansalaisia valistetaan.


      • Hokkulipokkus kirjoitti:

        Itse asiassa geenit eivät määritä sitä, kenelle se progeria napsahtaa. Kyse on mutaatioista soluissa, ja aika vaikeaa se periytyminen voisi ollakkin, jos nämä sairastuneet kuolevat keskimäärin 13-vuotiaina.

        Tarkistin wikistä kuinka se progeria syntyy ja nonhan se mutaatiolla tupsahtaa. Ei periytymällä.


    • KalaOona

      Tutkin astrologiaa nuorempana ja seurasin sitä orjamaisesti, kuitenkin ymmärsin ettei astrologia ole se joka määrää meidän persoonamme ja muun elämän kulun, vaan se on osa kokonaisuutta, yksi keino nähdä sisimpäämme. On muitakin keinoja nähdä sisimpään kuten meditoiminen, transsitila, unien tulkinta jne. Uskon että tässä elämässä kärsimämme asiat ovat perua menneistä elämistä, eli karmasta puhun. Sen minkä taakseen jättää, sen edestään löytää. Kyllä, inkarnaatioon uskon, ja niin moni muukin. Kannattaa mennä vielä syvemmälle, sieltä löytää totuuden.

    • astronomi

      Eiköhän tuo sairaus kuitenkin johdu ihan geenimutaatiosta. Päässäs on joku vinksahtanut, tuolla se saturnus on samassa paikassa ja samassa asennossa kuin aikaisemminkin.

      • Ostrolagi

        Sanottava on, että et sinä tuon kirjoituksesi mukaan kovin kaksinen astronomi ole. Vähän tyhmempikin ihminen nykyään tietää, että planeetat, mukaanlukien Saturnus siis, eivät todellakaan ole paikoillaan vaan liikkeessä koko ajan.

        Muutenkaan en ole varma onko fiksua tulla tällaiselle keskustelupalstalle toistamaan samaa kuin mitä mutisee peilille aamulla.


    • SannaLokkila1111

      Minä uskon syyn ja seurauksen lakiin. Kun poistaa syyn ei tule seurausta. Pakko nyt myös käydä lukemassa miten mikäkin planeetta vaikuttaa ihmiseen. Aurinko ainakin vanhentaa. Voihan aurinkoa nauttia sisäisestikin. Minä olen pysynyt yötyön takia 13 vuotta pois auringosta. Nyt ole palannut takaisin valoon (estradille). Kaikki ikäiseni näyttävät noin 20-25 vuotta vanhemmilta. Mistä lie johtuu. Pitää koputtaa puuta ... eikun kahtaa puuta. Numero 13 on muuten Jeesuksen numero.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4995
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe