Ja Jussi tuurasi....

carolina H

viimeyönä Lomakouherossa Jussi tuurasi paulia. Jussihan on kuin Pauli. Yhtä isot sieraimetkin. Ainoa miinus blondi tukka....joku kuuli sanovan, että pauli on jotenkin oudon näkönen::) Kosti vanha mies...ei herrajumala edelleenkin, kuin nuoret pojanglobit.Kyllä pojat osaa! kuka se lappalainen oli siellä lavalla???

9

1681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On se melekosta

      on roudari, Mr Bruce. Laulaa ainakin uutta "Lemmenkipee menninkäinen" -biisiä keikoilla

      • mustat enkelit!

        On ihan uskomattoman hyvä laulaja :)

        Kyllä huomaa, että on enoonsa tullu :)

        Siis on ihan mieletöntä olla mustien enkeleitten keikalla, suosittelen lämpimästi kaikille :)


      • vastinetta
        mustat enkelit! kirjoitti:

        On ihan uskomattoman hyvä laulaja :)

        Kyllä huomaa, että on enoonsa tullu :)

        Siis on ihan mieletöntä olla mustien enkeleitten keikalla, suosittelen lämpimästi kaikille :)

        Kun olen Popedan keikalla yleensä siellä hieman taaenpana ja diggailen biisejä on minulle aivan sama kumpi laulaa Pate vai JP,niin samanlaisesti ne vetää varsin jos Pate on kunnossa,musahan se on jota ainakin minä olen keikoilla kuuntelemassa.


      • olen
        vastinetta kirjoitti:

        Kun olen Popedan keikalla yleensä siellä hieman taaenpana ja diggailen biisejä on minulle aivan sama kumpi laulaa Pate vai JP,niin samanlaisesti ne vetää varsin jos Pate on kunnossa,musahan se on jota ainakin minä olen keikoilla kuuntelemassa.

        Onhan Popedalla ihan jees juttu kun voi JP tuurata ja Pate keskittyä siihen mikä sille tuntuu olevan tärkeämpää,kuin esimerkiksi muiden jäsenien toimeentulo?


      • Justiinsa
        olen kirjoitti:

        Onhan Popedalla ihan jees juttu kun voi JP tuurata ja Pate keskittyä siihen mikä sille tuntuu olevan tärkeämpää,kuin esimerkiksi muiden jäsenien toimeentulo?

        Harmittaa vaan, että Pate ei hoida omaa osuuttaan bändissä Costi laulo kyl hivenen paljon tuolla Kultakaivoksessa...Harmittaa vaan poikien puolesta kattoo tollasta.


      • Veljekset kuin Ilvekset
        mustat enkelit! kirjoitti:

        On ihan uskomattoman hyvä laulaja :)

        Kyllä huomaa, että on enoonsa tullu :)

        Siis on ihan mieletöntä olla mustien enkeleitten keikalla, suosittelen lämpimästi kaikille :)

        Hyvä Jussi ja Pate!Kuulin ennakkoon Mustien Enkeleiden tulevalta levyltä biisin jossa Jussi ja Pate tykittää duuona tanakan rokin!Kyllä Äijistä lähtee tajuttoman tanakasti,lisää tätä ja samassa biisissä Costellon soolo on Makee on.


      • raakaa voimaa
        Veljekset kuin Ilvekset kirjoitti:

        Hyvä Jussi ja Pate!Kuulin ennakkoon Mustien Enkeleiden tulevalta levyltä biisin jossa Jussi ja Pate tykittää duuona tanakan rokin!Kyllä Äijistä lähtee tajuttoman tanakasti,lisää tätä ja samassa biisissä Costellon soolo on Makee on.

        Jos oikein ymmärrän niin Mustajärvi ja Costello vierailevat Mustien Enkeleiden levyllä?Upeaa ajatellen Holminkin kannalta.


      • ...
        raakaa voimaa kirjoitti:

        Jos oikein ymmärrän niin Mustajärvi ja Costello vierailevat Mustien Enkeleiden levyllä?Upeaa ajatellen Holminkin kannalta.

        jotenkin terapian tarpeessa vai? Eiköhän ole jo päässyt asian yli kauan aikaa sitten.


      • on kova
        ... kirjoitti:

        jotenkin terapian tarpeessa vai? Eiköhän ole jo päässyt asian yli kauan aikaa sitten.

        Nyt kun kuuntelin Holmin työskentelyä Mustien Enkeleiden levyllä,täytyy sanoa että kaiken perusta on KOMPPI ja se kyllä on Karilla Suomen kovinta luokkaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      325
      2695
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      87
      2022
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1590
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1134
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      992
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      963
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      930
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      863
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      822
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      724
    Aihe