outo kurina peräaukon lähellä

tietääkö kukaan

mistä voisi olla kysymys:

eilen alkoi outo oire: peräsuolessa / peräaukon lähellä tuntuu ”kurina”, joka toistuu noin minuutin välein. Kipua tai painetta ei tunnu, vain tuo säännöllisesti toistuva ”kurina”, jonka tunnen (ei vars. kuulu ääntä mutta tuntuu kyllä).

Oiretta edelsi pari wc-käyntiä, ensin vähän ”papanoita” ja hetken kuluttua hyvin löysä (ja räjähtävä) täystyhjennys… ja sen jälkeen alkoi tuo säännöllinen ja tauoton ”kurina” peräaukon lähellä.
(Tänään ei ole ainakaan vielä ollut ulostustarvetta.)

Kerrassaan omituista, olisiko kenelläkään mitään aavistusta, mitä moinen on???

6

1908

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmettelevä

Itselläni oli myös viikko sitten viikonloppuna, kesti koko viikonlopun. Kurina tai paremminkin
      sellanen outo värinä edelsi ensin kova vatsa, ja sen jälkeen täysi suolen tyhjennys, itsekkin olin aika ihmeissäni mikä se tunne oli? Minulla oli myös kurinan jälkeen peräsuoli joten arka, tosin ei enään. En ole koskaan keltään kysynyt onko ollut samanlaista, kiva tietää jos jollakin muulla vastaavanlaista. Oliskohan muitakin??

• ap.

värinä on aika kuvaava sana tuolle tuntemukselle.

Hieman helpottavaa kuulla, etten sentään ole ainoa maailmassa, joka on saman kokenut. (täysin uusi oire itselleni nimittäin, en ole vastaavasta vaivasta koskaan edes kuullut).

Nyt jos joku vielä tietäisi, mistä on kysymys???

• woiuuyt
        ap. kirjoitti:

värinä on aika kuvaava sana tuolle tuntemukselle.

Hieman helpottavaa kuulla, etten sentään ole ainoa maailmassa, joka on saman kokenut. (täysin uusi oire itselleni nimittäin, en ole vastaavasta vaivasta koskaan edes kuullut).

Nyt jos joku vielä tietäisi, mistä on kysymys???

itsellä sama juttu.jokiu sanoi sen olevan ilmaa.

• vastatkaa
        woiuuyt kirjoitti:

itsellä sama juttu.jokiu sanoi sen olevan ilmaa.

nii mulla on nyt just sama juttu..oli tää sama joskus pari vuotta sitten ja kesti kauheen kauan :| nytki ollu jo pari päivää..vaikka se "värinä" ei tule kun pari kertaa tunnissa ehkä.mutta miten sen tunteen saaa pois!! :S ja mitä se on

• Ongelma

Tietääkö kukaan vieläkään mikä on se kun tulee sellainen paine peräsuoleen ja sitten tulee kurisemalla ulos. On piinannut nyt vuoden mua joka ikinen päivä.

• Anonyymi

Siis herrajeesus, mul alkoi äsken värisee ruskeeta aukkoa ihan tosi oudosti. Ei satu eikä kutise, mut menee tahdissa, vähänku siel olis joku Barbien tai vieläkin pienempien olentojen hitaampi vibraattori sisällä. Aloin jo pelkäämään, että onko sushit tuonut jonkin madon ja se on nyt tulossa ulos. Menin ihan paniikkiin ja tungin keskisormen kirjaimellisesti peräkonttoriin, josko tuntisin jtn liikettä. Värinä loppui siksi aikaa, mutta jatkui heti kun olin saanut käteni syväpuhdistettua putkenavaajalla. Tää jatkuu edelleen ja oon ihan järkyttynyt! Ei siis mitään asvistusta! Mut onneks löytyi tää ketju, helpottaa tietää, et muillakin on ollut!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      317
      7424
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2146
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1827
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1362
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1231
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1210
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1146
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe