kalansuomu iho

Olen syntymälahjaksi saanut itselleni kalansuomu ihon.Häpesin sitä todella paljon nuorena, ja koulun jumppatunnit oli mulle painajaista.Kerran eräs koulukaveri sanoi mulle, että kehtaanko koskaan mennä naisen kanssa sänkyyn.Elin ongelmani kanssa 52.vuotiaaksi,kunnes löysin netistä voiteen, joka auttaa.Eucerin 10%karbamid.Apteekki tavaraa,ja maksaa 250ml.18eppua.On se kyllä hintansa väärtti.

2

2030

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rutikuiva

minulla on myös kalansuomuiho ,enkä ole koskaan tavannut ketään samallaista,,,pitää kokeilla tota sinun voidettasi,, elämä ei ole ollut helppoa tämän ihon kans,,,

• ex-saurus

Ei ole olemassa mitään taikarasvaa, ainakin itselläni perusvoiteet auttavat parhaiten ja kovasti töitä; päivittäin ja kunnes iho näyttää paremmalta voi vähentää esim joka toinen päivä.(kuitenkin päivittäinen rasvaus)=

Suihkussa karkealla sienellä hangata koko kroppa(vaikka lääkärit sanovat toista ettei saisi hangata) sen jälkeen kuivata pyyhkeellä huolellisesti jonka jälkeen rasvaus.

-Itse näytin 20 vuoden ajan liskolta ja vuodessa sain hoidettua sen noin, vanhemmalla iällä iho ei uusiudu niin nopeasti. ja ei kannata lopettaa hoitoa vaikka näyttäisi iho kuinka hyvältä pitkäänkin ilman rasvausta.

(toivottavasti tästä on hyötyä jollekkin jolla on kyseinen sairaus että voisi elää normaalisti elämää niinkuin muutkin.)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      23
      6700
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      27
      4180
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      33
      3056
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      171
      2993
    5. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      1908
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1754
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      150
      1624
    8. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1622
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1528
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      22
      1480
    Aihe