outo kurina peräaukon lähellä

tietääkö kukaan

mistä voisi olla kysymys:

eilen alkoi outo oire: peräsuolessa / peräaukon lähellä tuntuu ”kurina”, joka toistuu noin minuutin välein. Kipua tai painetta ei tunnu, vain tuo säännöllisesti toistuva ”kurina”, jonka tunnen (ei vars. kuulu ääntä mutta tuntuu kyllä).

Oiretta edelsi pari wc-käyntiä, ensin vähän ”papanoita” ja hetken kuluttua hyvin löysä (ja räjähtävä) täystyhjennys… ja sen jälkeen alkoi tuo säännöllinen ja tauoton ”kurina” peräaukon lähellä.
(Tänään ei ole ainakaan vielä ollut ulostustarvetta.)

Kerrassaan omituista, olisiko kenelläkään mitään aavistusta, mitä moinen on???

6

1705

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmettelevä

      Itselläni oli myös viikko sitten viikonloppuna, kesti koko viikonlopun. Kurina tai paremminkin
      sellanen outo värinä edelsi ensin kova vatsa, ja sen jälkeen täysi suolen tyhjennys, itsekkin olin aika ihmeissäni mikä se tunne oli? Minulla oli myös kurinan jälkeen peräsuoli joten arka, tosin ei enään. En ole koskaan keltään kysynyt onko ollut samanlaista, kiva tietää jos jollakin muulla vastaavanlaista. Oliskohan muitakin??

      • ap.

        värinä on aika kuvaava sana tuolle tuntemukselle.

        Hieman helpottavaa kuulla, etten sentään ole ainoa maailmassa, joka on saman kokenut. (täysin uusi oire itselleni nimittäin, en ole vastaavasta vaivasta koskaan edes kuullut).

        Nyt jos joku vielä tietäisi, mistä on kysymys???


      • woiuuyt
        ap. kirjoitti:

        värinä on aika kuvaava sana tuolle tuntemukselle.

        Hieman helpottavaa kuulla, etten sentään ole ainoa maailmassa, joka on saman kokenut. (täysin uusi oire itselleni nimittäin, en ole vastaavasta vaivasta koskaan edes kuullut).

        Nyt jos joku vielä tietäisi, mistä on kysymys???

        itsellä sama juttu.jokiu sanoi sen olevan ilmaa.


      • vastatkaa
        woiuuyt kirjoitti:

        itsellä sama juttu.jokiu sanoi sen olevan ilmaa.

        nii mulla on nyt just sama juttu..oli tää sama joskus pari vuotta sitten ja kesti kauheen kauan :| nytki ollu jo pari päivää..vaikka se "värinä" ei tule kun pari kertaa tunnissa ehkä.mutta miten sen tunteen saaa pois!! :S ja mitä se on


    • Ongelma

      Tietääkö kukaan vieläkään mikä on se kun tulee sellainen paine peräsuoleen ja sitten tulee kurisemalla ulos. On piinannut nyt vuoden mua joka ikinen päivä.

    • Anonyymi

      Siis herrajeesus, mul alkoi äsken värisee ruskeeta aukkoa ihan tosi oudosti. Ei satu eikä kutise, mut menee tahdissa, vähänku siel olis joku Barbien tai vieläkin pienempien olentojen hitaampi vibraattori sisällä. Aloin jo pelkäämään, että onko sushit tuonut jonkin madon ja se on nyt tulossa ulos. Menin ihan paniikkiin ja tungin keskisormen kirjaimellisesti peräkonttoriin, josko tuntisin jtn liikettä. Värinä loppui siksi aikaa, mutta jatkui heti kun olin saanut käteni syväpuhdistettua putkenavaajalla. Tää jatkuu edelleen ja oon ihan järkyttynyt! Ei siis mitään asvistusta! Mut onneks löytyi tää ketju, helpottaa tietää, et muillakin on ollut!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2860
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2135
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1003
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe