Olen ajatellut jotain köynnöstä paahteisen seinän vierustaan. Onko köynnösruusu sellainen, joka työntyy puuulkovuorauksen läpi ja "syö" maalipintaa? Haluaisin köynnöstä, mutta olen kuullut et humala ainaski aiheuttaisi edellämainittavaa hankaluutta.
köynnösruususta
3
499
Vastaukset
- seinään
Köynnösruusullehan pitää tehdä köynnöstuki, mitä myöden se menee,joten ruusu ei mitenkään vahingoista seinää. Kuinka humala sitä vois tehdä,sekin tarvii itselleen tuen, mitä myöden se menee ylös.
Ainostaan itsekiipeävät sen tekee,ne ottavat kiinni seinään imukärhöillään.
Esim,imukärhivilliviini ja köynnöshortensia ja silloin voi maalit lähteä seinästä.- ruusufani
Naapuri vain valisti köynnösten haitoista. Kiiitos vastauksesta, teen tuen ja laitan ruusua..
- kultatassu.
ruusufani kirjoitti:
Naapuri vain valisti köynnösten haitoista. Kiiitos vastauksesta, teen tuen ja laitan ruusua..
ja jätä vain riittävä tuuletusrako tuen ja seinän väliin, ruusu ei tosiaan vahingoita seinää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321