Olen syntymälahjaksi saanut itselleni kalansuomu ihon.Häpesin sitä todella paljon nuorena, ja koulun jumppatunnit oli mulle painajaista.Kerran eräs koulukaveri sanoi mulle, että kehtaanko koskaan mennä naisen kanssa sänkyyn.Elin ongelmani kanssa 52.vuotiaaksi,kunnes löysin netistä voiteen, joka auttaa.Eucerin 10%karbamid.Apteekki tavaraa,ja maksaa 250ml.18eppua.On se kyllä hintansa väärtti.
kalansuomu iho
2
2129
Vastaukset
- rutikuiva
minulla on myös kalansuomuiho ,enkä ole koskaan tavannut ketään samallaista,,,pitää kokeilla tota sinun voidettasi,, elämä ei ole ollut helppoa tämän ihon kans,,,
- ex-saurus
Ei ole olemassa mitään taikarasvaa, ainakin itselläni perusvoiteet auttavat parhaiten ja kovasti töitä; päivittäin ja kunnes iho näyttää paremmalta voi vähentää esim joka toinen päivä.(kuitenkin päivittäinen rasvaus)=
Suihkussa karkealla sienellä hangata koko kroppa(vaikka lääkärit sanovat toista ettei saisi hangata) sen jälkeen kuivata pyyhkeellä huolellisesti jonka jälkeen rasvaus.
-Itse näytin 20 vuoden ajan liskolta ja vuodessa sain hoidettua sen noin, vanhemmalla iällä iho ei uusiudu niin nopeasti. ja ei kannata lopettaa hoitoa vaikka näyttäisi iho kuinka hyvältä pitkäänkin ilman rasvausta.
(toivottavasti tästä on hyötyä jollekkin jolla on kyseinen sairaus että voisi elää normaalisti elämää niinkuin muutkin.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on717448- 717186
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1525886Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist544827En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204129Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53780- 313417
- 373348
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris802833Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2092442