Onko kukaan käynyt Bahamalla ? Kertoisiko joku millaista siellä oli ? Vinkkejä matkalle kaivataan.
Bahaman
4
1030
Vastaukset
- hui hui
sillä sehän on hirveän kaukana? hui hui
- Minnu**
Käyppä kyselemässä tuolta karibiansaaret osiosta niin vois tulla asiallisempia vastauksia kuin täältä persaukisten kanaria osastolta.
- käynyt olen
Ihan hieno paikka. Olin Port Freetownissa.
Todella hienoa valkoista hiekkaa ja upeita
rantoja.
Sama vika kuin muuallakin Karibialla.
Sikamaisen kovat hinnat kaikkialla turisteille.
- qwerT
Eli pari kuukautta sitten tultiin Bahamalta. Oltiin Paradise Islandilla ja käytiin lisäks päiväretkellä Harbour Islandilla. Aivan upea paikka! Lähtisin millon tahansa uudestaan. Valkoista (Harbour Islandilla vaaleanpunaista) hiekkaa, turkoosia merta. Aika kallis paikkahan se on, mutta ehdottomasti sen arvoinen. Me oltiin hotelli Atlantiksessa (www.atlantis.com), joka on ollu monissa elokuvissa yms. Tosi hieno hotelli, etenkin lapsiperheille sopiva. Seuraavaksi Bahamalla lähtisin Exumalle, jossa kuulemma kanssa upeat rannat - ja siellä on lisäks Four Seasons. Me lennettiin New Yorkin kautta - saatiin lennot halvemmalla ja yhdistettiin sitten Bahaman lomaan kaupunkilomakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2172899
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1302876En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791846Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va751462Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371362- 471108
- 991021
- 111909
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6853- 46843