Voisiko joku suositella lämmintä lomakohdetta jonnekin päin eurooppaan.
Olisin lähdössä tuossa helmikuun paikkeilla tyttäreni kanssa viikon matkalle ja olisi kiva jos kohteessa olisi hyvän auringonottoon kelpaavan rannan lisäksi mahdollisuus shoppailulle ja myös jonkin verran muutakin tekemistä kuin pelkkä rannalla makailu.
Aurinkoon helmikuussa?
2
488
Vastaukset
- petekki1
No jos Eurooppaan niin kai se sitten on kanarian saaret, itse kyllä lähtisin Thaimaaseen. Thaimaaseen on matka vähän kalliimpi, mutta eläminen on sielä edullisempaa. Viimeksi mulla meni kahden viikon reissulla n.400€. Nykyään lennotkin kestää enään sinne noin 9 tuntia.
- marikiitos
Thaimaahan... liian kaukana lyhyelle ajalle.
Euroopassa ei kyllä helmikuussa paljon aurinkoa otella, joten Kanarian Saaret taitaa olla ainoa vaihtoehto. Esim. Las Palmas de Gran Canaria; hyvä ranta, shoppailua ja muutakin tekemistä.
Jos sattuu se sikäläinen "panza de burro" eli pilvisyyttä niin voihan ajaa guagualla (->bussi) etelään biitsille.
Kaipa voisi mainita myös Egyptin, mutta itse en varaisi matkaa tuohon osaan maailmaa näillä näkymin.
Pohjois-Afrikassa on talvisin myös viileää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049